Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Dátový špecialista na oddelení nákupu
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 100 - 1 300 EUR/mesiac1100 - 1300 € (+ prípadné ďalšie odmeny)
1 100 - 1 300 EUR/mesiac1100 - 1300 € (+ prípadné ďalšie odmeny)
Vyznáš sa v Exceli a rád by si sa stal súčasťou nákupného oddelenia v medzinárodnej spoločnosti? Tak čítaj ďalej a dozvieš sa, čo by bolo tvojou úlohou:
- tvorba a harmonizácia produktových cenníkov na základe štandardizovaných predlôh,
- zasielanie skompletizovaných cenníkov nákupcom,
- importovanie a čistenie dát v internom systéme - informácie o produktoch ako je kvantitatívne množstvo, spôsob balenia, cena…,
- komunikácia s nákupcami ohľadne nezrovnalostí s cenníkmi
- intenzívna spolupráca s oddelením nákupu a s dodávateľmi – príprava administratívnych podkladov, schvaľovanie faktúr a pod.
- tvorba a harmonizácia produktových cenníkov na základe štandardizovaných predlôh,
- zasielanie skompletizovaných cenníkov nákupcom,
- importovanie a čistenie dát v internom systéme - informácie o produktoch ako je kvantitatívne množstvo, spôsob balenia, cena…,
- komunikácia s nákupcami ohľadne nezrovnalostí s cenníkmi
- intenzívna spolupráca s oddelením nákupu a s dodávateľmi – príprava administratívnych podkladov, schvaľovanie faktúr a pod.
Požadujeme
- anglický jazyk na komunikačnej úrovni B2,
- vzdelanie v ekonomickej oblasti je výhodou,
- skúsenosť s používaním Excelu na pokročilej úrovni – znalosť základných funkcii (lookup, if, tvorba kontingenčnej tabuľky a pod.),
- samostatnosť a schopnosť rýchlo sa prispôsobiť zmenám,
- komunikatívnosť, tímový duch.
- vzdelanie v ekonomickej oblasti je výhodou,
- skúsenosť s používaním Excelu na pokročilej úrovni – znalosť základných funkcii (lookup, if, tvorba kontingenčnej tabuľky a pod.),
- samostatnosť a schopnosť rýchlo sa prispôsobiť zmenám,
- komunikatívnosť, tímový duch.
Benefity
Spoločnosť ponúka širokú škálu finančných aj nefinančných benefitov, ktoré Vám budú prezentované samotnou spoločnosťou na osobnom pohovore, ale zahŕňajú napríklad 13. plat, možnosť práce z domu, flexibilný pracovný čas, extra dovolenka a mnoho iných.
Informácie
Zašlite nám svoj životopis v slovenskom jazyku a ak máte aj v anglickom jazyku.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/sk/job-search?utm_source=jobboard&utm_medium=jobposition
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/sk/job-search?utm_source=jobboard&utm_medium=jobposition
ID: 3869960
Megjelentetés dátuma: 13.2.2020
2020-02-13
Régió: Bratislava Pozíció: Administratívny pracovník, referent, Back office špecialista Cég: Grafton Slovakia s.r.o.
Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át.
A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: 1 100 - 1 300 EUR/mesiac1100 - 1300 € (+ prípadné ďalšie odmeny)