We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Nevadí ti komunikácia so zákazníkom? Hľadáme Office asistentku!
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
700 - 770 € (+ prípadné ďalšie odmeny)
700 - 770 € (+ prípadné ďalšie odmeny)
Si príjemná a komunikatívna osoba a chceš pracovať v dynamickej spoločnosti? Preferuješ prácu s ľuďmi a nebojíš sa dvihnúť telefón? Tak neváhaj, zašli nám svoj životopis a poď si užívať to, čo máš rád/a.
Tvoja náplň práce bude zahrňovať:
- Zodpovednosť za chod recepcie
- Vybavovanie telefonátov
- Zodpovednosť za osobný odber tovaru, komunikáciu s dodávateľmi
- Evidenciu pošty
- Administratívne úlohy ako evidencia a kontrola zmlúv, dokumentov
- Kontrola údajov v internom systéme
- Riešenie otázok ohľadom objednávok, reklamácií (osobne, telefonicky, e-mailom alebo poštou)
- Pravidelný reporting a komunikácia s ostatnými oddeleniami
- Riešenie ad hoc úloh
Tvoja náplň práce bude zahrňovať:
- Zodpovednosť za chod recepcie
- Vybavovanie telefonátov
- Zodpovednosť za osobný odber tovaru, komunikáciu s dodávateľmi
- Evidenciu pošty
- Administratívne úlohy ako evidencia a kontrola zmlúv, dokumentov
- Kontrola údajov v internom systéme
- Riešenie otázok ohľadom objednávok, reklamácií (osobne, telefonicky, e-mailom alebo poštou)
- Pravidelný reporting a komunikácia s ostatnými oddeleniami
- Riešenie ad hoc úloh
Požadujeme
Požadujeme:
- VŠ alebo SŠ vzdelanie
- Predošlá prax na recepcii je obrovskou výhodou
- Znalosť v oblasti zákazníckeho servisu je plus
- Komunikatívna úroveň angličtiny potrebná
- Pokročilá znalosť MS Office, email, internetové aplikácie
- Komunikatívnosť, schopnosť zvládať stres a prácu v tíme aj samostatne
- VŠ alebo SŠ vzdelanie
- Predošlá prax na recepcii je obrovskou výhodou
- Znalosť v oblasti zákazníckeho servisu je plus
- Komunikatívna úroveň angličtiny potrebná
- Pokročilá znalosť MS Office, email, internetové aplikácie
- Komunikatívnosť, schopnosť zvládať stres a prácu v tíme aj samostatne
Benefity
- Jazykové kurzy
- Stravné lístky
- Teambuildingy
- Kartka Multisport
- Dovolenka navyše
- Sick Days
- Predplácané nadčasy
- Stravné lístky
- Teambuildingy
- Kartka Multisport
- Dovolenka navyše
- Sick Days
- Predplácané nadčasy
Informácie
Zašlite nám svoj životopis v slovenskom jazyku a ak máte aj v anglickom jazyku.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/sk/job-search?utm_source=jobboard&utm_medium=jobposition
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/sk/job-search?utm_source=jobboard&utm_medium=jobposition
ID: 3641329
Posting date: 10.4.2019
2019-04-10
location: Bratislava Position: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Recepčná Company: Grafton Slovakia s.r.o.
The job comes from another website or source.
Basic wage component (gross) and other rewards: 700 - 770 € (+ prípadné ďalšie odmeny)