We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Zaujíma ťa bankovníctvo? Hľadáme maďarčinárov!
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1200 - 1500 € (+ prípadné ďalšie odmeny)
1200 - 1500 € (+ prípadné ďalšie odmeny)
Chceš aktívne využívať anglický jazyk a k tomu maďarčinu? Je budovanie vzťahu so zákazníkom Tvoja obľúbená parketa? Ak sa navyše rád učíš novým veciam v rámci komplexného zaškolenia a dokážeš ich hneď aplikovať v praxi, tak máme pozíciu práve pre Teba.
Na pozícií budeš zodpovedný za:
- Starostlivosť o pridelené portfólio klientov a vytváranie dlhodobého vzťahu s klientom
- Komunikáciu s klientmi v rámci Európy
- Profesionálne poradenstvo v oblasti produktov a služieb (využiješ poznatky z Vysokej školy prípadne praxe z banky)
- Technickú podporu pri otázkach ohľadom novej aplikácie (po dôkladnom komplexnom zaškolení)
- Práca v internom systéme a ad- hoc administratívne úlohy spojené s podporou
Na pozícií budeš zodpovedný za:
- Starostlivosť o pridelené portfólio klientov a vytváranie dlhodobého vzťahu s klientom
- Komunikáciu s klientmi v rámci Európy
- Profesionálne poradenstvo v oblasti produktov a služieb (využiješ poznatky z Vysokej školy prípadne praxe z banky)
- Technickú podporu pri otázkach ohľadom novej aplikácie (po dôkladnom komplexnom zaškolení)
- Práca v internom systéme a ad- hoc administratívne úlohy spojené s podporou
Požadujeme
Požiadavky:
- Aktívna znalosť Anglického a Maďarského jazyka (C1), ktorý budeš využívať pri telefonickej a emailovej komunikácií s klientom (pozícia NIE JE CALL CENTRUM)
- Ukončené vysokoškolské alebo stredoškolské vzdelanie
- Skúsenosť z oblasti zákazníckeho servisu minimálne 6 mesiacov je podmienkou
- Predchádzajúca skúsenosť z bankového prostredia a znalosť produktov je výhodou
- Veľmi dobré komunikačné zručnosti, pro klientsky prístup, empatia a flexibilita
- Základná užívateľská znalosť balíčka MS Office (Outlook, Excel, Word, PowerPoint) pre občasné využitie
- Aktívna znalosť Anglického a Maďarského jazyka (C1), ktorý budeš využívať pri telefonickej a emailovej komunikácií s klientom (pozícia NIE JE CALL CENTRUM)
- Ukončené vysokoškolské alebo stredoškolské vzdelanie
- Skúsenosť z oblasti zákazníckeho servisu minimálne 6 mesiacov je podmienkou
- Predchádzajúca skúsenosť z bankového prostredia a znalosť produktov je výhodou
- Veľmi dobré komunikačné zručnosti, pro klientsky prístup, empatia a flexibilita
- Základná užívateľská znalosť balíčka MS Office (Outlook, Excel, Word, PowerPoint) pre občasné využitie
Benefity
Spoločnosť ponúka niekoľko finančných aj nefinančných benefitov, ktoré Vám budú odprezentované samotnou spoločnosťou na osobnom pohovore.
Informácie
Zašlite nám svoj životopis v slovenskom jazyku a ak máte aj v anglickom jazyku.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/sk/job-search?utm_source=jobboard&utm_medium=jobposition
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/sk/job-search?utm_source=jobboard&utm_medium=jobposition
ID: 3761906
Posting date: 12.9.2019
2019-09-12
location: Bratislava Position: Account manager, Helpdesk operátor, Špecialista podpory zákazníkov Company: Grafton Slovakia s.r.o.
The job comes from another website or source.
Basic wage component (gross) and other rewards: 1200 - 1500 € (+ prípadné ďalšie odmeny)