We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
HR specialist - employee support
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1300 - 1350 € (+ prípadné ďalšie odmeny)
1300 - 1350 € (+ prípadné ďalšie odmeny)
Hľadáme šikovných absolventov na pozíciu HR SPECIALIST. Ak chceš pracovať v medzinárodnom prostredí, láka ťa HR oblasť a chceš aktívne využívať anglický jazyk, pošli nám svoje CV ! Budeš pracovať v mladom a dynamickom kolektíve v centre mesta u jedného z najlepších zamestnávateľov v Bratislave.
Tvojou úlohou bude:
- Administratívna podpora nových zamestnancov spoločnosti
- Príprava pozývacích listov, pracovných zmlúv, dodatkov a potvrdení
- Organizácia prvého dňa v práci pre nových kolegov
- Informovanie o vstupných lekárskych prehliadkách
- Administrácia ukončenia pracovného pomeru, preberanie výpovedí a príprava výstupných dokumentov
- Práca v internom systéme
- Aktívna účasť na rôznych HR projektoch
- Každodenná komunikácia v anglickom a nemeckom jazyku
- Reporting
Tvojou úlohou bude:
- Administratívna podpora nových zamestnancov spoločnosti
- Príprava pozývacích listov, pracovných zmlúv, dodatkov a potvrdení
- Organizácia prvého dňa v práci pre nových kolegov
- Informovanie o vstupných lekárskych prehliadkách
- Administrácia ukončenia pracovného pomeru, preberanie výpovedí a príprava výstupných dokumentov
- Práca v internom systéme
- Aktívna účasť na rôznych HR projektoch
- Každodenná komunikácia v anglickom a nemeckom jazyku
- Reporting
Požadujeme
Úspešný kandidát na pozíciu HR SPECIALIST by mal spĺňať nasledujúce kritéria:
- Komunikatívna znalosť ANGLICKÉHO a NEMECKÉHO jazyka (úroveň B2) - budeš každý deň komunikovať v angličtine a nemčine s kolegami ako aj manažérmi zo zaharničia
- Skúsenosť s ERAZMUS alebo Work & Travel výhodou - budeš pracovať v medzinárodnom tíme
- Pracovné skúsenosti v administratíve alebo iné nadštandardné aktivity a projekty počas štúdia výhodou
- Motivácia pre administratívnu prácu na personálnom oddelení
- Dynamická a komunikatívna povaha, tímový duch, ochota učiť sa
- Komunikatívna znalosť ANGLICKÉHO a NEMECKÉHO jazyka (úroveň B2) - budeš každý deň komunikovať v angličtine a nemčine s kolegami ako aj manažérmi zo zaharničia
- Skúsenosť s ERAZMUS alebo Work & Travel výhodou - budeš pracovať v medzinárodnom tíme
- Pracovné skúsenosti v administratíve alebo iné nadštandardné aktivity a projekty počas štúdia výhodou
- Motivácia pre administratívnu prácu na personálnom oddelení
- Dynamická a komunikatívna povaha, tímový duch, ochota učiť sa
Benefity
Spoločnosť ponúka tieto benefity:
- Flexibilný pracovný čas
- Možnosť home office po dohode s nadriadeným
- Stravné lístky plne hradené zamestnávateľom
- Zvýhodnený vstup do fitness centra - priamo v budove zamestnávateľa
- Využívanie kaviarne - priamo v budove zamestnávateľa
- Teambuildingové aktivity
- Flexibilný pracovný čas
- Možnosť home office po dohode s nadriadeným
- Stravné lístky plne hradené zamestnávateľom
- Zvýhodnený vstup do fitness centra - priamo v budove zamestnávateľa
- Využívanie kaviarne - priamo v budove zamestnávateľa
- Teambuildingové aktivity
Informácie
Zašlite nám svoj životopis v slovenskom jazyku a ak máte aj v anglickom jazyku.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/sk/job-search?utm_source=jobboard&utm_medium=jobposition
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/sk/job-search?utm_source=jobboard&utm_medium=jobposition
ID: 3693658
Posting date: 13.6.2019
2019-06-13
location: Bratislava Position: Administratívny pracovník, referent, HR asistent, HR generalist Company: Grafton Slovakia s.r.o.
The job comes from another website or source.
Basic wage component (gross) and other rewards: 1300 - 1350 € (+ prípadné ďalšie odmeny)