We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Pomáhaj nemeckým zákazníkom - korporátni klienti aj súkromné osoby
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1100 - 1250 EUR/mesiac
1100 - 1250 EUR/mesiac
Chcel by si využívať angličtinu a nemčinu v dennodennej komunikácii so zákazníkmi ? AK áno, hľadáme práve teba na oddelenie zákazníckej podpory ! Budeš pracovať v mladom a dynamickom kolektíve v centre mesta u jedného z najlepších zamestnávateľov v Bratislave.
Náplňou práce na oddelení zákazníckej podpory je:
- Každodenná komunikácia so zákazníkmi z prostredia kancelárie
- Starostlivosť o zákazníkov
- Informovanie zákazníkov
- Práca s internými nástrojmi a systémami
- Riešenie reklamácií
- Spolupráca s inými oddeleniami spoločnosti
- Reporting
Náplňou práce na oddelení zákazníckej podpory je:
- Každodenná komunikácia so zákazníkmi z prostredia kancelárie
- Starostlivosť o zákazníkov
- Informovanie zákazníkov
- Práca s internými nástrojmi a systémami
- Riešenie reklamácií
- Spolupráca s inými oddeleniami spoločnosti
- Reporting
Požadujeme
Ak si vhodný kandidát, mal by si spĺňať nasledujúce kritéria:
- Aktívna znalosť anglického a nemeckého jazyka (slovom a písmom) - plynulá úroveň B2
- Výborné komunikačné schopnosti
- Všeobecné počítačové znalosti (bežný užívateľ MS Office)
- Zameranie na zákazníka a ochota denne komunikovať so zákazníkmi
- Schopnosť rýchlo sa učiť
- Schopnosť prioritizovať
- Logické uvažovanie
- Aktívna znalosť anglického a nemeckého jazyka (slovom a písmom) - plynulá úroveň B2
- Výborné komunikačné schopnosti
- Všeobecné počítačové znalosti (bežný užívateľ MS Office)
- Zameranie na zákazníka a ochota denne komunikovať so zákazníkmi
- Schopnosť rýchlo sa učiť
- Schopnosť prioritizovať
- Logické uvažovanie
Benefity
Spoločnosť ponúka tieto benefity:
- Flexibilný pracovný čas
- Stravné lístky plne hradené zamestnávateľom
- Zvýhodnený vstup do fitness centra - priamo v budove zamestnávateľa
- Využívanie kaviarne - priamo v budove zamestnávateľa
- Teambuildingové aktivity
- Flexibilný pracovný čas
- Stravné lístky plne hradené zamestnávateľom
- Zvýhodnený vstup do fitness centra - priamo v budove zamestnávateľa
- Využívanie kaviarne - priamo v budove zamestnávateľa
- Teambuildingové aktivity
Informácie
Zaujala Vás táto pozícia? Vyplňte kontaktný formulár, alebo pošlite nám Vašu žiadosť o zamestnanie spolu so životopisom v slovenskom a anglickom jazyku, referenčné číslo pozície uveďte v predmete e-mailovej správy.
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/ponuka-prace/absolventi/
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/ponuka-prace/absolventi/
ID: 3261636
Posting date: 5.12.2017
2017-12-05
location: Bratislava Position: Administratívny pracovník, referent, Špecialista podpory zákazníkov Company: Grafton Slovakia s.r.o.
The job comes from another website or source.
Basic wage component (gross) and other rewards: 1100 - 1250 EUR/mesiac