Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Supply Chain Specialist
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1200 - 1400 EUR/mesiac
1200 - 1400 EUR/mesiac
Ak by si chcel pracovať v známej medzinárodnej spoločnosti, v mladom a dynamickom prostredí a zároveň ťa zaujíma oblasť logistiky, pošli nám svoje CV !
Náplňou práce je:
- Spracovanie veľkých objednávok
- Zpovednosť za objednávkový proces
- Práca s logistickými dátami v internom systéme
- Analýza dát a príprava reportov
- Práca s interným hotline mailboxom
- Aktívna spolupráca s obchodným oddelením a administratívna podpora
Náplňou práce je:
- Spracovanie veľkých objednávok
- Zpovednosť za objednávkový proces
- Práca s logistickými dátami v internom systéme
- Analýza dát a príprava reportov
- Práca s interným hotline mailboxom
- Aktívna spolupráca s obchodným oddelením a administratívna podpora
Požadujeme
Úspešný kandidát by mal spĺňať nasledujúce kritéria:
- Pracovné skúsenosti v administratíve
- Predchádzajúca pracovná skúsenosť v oblasti logistiky veľkou VÝHODOU
- VŠ vzdelanie
- Plynulá znalosť anglického jazyka (slovom aj písmom) na úrovni B2
- Aktívna znalosť MS Excel (kontingenčná tabuľka, vzorce, filtre)
- Schopnosť a ochota pracovať v tíme
- Analytické myslenie
- Orientácia na detail
- Pracovné skúsenosti v administratíve
- Predchádzajúca pracovná skúsenosť v oblasti logistiky veľkou VÝHODOU
- VŠ vzdelanie
- Plynulá znalosť anglického jazyka (slovom aj písmom) na úrovni B2
- Aktívna znalosť MS Excel (kontingenčná tabuľka, vzorce, filtre)
- Schopnosť a ochota pracovať v tíme
- Analytické myslenie
- Orientácia na detail
Benefity
Spoločnosť ponúka tieto benefity:
- Flexibilný pracovný čas
- Možnosť home office po dohode s nadriadeným
- Stravné lístky plnephradené zamestnávateľom
- Zvýhodnený vstup do fitness centra - priamo v budove zamestnávateľa
- Využívanie kaviarne - priamo v budove zamestnávateľa
- Teambuildingové aktivity
- Flexibilný pracovný čas
- Možnosť home office po dohode s nadriadeným
- Stravné lístky plnephradené zamestnávateľom
- Zvýhodnený vstup do fitness centra - priamo v budove zamestnávateľa
- Využívanie kaviarne - priamo v budove zamestnávateľa
- Teambuildingové aktivity
Informácie
Zaujala Vás táto pozícia? Vyplňte kontaktný formulár, alebo pošlite nám Vašu žiadosť o zamestnanie spolu so životopisom v slovenskom a anglickom jazyku, referenčné číslo pozície uveďte v predmete e-mailovej správy.
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/sk/job-search?disciplines=absolventi
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/sk/job-search?disciplines=absolventi
ID: 3310646
Megjelentetés dátuma: 14.2.2018
2018-02-14
Régió: Bratislava Pozíció: Administratívny pracovník, referent, Logistik Cég: Grafton Slovakia s.r.o.
Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át.
A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: 1200 - 1400 EUR/mesiac