We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Administratívna rola na oddelení logistiky
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1150 - 1350 € (+ prípadné ďalšie odmeny)
1150 - 1350 € (+ prípadné ďalšie odmeny)
Si absolvent s administratívnymi skúsenosťami ? Alebo už pár rokov po škole pracuješ a odvetvie logistiky a administratívy ťa stále láka? Máme pre Teba pozíciu !
Ak ti nevadí, že budeš pracovať na striedavý pracovný čas, si ten pravý koho hľadáme ! Pracuj pre americkú spoločnosť a buď súčasťou mladého tímu.
Medzi tvoje zodpovednosti bude patriť:
- Zodpovednosť za prepravu zariadení na sklad
- Evidencia stavu zásob na sklade
- Práca s objednávkami a evidencia dát v internom systéme
- Zodpovednosť za aktualizáciu interných databáz
- Mailová a telefonická komunikácia s dodávateľmi a zákazníkmi
- Aktívna spolupráca s kolegami na technickom, zákazníckom a nákupnom oddelení
Striedavý pracovný čas:
1 týždeň denná smena: 9:00 - 17:30
1 týždeň večerná smena 14:30 – 23:00 nadštandardné príplatky za večernú smenu
Ak ti nevadí, že budeš pracovať na striedavý pracovný čas, si ten pravý koho hľadáme ! Pracuj pre americkú spoločnosť a buď súčasťou mladého tímu.
Medzi tvoje zodpovednosti bude patriť:
- Zodpovednosť za prepravu zariadení na sklad
- Evidencia stavu zásob na sklade
- Práca s objednávkami a evidencia dát v internom systéme
- Zodpovednosť za aktualizáciu interných databáz
- Mailová a telefonická komunikácia s dodávateľmi a zákazníkmi
- Aktívna spolupráca s kolegami na technickom, zákazníckom a nákupnom oddelení
Striedavý pracovný čas:
1 týždeň denná smena: 9:00 - 17:30
1 týždeň večerná smena 14:30 – 23:00 nadštandardné príplatky za večernú smenu
Požadujeme
Vhodný kandidát by mal spĺňať nasledujúce kritéria:
- VŠ vzdelanie VÝHODOU
- Pracovné skúsenosti v administratíve, prípadne v oblasti logistiky VÝHODOU
- Plynulá znalosť anglického jazyka (slovom aj písmom) na úrovni B2
- Aktívna znalosť MS Excel
- Analytické myslenie
- Výborne komunikačné schopnosti
- Odolnosť voči stresu
- Proaktivita
Pozícia je vhodná aj pre ABSOLVENTOV, ktorí mali počas štúdia skúsenosť s administratívou.
- VŠ vzdelanie VÝHODOU
- Pracovné skúsenosti v administratíve, prípadne v oblasti logistiky VÝHODOU
- Plynulá znalosť anglického jazyka (slovom aj písmom) na úrovni B2
- Aktívna znalosť MS Excel
- Analytické myslenie
- Výborne komunikačné schopnosti
- Odolnosť voči stresu
- Proaktivita
Pozícia je vhodná aj pre ABSOLVENTOV, ktorí mali počas štúdia skúsenosť s administratívou.
Benefity
Spoločnosť ponúka zaujímavý balíček benefitov:
- Jazykové kurzy
- Nadštandardné preplácanie nadčasov
- 5 dní 100% hradenej PN
- Vstupenky do kina
- Poukazy do fitnescentra
- Možnosť kariérneho rastu
- Teambuildingové akcie
- Jazykové kurzy
- Nadštandardné preplácanie nadčasov
- 5 dní 100% hradenej PN
- Vstupenky do kina
- Poukazy do fitnescentra
- Možnosť kariérneho rastu
- Teambuildingové akcie
Informácie
Zašlite nám svoj životopis v slovenskom jazyku a ak máte aj v anglickom jazyku.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/sk/job-search?utm_source=jobboard&utm_medium=jobposition
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/sk/job-search?utm_source=jobboard&utm_medium=jobposition
ID: 3688574
Posting date: 6.6.2019
2019-06-06
location: Bratislava Position: Administratívny pracovník, referent, Logistik Company: Grafton Slovakia s.r.o.
The job comes from another website or source.
Basic wage component (gross) and other rewards: 1150 - 1350 € (+ prípadné ďalšie odmeny)