Nevadí ti komunikácia so zákazníkom? Hľadáme Office asistentku!

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
700 - 770 € (+ prípadné ďalšie odmeny)

Si príjemná a komunikatívna osoba a chceš pracovať v dynamickej spoločnosti? Preferuješ prácu s ľuďmi a nebojíš sa dvihnúť telefón? Tak neváhaj, zašli nám svoj životopis a poď si užívať to, čo máš rád/a.

Tvoja náplň práce bude zahrňovať:
- Zodpovednosť za chod recepcie
- Vybavovanie telefonátov
- Zodpovednosť za osobný odber tovaru, komunikáciu s dodávateľmi
- Evidenciu pošty
- Administratívne úlohy ako evidencia a kontrola zmlúv, dokumentov
- Kontrola údajov v internom systéme
- Riešenie otázok ohľadom objednávok, reklamácií (osobne, telefonicky, e-mailom alebo poštou)
- Pravidelný reporting a komunikácia s ostatnými oddeleniami
- Riešenie ad hoc úloh

Požadujeme

Požadujeme:

- VŠ alebo SŠ vzdelanie
- Predošlá prax na recepcii je obrovskou výhodou
- Znalosť v oblasti zákazníckeho servisu je plus
- Komunikatívna úroveň angličtiny potrebná
- Pokročilá znalosť MS Office, email, internetové aplikácie
- Komunikatívnosť, schopnosť zvládať stres a prácu v tíme aj samostatne

Benefity

- Jazykové kurzy
- Stravné lístky
- Teambuildingy
- Kartka Multisport
- Dovolenka navyše
- Sick Days
- Predplácané nadčasy

Informácie

Zašlite nám svoj životopis v slovenskom jazyku a ak máte aj v anglickom jazyku.

Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/sk/job-search?utm_source=jobboard&utm_medium=jobposition
ID: 3641329  Posting date: 10.4.2019  The job comes from another website or source. Basic wage component (gross) and other rewards: 700 - 770 € (+ prípadné ďalšie odmeny)