Koordinátor skladového riadenia a procesov

Miesto práce
Senec
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
1 800 EUR/mesiac* Záleží od skúseností kandidáta * * + 200€ Bonusová zložka *

Informácie o pracovnom mieste

Čo budeš mať na starosti?

Hľadáme prakticky a organizačne zdatného kolegu/kolegyňu na pozíciu asistenta/asistentky riadenia skladu do nášho tímu v Senci pri Bratislave!

  • Pomoc s riadením skladu: Podpora vedúceho skladu s príjmom tovaru, výdajom tovaru, inventarizáciou a vedením evidencie.
  • Bežná operatíva: Zabezpečovanie plynulého chodu skladu, komunikácia s dodávateľmi a odberateľmi, riešenie prevádzkových požiadaviek.
  • Facility management: Základná údržba skladových priestorov a zariadení, koordinácia údržbárskych prác.
  • Optimalizácia procesov: Aktívna účasť na zlepšovaní skladovacích procesov a hľadaní efektívnejších riešení.
  • Komunikácia a spolupráca: Podávanie správ nadriadeným a úzka spolupráca s ostatnými oddeleniami na riešení požiadaviek.
  • Zaškolenie a adaptácia: Pomoc pri zaškoľovaní a adaptácii nových kolegov v sklade.
  • Podpora dodržiavania zásad pre BOZP, PO a OOPP: Implementácia a kontrola dodržiavania bezpečnostných predpisov a pravidiel v sklade.

Aké ti ponúkame výhody?

  • Teambuilding – S kolegami sa zabavíš na našich pravidelných akciách, ako napríklad Family Day, alebo Letná či Vianočná párty. Jedna vec je istá - v BBG vieme ako sa poriadne baviť!
  • Snack bar – Čaj, káva, sladkosti či čerstvé ovocie, v našom snack bare si vždy nájdeš niečo čo ťa príjemne nakopne
  • Zamestnanecká zľava – Žijeme našimi značkami, a chceme aby si nimi žil aj ty! 30 % zľavu na čokoľvek – od kuchynských robotov Klarstein, cez bežecké pásy Capital Sports až po audio od Auna – môžeš využiť pri každom nákupe.
  • Multisport karta – Táto karta ti dá voľný vstup do stoviek posilňovní, plavární, športových stredísk či dokonca lekcií tanca alebo jógy po celom Slovensku ... a máš ju skoro zadarmo
  • Bonusy pri výnimočných príležitostiach – Uvedomujeme si, že prácou život nezačína a nekončí, preto pri tebe budeme stáť aj pri dôležitých životných míľnikoch. Svadbu či narodenie potomka ti pomôžeme osláviť príjemným bonusom.
  • Sick days – Ak sa necítiš dobre, môžeš sa dať dokopy počas „sick days“, ktoré sa nepočítajú do dovolenky
  • Študuj a zlepšuj sa – Zvýš si kvalifikáciu, nauč sa pracovať s ľuďmi, alebo študuj akékoľvek ďalšie kurzy, ktoré ti pomôžu v pracovnom (a osobnom) živote. Firemná online, ale aj offline knižnica je ti vždy k dispozícií!
  • Kurzy angličtiny/nemčiny/slovenčiny – Nauč sa nový jazyk, alebo sa zlepši v tom, ktorý už ovládaš. Lekcií s profesionálnym lektorom sa môžeš zúčastniť online odkiaľkoľvek.

Informácie o výberovom konaní

Práca sa nachádza v Senci a je potrebné tráviť čas na pracovisku. V rámci výberového procesu dôkladne preskúmame Vašu žiadosť a budeme Vás kontaktovať.

A od teba očakávame, že...

Máš vzdelanie

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

Sklad, Logistika, Opravy

Ovládaš cudzie jazyky

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Slovenský jazyk - Pokročilý (C1)

Ostatné znalosti

Vedenie tímu - Mierne pokročilý
Logistika - Pokročilý
Oprava strojov a zariadení - Mierne pokročilý
Oprava a diagnostika elektroniky - Mierne pokročilý
Microsoft Office 365 - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Prax na pozícii/v oblasti

Projektový manažment, Logistika, Sklad

Máš za sebou roky praxe

3

A zapadneš k nám, lebo máš tieto vlastnosti

  • Skúsenosti s prácou v sklade: Prax s vedením skladovej evidencie a príjmom a výdajom tovaru.
  • Organizačné a riadiace schopnosti: Vysoká úroveň organizácie práce a samostatnosť pri riešení úloh.
  • Analytické myslenie a technické znalosti: Schopnosť analyzovať problémy a hľadať efektívne riešenia.
  • Komunikačné a prezentačné zručnosti: Schopnosť jasne a efektívne komunikovať s kolegami, klientmi a nadriadenými.
  • Samostatnosť a zodpovednosť: Schopnosť pracovať samostatne a zodpovedne za zverený úsek práce.
  • Flexibilita a ochota učiť sa: Ochota prispôsobiť sa požiadavkám práce a neustále sa vzdelávať v oblasti skladovania, facility managementu a BOZP.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť Berlin Brands Group (BBG) od roku 2005 navrhuje, vyrába a predáva výrobky v oblasti kuchynských spotrebičov, záhrady a bývania, športu a spotrebnej elektroniky a v súčasnosti je jednou z najväčších európskych digitálnych spoločností, ktorá zamestnáva viac ako 800 zamestnancov po celom svete. 

Milujeme značky a výrobky!


BBG vytvára, buduje a celosvetovo škáluje spotrebiteľské značky. Počas posledných 19 rokov sme vytvorili a vybudovali vlastné značky elektronického obchodu vrátane našich najväčších a najznámejších značiek Klarstein, auna a blumfeldt. O našej vášni pre dobré výrobky svedčí viac ako 5000 položiek, ktoré prinášame našim zákazníkom v 27 krajinách prostredníctvom modelu D2C (Direct-to-Consumer). Naše sídlo je v Berlíne, avšak naši zamestnanci pracujú celkovo na 6 miestach po celom svete - v Európe, USA a Ázii.


Plánujeme ešte viac rásť a reinvestovať do prvotriednej logistiky a plnenia, inovatívneho digitálneho marketingu, elektronického obchodu, rozvoja trhoviska a ďalších predajných kanálov.

Aby sme tento rast podporili, hľadáme talentovaných a vysoko motivovaných kolegov, ako ste vy, ktorí sa k nám pridajú pri formovaní DNA spoločnosti BBG.

Počet zamestnancov

100-149 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Mária Kubíková
E-mail: poslať životopis
Mám záujem pracovať v BBG
Berlin Brands Group, a.s.
Grosslingova 6-8 81109 Bratislava, Slovakia
ID: 4516438  Dátum zverejnenia: 9.4.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 1 800 EUR/mesiac