Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Nevadí ti komunikácia so zákazníkom? Hľadáme Office asistentku!
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
700 - 770 € (+ prípadné ďalšie odmeny)
700 - 770 € (+ prípadné ďalšie odmeny)
Si príjemná a komunikatívna osoba a chceš pracovať v dynamickej spoločnosti? Preferuješ prácu s ľuďmi a nebojíš sa dvihnúť telefón? Tak neváhaj, zašli nám svoj životopis a poď si užívať to, čo máš rád/a.
Tvoja náplň práce bude zahrňovať:
- Zodpovednosť za chod recepcie
- Vybavovanie telefonátov
- Zodpovednosť za osobný odber tovaru, komunikáciu s dodávateľmi
- Evidenciu pošty
- Administratívne úlohy ako evidencia a kontrola zmlúv, dokumentov
- Kontrola údajov v internom systéme
- Riešenie otázok ohľadom objednávok, reklamácií (osobne, telefonicky, e-mailom alebo poštou)
- Pravidelný reporting a komunikácia s ostatnými oddeleniami
- Riešenie ad hoc úloh
Tvoja náplň práce bude zahrňovať:
- Zodpovednosť za chod recepcie
- Vybavovanie telefonátov
- Zodpovednosť za osobný odber tovaru, komunikáciu s dodávateľmi
- Evidenciu pošty
- Administratívne úlohy ako evidencia a kontrola zmlúv, dokumentov
- Kontrola údajov v internom systéme
- Riešenie otázok ohľadom objednávok, reklamácií (osobne, telefonicky, e-mailom alebo poštou)
- Pravidelný reporting a komunikácia s ostatnými oddeleniami
- Riešenie ad hoc úloh
Požadujeme
Požadujeme:
- VŠ alebo SŠ vzdelanie
- Predošlá prax na recepcii je obrovskou výhodou
- Znalosť v oblasti zákazníckeho servisu je plus
- Komunikatívna úroveň angličtiny potrebná
- Pokročilá znalosť MS Office, email, internetové aplikácie
- Komunikatívnosť, schopnosť zvládať stres a prácu v tíme aj samostatne
- VŠ alebo SŠ vzdelanie
- Predošlá prax na recepcii je obrovskou výhodou
- Znalosť v oblasti zákazníckeho servisu je plus
- Komunikatívna úroveň angličtiny potrebná
- Pokročilá znalosť MS Office, email, internetové aplikácie
- Komunikatívnosť, schopnosť zvládať stres a prácu v tíme aj samostatne
Benefity
- Jazykové kurzy
- Stravné lístky
- Teambuildingy
- Kartka Multisport
- Dovolenka navyše
- Sick Days
- Predplácané nadčasy
- Stravné lístky
- Teambuildingy
- Kartka Multisport
- Dovolenka navyše
- Sick Days
- Predplácané nadčasy
Informácie
Zašlite nám svoj životopis v slovenskom jazyku a ak máte aj v anglickom jazyku.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/sk/job-search?utm_source=jobboard&utm_medium=jobposition
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/sk/job-search?utm_source=jobboard&utm_medium=jobposition
ID: 3641329
Megjelentetés dátuma: 10.4.2019
2019-04-10
Régió: Bratislava Pozíció: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Recepčná Cég: Grafton Slovakia s.r.o.
Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át.
A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: 700 - 770 € (+ prípadné ďalšie odmeny)