We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Cash management specialist
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 200 - 1 500 EUR/mesiac1200 - 1500 € (+ prípadné ďalšie odmeny)
1 200 - 1 500 EUR/mesiac1200 - 1500 € (+ prípadné ďalšie odmeny)
Oddelenie Treasury Services sa rozrastá o jednu „hlavu“ a hľadáme možno práve tú tvoju.
Zodpovednosť prevezmeš najmä za:
- life cycle bankových účtov
- dohľad a úpravu nad správnosťou všetkých potrebných dát zo SWIFT-ových správ, tradeových systémov a pod.
- analýzu platieb
- kontrolu hodnôt na bankových účtoch tak, aby odrážali realitu a negatívne neovplyvňovali cash management
- každodennú komunikáciu ohľadom bankových prevodov a finančných operácií s oddeleniami spoločnosti od Singapuru až po New York City
- spätná kontrola jednotlivých transakcií z predchádzajúceho dňa
- príprava pravidelných reportov ohľadom všetkých transakcií a finančných ukazovateľov
Zodpovednosť prevezmeš najmä za:
- life cycle bankových účtov
- dohľad a úpravu nad správnosťou všetkých potrebných dát zo SWIFT-ových správ, tradeových systémov a pod.
- analýzu platieb
- kontrolu hodnôt na bankových účtoch tak, aby odrážali realitu a negatívne neovplyvňovali cash management
- každodennú komunikáciu ohľadom bankových prevodov a finančných operácií s oddeleniami spoločnosti od Singapuru až po New York City
- spätná kontrola jednotlivých transakcií z predchádzajúceho dňa
- príprava pravidelných reportov ohľadom všetkých transakcií a finančných ukazovateľov
Požadujeme
Úlohy sú pomerne jasné, no ak spĺňaš nasledovné požiadavky, veľmi radi sa s tebou o nich bližšie porozprávame na pohovore:
- prehľad v oblasti financií a/alebo bankovníctva, nemali by ti byť cudzie pojmy ako SWIFT, BIC a podobne
- aspoň ročná pracovná skúsenosť v oblasti financií / bankovníctva (platobný styk, treasury, cash management a pod.)
- anglický jazyk na úrovni B2 – využiješ ho naozaj pri každodennej komunikácii so zahraničím, v angličtine musíš byť jednoducho doma
- v MS Excel musíš zvládať operácie ako vlookup, hlookup, či prácu s kontingenčnými tabuľkami
- prehľad v oblasti financií a/alebo bankovníctva, nemali by ti byť cudzie pojmy ako SWIFT, BIC a podobne
- aspoň ročná pracovná skúsenosť v oblasti financií / bankovníctva (platobný styk, treasury, cash management a pod.)
- anglický jazyk na úrovni B2 – využiješ ho naozaj pri každodennej komunikácii so zahraničím, v angličtine musíš byť jednoducho doma
- v MS Excel musíš zvládať operácie ako vlookup, hlookup, či prácu s kontingenčnými tabuľkami
Benefity
Spoločnosť ponúka širokú škálu finančných aj nefinančných benefitov, ktoré Vám budú predstavené na pohovore.
Informácie
Zašlite nám svoj životopis v slovenskom jazyku a ak máte aj v anglickom jazyku.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/sk/job-search?utm_source=jobboard&utm_medium=jobposition
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/sk/job-search?utm_source=jobboard&utm_medium=jobposition
ID: 4020270
Posting date: 13.1.2021
2021-01-13
location: Bratislava Position: Back office špecialista, Finančný analytik, Pracovník treasury Company: Grafton Slovakia s.r.o.
The job comes from another website or source.
Basic salary component (gross): 1 200 EUR/mesiac