Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
DEUTSCHE TELEKOM
SERVICES EUROPE SLOVAKIA
SERVICES EUROPE SLOVAKIA
Pracovník kontaktného centra s nemčinou (zástup počas MD/RD)
Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1150
Informácie
O pracovnom mieste
Do kontaktného centra hľadáme nového člena tímu na dobu určitú, ako zástup počas materskej a rodičovskej dovolenky.Pracovník kontaktného centra bude poskytovať podporu zákazníkom v oblasti účtovníctva a nákupu (ide o interných zákazníkov a dodávateľov).
Vašou náplňou práce bude:
• Spracovanie telefonických a písomných požiadaviek zákazníkov v nemeckom jazyku (telefonovanie a administratíva sú rovnomerne rozdelené počas dňa)
• Poskytovanie informácií dodávateľom a kolegom ohľadne faktúr, platieb
• Sledovanie statusu dokončenia požiadaviek v internom systéme
• Príprava reportov podľa požiadaviek zákazníkov
• Denná komunikácia v nemeckom jazyku
Ponúkaná mzda pre túto pozíciu je od 1150 EUR brutto.
Zverejnená mzda je minimálna možná ponuka. Nástupná mzda môže byť vyššia v závislosti od rozsahu splnenia požiadaviek na zamestnanca (vzdelanie, jazykové znalosti, požadovaná prax, osobnostné predpoklady a zručnosti).
Čo od kandidáta
očakávame
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Nemecký jazyk - Pokročilý (C1) a Anglický jazyk - Začiatočník (A2)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• Veľmi dobré písomné a ústne komunikačné schopnosti
• Ochota pomôcť a pomáhať riešiť problémy
• Schopnosť samostatne a rýchlo riešiť nečakané situácie
• Profesionálny telefonický prejav
• Skúsenosť s prácou v call centre je výhodou
• Ochota pomôcť a pomáhať riešiť problémy
• Schopnosť samostatne a rýchlo riešiť nečakané situácie
• Profesionálny telefonický prejav
• Skúsenosť s prácou v call centre je výhodou
ID: 3462239
Megjelentetés dátuma: 10.9.2018
2018-09-10
Régió: Bratislava Pozíció: Administratívny pracovník, referent, Back office špecialista, Helpdesk operátor, Telefonický operátor Cég: Deutsche Telekom Services Europe Slovakia s.r.o.
A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: 1150