Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Recepčná pre spoločnosť Profesia
Odpovedať na pozíciu
Miesto práce
Pribinova 25, Bratislava
Pribinova 25, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, na dohodu (brigády)
plný úväzok, na dohodu (brigády)
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Čo bude tvojou pracovnou náplňou?
1. Starostlivosť o spoločné priestory
Pracuje sa ti lepšie v čistom a útulnom prostredí, ktoré s radosťou zveľadíš aj svojim kolegom? Tvoje presvedčenie môžeš využiť pri starostlivosti o naše spoločné priestory – zasadačky, kuchynka či oddychové miestnosti, aby boli vždy čisté a pripravené :-).
2. Naše návštevy
Popri administratívnej práci ťa nevyvedie z miery, keď na dvere Profesie zazvoní naša návšteva, o ktorú sa postaráš vždy s úsmevom na tvári od A po Z? Tak sa budeš usmievať veľmi často, pretože prijímanie, ohlasovanie, usadenie a občerstvenie návštev je takmer na dennom poriadku.
3. E-mail, telefón a prepájanie telefonátov
Okrem osobného kontaktu je ti blízka aj telefonická či e-mailová komunikácia bez ohľadu na to, či je v slovenskom, alebo anglickom jazyku? Preberanie telefónov, prepájanie na kolegov, či odovzdávanie odkazov bude Tvojou ďalšou činnosťou.
4. Administratívna podpora
Samostatná práca na pridelených úlohách ti vyhovuje rovnako, ako administratívna podpora a pomoc ostatným oddeleniam, najmä našej Office managerke.
Pracuje sa ti lepšie v čistom a útulnom prostredí, ktoré s radosťou zveľadíš aj svojim kolegom? Tvoje presvedčenie môžeš využiť pri starostlivosti o naše spoločné priestory – zasadačky, kuchynka či oddychové miestnosti, aby boli vždy čisté a pripravené :-).
2. Naše návštevy
Popri administratívnej práci ťa nevyvedie z miery, keď na dvere Profesie zazvoní naša návšteva, o ktorú sa postaráš vždy s úsmevom na tvári od A po Z? Tak sa budeš usmievať veľmi často, pretože prijímanie, ohlasovanie, usadenie a občerstvenie návštev je takmer na dennom poriadku.
3. E-mail, telefón a prepájanie telefonátov
Okrem osobného kontaktu je ti blízka aj telefonická či e-mailová komunikácia bez ohľadu na to, či je v slovenskom, alebo anglickom jazyku? Preberanie telefónov, prepájanie na kolegov, či odovzdávanie odkazov bude Tvojou ďalšou činnosťou.
4. Administratívna podpora
Samostatná práca na pridelených úlohách ti vyhovuje rovnako, ako administratívna podpora a pomoc ostatným oddeleniam, najmä našej Office managerke.
Čo od teba očakávame?
- Úsmev na tvári a všímavosť, aby si vždy vedel/a, čo je potrebné vo firme urobiť, riešiť.
- Poriadok nie len v papieroch, ale postaráš sa aj o čistotu a poriadok vo firme.
- Každodennú prácu na PC a telefonickú a e-mailovú komunikáciu vnímaš ako nevyhnutnú súčasť.
- Písanie bezchybných e-mailov je pre teba dôležité a preveríš si, ak máš nejaké pochybnosti.
- Ak sa na druhej strane telefónu ozve zahraničný klient, nepoložíš telefón a v angličtine konverzuješ ďalej.
- Nerobí Ti problém viesť krátku neformálnu komunikáciu s návštevami vo firme a záleží ti na tom, aby si vždy spravil/a dobrý prvý dojem.
A čo ti ponúkame my?
- Zaujímavé benefity - masáže vo firme, ovocie, 2 dni dovolenky navyše, narodeninové voľno, notebook, iPhone, firemné akcie a mnoho ďalších :-).
- Odmeny v závislosti od výsledkov spoločnosti a 13. plat.
- Podpora zo strany firmy ďalej sa vzdelávať (cudzie jazyky, školenia pri zavádzaní nových technológií).
- Nečaká na teba dress code, open space a ani vykanie.
Ideš do toho s nami?
- Ak máš o prácu v našej spoločnosti záujem, pošli nám, prosím, svoj životopis a motivačný list, kde uvedieš, prečo chceš v našej spoločnosti pracovať, prečo práve na danej pozícii a skús svojimi slovami opísať aký/á si?
- Po reagovaní na pracovnú ponuku sa ti zobrazia 2 krátke otázky, ktoré sú súčasťou výberového konania.
- Telefonicky budeme kontaktovať iba uchádzačov, ktorí spĺňajú vyššie uvedené požiadavky a vyplnia aj odpovede na otázky.
- Po reagovaní na pracovnú ponuku sa ti zobrazia 2 krátke otázky, ktoré sú súčasťou výberového konania.
- Telefonicky budeme kontaktovať iba uchádzačov, ktorí spĺňajú vyššie uvedené požiadavky a vyplnia aj odpovede na otázky.
Kontaktná osoba
Mgr. Petra Rusková
ID: 3030549
Dátum zverejnenia: 28.4.2017
2017-04-28
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager, Recepčná, Sekretárka Spoločnosť: Alma Career Slovakia s. r. o. (pôvodne Profesia, spol. s r.o.)
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou