Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Supply Chain Specialist
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1200 - 1400 EUR/mesiac
1200 - 1400 EUR/mesiac
Ak by si chcel pracovať v známej medzinárodnej spoločnosti, v mladom a dynamickom prostredí a zároveň ťa zaujíma oblasť logistiky, pošli nám svoje CV !
Náplňou práce je:
- Spracovanie veľkých objednávok
- Zpovednosť za objednávkový proces
- Práca s logistickými dátami v internom systéme
- Analýza dát a príprava reportov
- Práca s interným hotline mailboxom
- Aktívna spolupráca s obchodným oddelením a administratívna podpora
Náplňou práce je:
- Spracovanie veľkých objednávok
- Zpovednosť za objednávkový proces
- Práca s logistickými dátami v internom systéme
- Analýza dát a príprava reportov
- Práca s interným hotline mailboxom
- Aktívna spolupráca s obchodným oddelením a administratívna podpora
Požadujeme
Úspešný kandidát by mal spĺňať nasledujúce kritéria:
- Pracovné skúsenosti v administratíve
- Predchádzajúca pracovná skúsenosť v oblasti logistiky veľkou VÝHODOU
- VŠ vzdelanie
- Plynulá znalosť anglického jazyka (slovom aj písmom) na úrovni B2
- Aktívna znalosť MS Excel (kontingenčná tabuľka, vzorce, filtre)
- Schopnosť a ochota pracovať v tíme
- Analytické myslenie
- Orientácia na detail
- Pracovné skúsenosti v administratíve
- Predchádzajúca pracovná skúsenosť v oblasti logistiky veľkou VÝHODOU
- VŠ vzdelanie
- Plynulá znalosť anglického jazyka (slovom aj písmom) na úrovni B2
- Aktívna znalosť MS Excel (kontingenčná tabuľka, vzorce, filtre)
- Schopnosť a ochota pracovať v tíme
- Analytické myslenie
- Orientácia na detail
Benefity
Spoločnosť ponúka tieto benefity:
- Flexibilný pracovný čas
- Možnosť home office po dohode s nadriadeným
- Stravné lístky plnephradené zamestnávateľom
- Zvýhodnený vstup do fitness centra - priamo v budove zamestnávateľa
- Využívanie kaviarne - priamo v budove zamestnávateľa
- Teambuildingové aktivity
- Flexibilný pracovný čas
- Možnosť home office po dohode s nadriadeným
- Stravné lístky plnephradené zamestnávateľom
- Zvýhodnený vstup do fitness centra - priamo v budove zamestnávateľa
- Využívanie kaviarne - priamo v budove zamestnávateľa
- Teambuildingové aktivity
Informácie
Zaujala Vás táto pozícia? Vyplňte kontaktný formulár, alebo pošlite nám Vašu žiadosť o zamestnanie spolu so životopisom v slovenskom a anglickom jazyku, referenčné číslo pozície uveďte v predmete e-mailovej správy.
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/sk/job-search?disciplines=absolventi
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/sk/job-search?disciplines=absolventi
ID: 3310646
Dátum zverejnenia: 14.2.2018
2018-02-14
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Logistik Spoločnosť: Grafton Slovakia s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1200 - 1400 EUR/mesiac