We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Špecialista zákazníckeho servisu s nemeckým a anglickým jazykom
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1200 - 1400 € (+ prípadné ďalšie odmeny)
1200 - 1400 € (+ prípadné ďalšie odmeny)
Hľadáš pozíciu v menšom príjemnom prostredí, ale nechceš stratiť znalosť cudzích jazykov? Pracuj pre nášho klienta, ktorý momentálne obsadzuje pozíciu na oddelení Customer Support. Budeš využívať nemecký a anglický jazyk na dennej báze, čiže aktívnej komunikácii sa nevyhneš. Ak budeš šikovný, je tam možnosť posunu na Nákupcu.
Náplň práce:
- 50 % administratíva, 50 % komunikácia
- Spracovanie a kontrola objednávok v internom systéme
- Aktívna komunikácia s nemeckými kolegami na dennej báze
- Overovanie údajov v objednávkach a faktúrach
- Monitorovanie objednávok a dodania tovaru
- Prípadné riešenie reklamácií
- Ad-hoc reporting
Ak sa Vám na tejto pozícii bude dariť, spoločnosť ponúka možnosť kariérneho rastu - posun na Nákupcu.
Náplň práce:
- 50 % administratíva, 50 % komunikácia
- Spracovanie a kontrola objednávok v internom systéme
- Aktívna komunikácia s nemeckými kolegami na dennej báze
- Overovanie údajov v objednávkach a faktúrach
- Monitorovanie objednávok a dodania tovaru
- Prípadné riešenie reklamácií
- Ad-hoc reporting
Ak sa Vám na tejto pozícii bude dariť, spoločnosť ponúka možnosť kariérneho rastu - posun na Nákupcu.
Požadujeme
Vhodný kandidát by mal mať:
- SŠ alebo VŠ vzdelanie
- Zameranie v oblasti nákupu/sales-u VÝHODOU - možnosť kariérne rásť
- NEMECKÝ a ANGLICKÝ jazyk na aktívnej komunikatívnej úrovni (level B2)
- Znalosť POĽSKEHO jazyka VÝHODOU
- Predchádzajúca administratívna pracovná skúsenosť
- Výborné komunikačné schopnosti
- Samostatnosť, aktívny a pozitívny prístup k práci
- SŠ alebo VŠ vzdelanie
- Zameranie v oblasti nákupu/sales-u VÝHODOU - možnosť kariérne rásť
- NEMECKÝ a ANGLICKÝ jazyk na aktívnej komunikatívnej úrovni (level B2)
- Znalosť POĽSKEHO jazyka VÝHODOU
- Predchádzajúca administratívna pracovná skúsenosť
- Výborné komunikačné schopnosti
- Samostatnosť, aktívny a pozitívny prístup k práci
Benefity
Ak uprednostňujete skoré vstávanie a zasa naopak radi efektívne využívate čas po práci, tak odchody o 16tej v tejto spoločnosti nie sú problém. Spoločnosť ponúka FLEXIBILNÝ PRACOVNÝ ČAS.
Prácu si viete spríjemniť obedom či kávou na vonkajšej terase na streche.
Aj športovci si prídu na svoje - fitness centrum v tej istej budove.
Prácu si viete spríjemniť obedom či kávou na vonkajšej terase na streche.
Aj športovci si prídu na svoje - fitness centrum v tej istej budove.
Informácie
Zašlite nám svoj životopis v slovenskom jazyku a ak máte aj v anglickom jazyku.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/sk/job-search?utm_source=jobboard&utm_medium=jobposition
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/sk/job-search?utm_source=jobboard&utm_medium=jobposition
ID: 3669611
Posting date: 16.5.2019
2019-05-16
location: Bratislava Position: Administratívny pracovník, referent, Špecialista podpory zákazníkov Company: Grafton Slovakia s.r.o.
The job comes from another website or source.
Basic wage component (gross) and other rewards: 1200 - 1400 € (+ prípadné ďalšie odmeny)