Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
DEUTSCHE TELEKOM
SERVICES EUROPE SLOVAKIA
SERVICES EUROPE SLOVAKIA
CUF Špecialista zákazníckej podpory (stážista) – brigáda pre študentov alebo práca na skrátený úväzok s aktívnym nemeckým jazykom
Miesto práce
Košice
Druh pracovného pomeru
skrátený úväzok, na dohodu (brigády)
Mzdové podmienky (brutto)
5 EUR/hod.5 €/hod.
Informácie
O pracovnom mieste
Názov pozície: Špecialista zákazníckej podpory – trainee s nemeckým jazykomNadriadený: Vedúci tímu zákazníckej podpory
Účel práce: Spracovanie telefonických / písomných požiadaviek zákazníkov a poskytovanie excelentnej zákazníckej podpory VIP klientom.
Obsah práce:
• Spracovanie prichádzajúcich zákazníckych požiadaviek a poskytovanie relevantných odpovedí
• Zisťovanie požiadaviek a potrieb zákazníkov
• Prieskum, analýza a sprostredkovanie požadovaných informácií
• Identifikácia problémov a návrh rôznych možností ich riešenia
• Eskalácia nevyriešených požiadaviek
• Poskytovanie príslušnej asistencie zodpovedajúcej interným pravidlám a procedúram
• Udržiavanie aktuálnych údajov v databázach
• Pravidelné vzdelávanie a účasť na odborných tréningoch
• Zvyšovanie dôveryhodnosti spoločnosti preberaním zodpovednosti za dokončenie zverených úloh
Ponúkaná mzda pre túto pozíciu je od 5 EUR/ hod. brutto. Zverejnená mzda je minimálna možná ponuka. Nástupná mzda môže byť vyššia v závislosti od rozsahu splnenia požiadaviek na zamestnanca (vzdelanie, jazykové znalosti, požadovaná prax, osobnostné predpoklady a zručnosti).
Čo od kandidáta
očakávame
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Vzdelanie
• Stredoškolské s maturitou
• Vysokoškolské vzdelanie I. alebo II. stupňa (uchádzač má štatút študenta)
Jazyk
• Nemecký jazyk B2/C1
• Anglický jazyk - výhoda
Počítačové zručnosti
• Skúsenosť s ERP systémom - výhoda
Ostatné zručnosti
• Silné komunikačné zručnosti
• Schopnosť udržať si profesiálny prístup aj v náročných situáciách
• Schopnosť budovať dobré medziľudské vzťahy
• Schopnosť riešiť problémy
• Prispôsobivosť a flexibilita
• Schopnosť pracovať pod stresom
Dodatočné info
• Variabilný pracovný čas
• Možnosť práce v druhej zmene
• Možnosť príplatku ku mzde vo forme provízie za predaj (predaj nie je hlavnou činnosťou)
• Stredoškolské s maturitou
• Vysokoškolské vzdelanie I. alebo II. stupňa (uchádzač má štatút študenta)
Jazyk
• Nemecký jazyk B2/C1
• Anglický jazyk - výhoda
Počítačové zručnosti
• Skúsenosť s ERP systémom - výhoda
Ostatné zručnosti
• Silné komunikačné zručnosti
• Schopnosť udržať si profesiálny prístup aj v náročných situáciách
• Schopnosť budovať dobré medziľudské vzťahy
• Schopnosť riešiť problémy
• Prispôsobivosť a flexibilita
• Schopnosť pracovať pod stresom
Dodatočné info
• Variabilný pracovný čas
• Možnosť práce v druhej zmene
• Možnosť príplatku ku mzde vo forme provízie za predaj (predaj nie je hlavnou činnosťou)
ID: 3467093
Megjelentetés dátuma: 3.6.2019
2019-06-03
Régió: Košice Pozíció: Špecialista podpory zákazníkov, Telefonický operátor Cég: Deutsche Telekom Services Europe Slovakia s.r.o.
A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: 5 EUR/hod.5 €/hod.