Špecialista predaja kontaktného centra Poštovej banky

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Info o pozícii:

Ahoj,

som špecialistka predaja na Kontaktnom centre Poštovej banky. Denne telefonicky komunikujem s klientmi našej Banky a hľadám pre nich také riešenia, aby vyhovovali ich požiadavkám. Zisťujem ich spokojnosť so službami, ktoré u nás aktuálne využívajú, poskytujem im komplexné informácie o produktoch a dohadujem im obchodné stretnutia s klientskými poradcami na predajných miestach Poštovej banky.
Som súčasťou kolektívu jedného z troch predajných tímov. V každom je nás po 8 obchodníkov. V každom máme skvelého tímlídra. Dokáže nás naučiť, usmerniť, podporiť a rozvíjať.
Počas mojej adaptácie mi venovala svoj čas aj naša lektorka Aďa. Aj vďaka nej sa mi dnes super darí. Na školení som sa naučila všetko od základov – o Banke, jej produktoch a cieľoch, ako komunikovať s klientom, ako pracovať so systémami, jednoducho všetko, čo dnes v práci potrebujem.
Do práce chodím od pondelka do piatku, začínam o 8:45 a končím o 17:00, ale dá sa prísť aj o kúsok skôr a skončiť tiež skôr. Jeden krát za približne 5 týždňov mám „poobednú zmenu“. Vtedy moja pracovná doba vyzerá asi takto: PO – ŠTVR od 10:45 – 19:00 (konečne sa poriadne vyspím) a v piatok je to opäť štandard, teda začínam o 8:45.

Páči sa ti moja práca? Čítaj ďalej 

Čo ťa u nás čaká?

  • Skvelý tím ľudí (kolegovia aj šéfstvo)
  • Podpora tvojho rozvoja profesionálneho ale aj osobného
  • Relax room na X-Box turnaje či stolný futbal
  • 5 dní voľna navyše
  • Balík plný benefitov z Cafeterie (môžeš využiť na cestovanie, rôzne kurzy, zdravie, relax a iné)
  • produktové zvýhodnenia a i.

Koho hľadáme?

Hľadáme si do tímu parťáka na X-box súťaže, môžeš sa pridať aj do našej futbalovej ligy či bežeckého tímu. Ak Ťa nič z toho nebaví, nevadí, radi sa naučíme aj niečomu novému.

Pokiaľ máš príjemný hlas s výbornou artikuláciou, rád sa učíš nové veci, dokážeš pracovať s počítačom a rôznymi systémami, máš min.stredoškoleské vzdelanie s maturitou - CHCEME ŤA.

Informácie na záver:

Sídlime v Karlovej Vsi, na termíne nástupu sa určite dohodneme a práca je na plný úväzok s 3-mesačnou skúšobnou dobou.

Ak chceš aj ty nás, pošli Terke CV-čko, ozve sa ti a pozve ku nám na stretnutie.

Tešíme sa na Teba.

Informácie o výberovom konaní

Váš životopis starostlivo posúdime. Vzhľadom na veľký záujem zo strany uchádzačov bohužiaľ nie je možné kontaktovať každého kandidáta osobne. Preto uchádzačov o pracovnú pozíciu, ktorí spĺňajú požadované kritériá, budeme najneskôr do 2 týždňov po zaslaní životopisu kontaktovať za účelom telefonického rozhovoru, ako formou prvého predvýberu. Po absolvovaní takéhoto telefonického rozhovoru a splnení základných kritérií budete pozvaná/pozvaný na ďalšie stretnutie. Výberové konania prebiehajú štandardne formou individuálneho pohovoru, kde sa prostredníctvom zadaných úloh zameriavame na schopnosti a zručnosti kandidáta.

Všetkým ďakujeme za prejavený záujem.

O nás

VŠEOBECNÉ INFORMÁCIE
Poštová banka pôsobí na slovenskom trhu už 21 rokov. S miliónom klientov patrí v oblasti retailu k najsilnejším bankám. Jej vlastnú sieť tvorí 42 pobočiek a svoje služby poskytuje aj na viac ako 1 500 poštách po celom Slovensku. Klienti Poštovej banky majú k dispozícii viac ako 190 bankomatov a viac ako 1 800 POŠTOMAT-ov. To z nej robí najdostupnejšiu banku na slovenskom trhu. Jej dlhodobou stratégiou je byť klientom najbližšie a ponúkať im relevantné služby a servis, ktoré naozaj potrebujú. S novým komunikačným konceptom smeruje k ešte väčšej zrozumiteľnosti a jednoduchosti v oblasti ponúkaných služieb a produktov. Tie sú vytvorené tak, aby reflektovali potreby klientov a prinášali im reálne výhody.

SKUPINA POŠTOVEJ BANKY
Vďaka dcérskym spoločnostiam poskytuje skupina Poštovej banky najčastejšie produkty a služby pod jednou strechou.

Okrem klasických bankových služieb pôsobí Poštová banka úspešne aj na trhu podielových fondov prostredníctvom dcérskej spoločnosti PRVEJ PENZIJNEJ SPRÁVCOVSKEJ SPOLOČNOSTI POŠTOVEJ BANKY. V roku 2008 vstúpila aj na poisťovací trh so spoločnosťou Poisťovňa Poštovej banky. Úlohou PB Partner, ktorá vznikla v roku 2010, je rozvíjať obchod na poštách. Dôchodková správcovská spoločnosť Poštovej banky doplnila v roku 2011 portfólio produktov a služieb o oblasť dôchodkového sporenia v 2. pilieri. POBA Servis, je podnikom pomocných bankových služieb. V roku 2012 sa do skupiny Poštovej banky začlenila spoločnosť PB Finančné služby. Poskytuje služby operatívneho a finančného leasingu.
PB IT vznikla v januári 2013. Jej úlohou je najmä zabezpečovať starostlivosť o IT prevádzku a služby.

NADÁCIA POŠTOVEJ BANKY vznikla v roku 2007 s cieľom podporovať deti a mladých ľudí z detských domovov a sociálne slabších rodín v oblasti športu, vzdelávania, ochrany zdravia a sociálnej pomoci.

ÚSPECHY
Vďaka výborným hospodárskym výsledkom, ale aj atraktívnym produktom získala Poštová banka za posledné roky hneď niekoľko ocenení. V roku 2010 nás prestížny ekonomický magazín The Banker ocenil ako Banku roka a tento titul sa nám podarilo úspešne obhájiť aj v roku 2011.
O kvalite našich produktov svedčia aj jednotlivé ocenenia, ktoré pravidelne získavame v súťaži finančných produktov Zlatá minca. Medzi dlhodobo úspešné a oceňované produkty patrí Neviazaný termínovaný vklad. ktorý získal opakovanie aj v roku 2012 a 2013 prvé miesto v kategórii Termínované vklady a Prvý realitný fond dcérskej spoločnosti PPSS získal druhé miesto v kategórií Realitné fondy. V roku 2013 sa Poisťovňa Poštovej banky dostala do TOP 5 poisťovní na Slovensku podľa týždenníka TREND. Spoločnosť MasterCard nám v rovnakom roku udelila ocenenie Acquiring Innovation.

Poštová banka vám ponúkame priestor pre realizáciu vlastných riešení a príležitosť podieľať sa na raste banky. Plochá organizačná štruktúra a otvorená firemná kultúra prináša možnosti na realizáciu samostatným, tvorivým, zodpovedným a pozitívne mysliacim zamestnancom. Našu firemnú kultúru dotvárajú aj naše hodnoty, ktoré stmeľujú celý tím a robia ho odolnejším voči akýmkoľvek neočakávaným situáciám, ale aj voči konkurencii.

• Jednoduchosť: Snažíme sa robiť veci efektívne a dávať im jasnú a zrozumiteľnú podobu.
• Kvalita: Sme na seba nároční, aby sme mohli prinášať kvalitu.
• Otvorenosť: Vzájomne zdieľame informácie, ochotne prijímame podnety na zmeny.
• Férovosť: Ku všetkému, čo robíme pristupujeme čestne, spravodlivo a zodpovedne.

Naštartujte svoju budúcnosť s nami a staňte sa aj vy súčasťou mladého a dynamického tímu ľudí, ktorý stojí za úspechmi našej banky. Banky, ktorá sa o vás postará.

Kontakt

Poštová banka


ODPOVEDAŤ
ID: 3213472  Posting date: 12.10.2017  The job comes from another website or source.