We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Dealer oddelenia Customer Desk
Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Informácie o pracovnej ponuke
Do nášho malého tímu Customer Desk hľadáme nového kolegu, ktorý k nám zapadne ako naše "chýbajúce puzzle". Jeho hlavnou náplňou práce bude obchodovanie na účet klienta.
Čo to presne znamená?
- komplexné poskytovanie produktov a služieb finančných trhov s dôrazom na obchodovanie na účet klienta a akvizíciu
- vypracovávanie indikatívnych ponúk, obchodných návrhov a zmluvnej dokumentácie
- podieľanie sa na vypracovaní stratégie, metodiky a tvorby nových produktov
- plnenie obchodného plánu a súvisiaceho finančného plánu
Informácie o pracovnom mieste
- Miesto práce: River Park, Dvořákovo nábrežie 4, Bratislava
- Ponúkaný plat (brutto): dohodou
- Termín nástupu: dohodou
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
- Doba určitá 1 rok (v prípade vzájomnej spokojnosti možnosť predĺženia na dobu neurčitú)
Hľadáme
Hlavnými kritériami výberu, ktoré požadujeme od kandidátov, sú:
- vysokoškolské vzdelanie - ekonomické alebo technické zameranie
- prax v bankovníctve - minimálne 3 roky (podmienkou)
- prax v oblasti finančných trhov (výhodou)
- skúsenosť v obchodovaní s investičnými nástrojmi (výhodou)
- znalosť obchodných systémov Bloomberg (výhodou)
- kooperatívne a pozitívne nastavanie pri hľadaní spoločných riešení
- komunikatívnosť a férovosť
Ponúkame
Medzi výhody a benefity, ktoré našim zamestnancom ponúkame, patria:
- férové odmeňovanie individuálnych výkonov našich zamestnancov
- 5 dní voľna na preliečenie v prípade práce neschopnosti „sick days“
- výhodné čerpanie bankových, poistných a investičných produktov
- príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie
- príspevok na regeneráciu a relax
- podporovanie profesionálneho a osobného rozvoja
- teambuildingové aktivity
- nadštandardná lekárska starostlivosť
- zľavy u našich partnerov
Informácie o výberovom konaní
Váš životopis spolu s motivačným listom starostlivo posúdime. Vzhľadom na veľký záujem zo strany uchádzačov bohužiaľ nie je možné kontaktovať každého kandidáta osobne. Preto uchádzačov o pracovnú pozíciu, ktorí spĺňajú požadované kritériá, budeme najneskôr do 2 týždňov po zaslaní životopisu kontaktovať za účelom telefonického rozhovoru, ako formou prvého predvýberu. Po absolvovaní takéhoto telefonického rozhovoru a splnení základných kritérií budete pozvaná/pozvaný na ďalšie stretnutie. Výberové konania prebiehajú štandardne formou assessment centra v kombinácii s individuálnym rozhovorom, kde sa prostredníctvom zadaných úloh zameriavame na schopnosti a zručnosti kandidátov.
Všetkým uchádzačom ďakujeme za prejavený záujem.
.
Kontakt
ID: 3258066
Posting date: 1.12.2017
2017-12-01
location: Bratislava Position: Obchodný referent, Špecialista podpory zákazníkov Company: Poštová banka
The job comes from another website or source.