We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Contact Centre representant - HU na dobu určitú/6mesiacov
Informácie o pracovnom mieste
Miesto práce
Digital Park II, Einsteinova 25, 851 01 Bratislava 5, Bratislava
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pracovné 8,5 hodinové zmeny Po-Pia na dobu určitú: 6 mesiacov od dátumu nástupu
Contact Centre representant zabezpečuje technickú podporu, riešenie a eskaláciu zákazníckych podnetov. Poskytuje služby helpdesku. Telefonický kontakt s pracovníkmi bank, držiteľmi platobných kariet a obchodníkmi. Očakávané je vlastníctvo riešenia problémov, schopnosť koordinácie riešenia s internými oddeleniami ako aj externými partnermi.
Čo presne bude náš nový zamestnanec robiť?
Bude:
-vykonávať odchádzajúce hovory pre technickú podporu za účelom aktualizácie POS terminál zariadení u obchodníkov podľa dohodnutého pracovného postupu a harmonogramu.
-vykonávať odchádzajúce hovory za účelom prvého kontaktu s novým klientom poskytnutie prvotných informácii o produkte a službe vrátané inštalačnej podpory nových POS zariadení u obchodníkoch podľa dohodnutého pracovného postupu a harmonogramu.
-dohadovať obchodne stretnutia pre obchodných partnerov a servisne organizácie.
-poskytovať telefonickú podporu pre obchodníkov vlastniacich POS terminál, servisné organizácie a iné.
-spracovávať prichádzajúce hovory a maily zákazníkov, ktorí majú špecifické otázky a požiadavky na produkty a služby v oblastiach podpory POS terminálov a správy Platobných kariet.
-spracovávať BackOffice požiadavky od klientov. Následná administratíva zmien alebo preposlanie na ďalšie riešenie reklamácii, porúch a nefunkčnosti produktov, služieb a riešení.
-zvládať ťažšie situácie so zákazníkmi, rýchlo reagovať na potreby zákazníka, získavať spätnú väzbu k zlepšeniu služieb a podpory, promptne reagovať na zákaznícke žiadosti o služby a podporu.
-zabezpečiť štandardné a ad-hoc vstupy v podobe zápisu pracovných záznamov a zákazníckych podnetov do interných systémov pre prevádzkové reporty.
-Iné úlohy podľa dennej činnosti.
Contact Centre representant zabezpečuje technickú podporu, riešenie a eskaláciu zákazníckych podnetov. Poskytuje služby helpdesku. Telefonický kontakt s pracovníkmi bank, držiteľmi platobných kariet a obchodníkmi. Očakávané je vlastníctvo riešenia problémov, schopnosť koordinácie riešenia s internými oddeleniami ako aj externými partnermi.
Čo presne bude náš nový zamestnanec robiť?
Bude:
-vykonávať odchádzajúce hovory pre technickú podporu za účelom aktualizácie POS terminál zariadení u obchodníkov podľa dohodnutého pracovného postupu a harmonogramu.
-vykonávať odchádzajúce hovory za účelom prvého kontaktu s novým klientom poskytnutie prvotných informácii o produkte a službe vrátané inštalačnej podpory nových POS zariadení u obchodníkoch podľa dohodnutého pracovného postupu a harmonogramu.
-dohadovať obchodne stretnutia pre obchodných partnerov a servisne organizácie.
-poskytovať telefonickú podporu pre obchodníkov vlastniacich POS terminál, servisné organizácie a iné.
-spracovávať prichádzajúce hovory a maily zákazníkov, ktorí majú špecifické otázky a požiadavky na produkty a služby v oblastiach podpory POS terminálov a správy Platobných kariet.
-spracovávať BackOffice požiadavky od klientov. Následná administratíva zmien alebo preposlanie na ďalšie riešenie reklamácii, porúch a nefunkčnosti produktov, služieb a riešení.
-zvládať ťažšie situácie so zákazníkmi, rýchlo reagovať na potreby zákazníka, získavať spätnú väzbu k zlepšeniu služieb a podpory, promptne reagovať na zákaznícke žiadosti o služby a podporu.
-zabezpečiť štandardné a ad-hoc vstupy v podobe zápisu pracovných záznamov a zákazníckych podnetov do interných systémov pre prevádzkové reporty.
-Iné úlohy podľa dennej činnosti.
Zamestnanecké výhody, benefity
• Peniaze a bonusy
Stravné lístky plne hradené spoločnosťou
Bonusy pri pracovných a životných výročiach
Diners karta bez poplatkov
Bratislavská mestská karta bez poplatkov
Referral bonus
Doplnkové dôchodkové sporenie s príspevkom od zamestnávateľa
• Zdravie
Zdravotná starostlivosť v moderných poliklinikách
Životné a úrazové, neinvestičné poistenie
25 dni do roka doplatená PN
5 sick days
Zabezpečený pitný režim priamo v office : voda, kávička, čaj
• Work-life balance
Medzinárodné prostredie
Voľnočasové aktivity s kolegami
• Profesionálny rozvoj
Kurzy anglického jazyka
Korporátna univerzita s tisíckami e-learning kurzov
Dlhodobé vzdelávanie v rámci spoločnosti
Stravné lístky plne hradené spoločnosťou
Bonusy pri pracovných a životných výročiach
Diners karta bez poplatkov
Bratislavská mestská karta bez poplatkov
Referral bonus
Doplnkové dôchodkové sporenie s príspevkom od zamestnávateľa
• Zdravie
Zdravotná starostlivosť v moderných poliklinikách
Životné a úrazové, neinvestičné poistenie
25 dni do roka doplatená PN
5 sick days
Zabezpečený pitný režim priamo v office : voda, kávička, čaj
• Work-life balance
Medzinárodné prostredie
Voľnočasové aktivity s kolegami
• Profesionálny rozvoj
Kurzy anglického jazyka
Korporátna univerzita s tisíckami e-learning kurzov
Dlhodobé vzdelávanie v rámci spoločnosti
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Expert (C2) a Maďarský jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
-pracovne skúsenosti: 1+ rokov. Preferovane oblasti Služby zákazníkom, obchod, predaj.
-základné počítačové znalosti / technické zručnosti
-analytické myslenie
-flexibilita (8,5 hodinove pracovne zmeny, pracovny týždeň Po-Pia)
-organizačné schopnosti
-dobré komunikačné zručnosti
-pro-zákaznícka orientácia a vystupovanie
-zameranie na zákaznícku spokojnosť
-orientacia na riešenie problémov
-zvládanie stresových situácií, práce pod tlakom
-porozumenie pracovným postupom, funkčných a technických súvislostí
-proaktívnosť
-samostatnosť
-zodpovednosť
Slovensky jazyk – plynule slovom aj písmom – je podmienkou k dennej práci
Maďarský jazyk – Plynule slovom aj písmom – je výhodou, nie podmienkou
Anglický jazyk – mierne pokročilý - vítané
-základné počítačové znalosti / technické zručnosti
-analytické myslenie
-flexibilita (8,5 hodinove pracovne zmeny, pracovny týždeň Po-Pia)
-organizačné schopnosti
-dobré komunikačné zručnosti
-pro-zákaznícka orientácia a vystupovanie
-zameranie na zákaznícku spokojnosť
-orientacia na riešenie problémov
-zvládanie stresových situácií, práce pod tlakom
-porozumenie pracovným postupom, funkčných a technických súvislostí
-proaktívnosť
-samostatnosť
-zodpovednosť
Slovensky jazyk – plynule slovom aj písmom – je podmienkou k dennej práci
Maďarský jazyk – Plynule slovom aj písmom – je výhodou, nie podmienkou
Anglický jazyk – mierne pokročilý - vítané
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Nexi is European leader in the design, creation and management of technology infrastructures and services for Financial Institutions, Central Banks, Corporates and the Public Sector, in the areas of payments, cards, network services and capital markets. Nexi Group provides its services in over 25 countries, and also operates through its subsidiaries in Austria, Croatia, Czech Republic, Germany, Greece, Romania, Serbia, Slovakia, Hungary and South Africa. The company also has branches in Belgium and the Netherlands, and representation offices in the UK and Poland.
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
Kontakt
ID: 2861152
Posting date: 6.2.2017
2017-02-06
location: Bratislava Position: Helpdesk operátor, IT/Technical Support Specialist, Telefonický operátor Company: Nexi Central Europe, a.s.