We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Administratívna pracovníčka
Miesto práce
okres Prešov
okres Prešov
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
• Celková zodpovednosť za organizáciu a evidenciu administratívnej agendy spoločnosti
• Príprava, kontrola a oprava zmlúv, firemných materiálov, rôznych dokumentov, reportov, dochádzok
• Samostatné riešenie, vybavovanie a spracovanie rôznych úloh, podkladov podľa požiadaviek vedenia spoločnosti
• Práca v internom systéme spoločnosti
• Spracovanie podkladov k fakturácii
• Evidencia, spracovanie a kontrola prichádzajúcej a odchádzajúcej pošty
• Archivácia, evidencia a skartovanie dokumentov
• Podporná činnosť ekonomickému a finančnému oddeleniu
• Evidencia PN, P, OČR, ABS
• Evidencia a objednávka stravných lístkov
• Evidencia faktúr, dodacích listov, sumarizácia následne zasielanie na finančné oddelenie
• Vystavovanie preberacích protokolov, archivácia
• Evidencia dochádzok interných zamestnancov a dočasne pridelených zamestnancov
• Vystavovanie PPD
• Spracovanie podkladov ku mzdám, a ich zodpovednosť
• Tvorba pracovných zmlúv, ukončení, dodatkov
• Pravidelné reportovanie
• Príprava štatistík podľa pokynov nadriadeného
• Zasielanie štatistík na centrálu a klientom
• Administratívna činnosť
• Príprava podkladov pre mzdové oddelenie
• Evidencia firemnej korešpondencie
• Vykonávanie objednávok OOPP, kancelárskych potrieb a pod., následná evidencia
• Vykonávanie ďalších prác na základe pokynov nadriadeného
• Asistencia pri odsúhlasovaní, analyzovaní a vysvetľovaní zistených rozdielov
• Evidencia hotovostných platieb v rámci kancelárie
• Komunikácia s klientmi
• Príprava, kontrola a oprava zmlúv, firemných materiálov, rôznych dokumentov, reportov, dochádzok
• Samostatné riešenie, vybavovanie a spracovanie rôznych úloh, podkladov podľa požiadaviek vedenia spoločnosti
• Práca v internom systéme spoločnosti
• Spracovanie podkladov k fakturácii
• Evidencia, spracovanie a kontrola prichádzajúcej a odchádzajúcej pošty
• Archivácia, evidencia a skartovanie dokumentov
• Podporná činnosť ekonomickému a finančnému oddeleniu
• Evidencia PN, P, OČR, ABS
• Evidencia a objednávka stravných lístkov
• Evidencia faktúr, dodacích listov, sumarizácia následne zasielanie na finančné oddelenie
• Vystavovanie preberacích protokolov, archivácia
• Evidencia dochádzok interných zamestnancov a dočasne pridelených zamestnancov
• Vystavovanie PPD
• Spracovanie podkladov ku mzdám, a ich zodpovednosť
• Tvorba pracovných zmlúv, ukončení, dodatkov
• Pravidelné reportovanie
• Príprava štatistík podľa pokynov nadriadeného
• Zasielanie štatistík na centrálu a klientom
• Administratívna činnosť
• Príprava podkladov pre mzdové oddelenie
• Evidencia firemnej korešpondencie
• Vykonávanie objednávok OOPP, kancelárskych potrieb a pod., následná evidencia
• Vykonávanie ďalších prác na základe pokynov nadriadeného
• Asistencia pri odsúhlasovaní, analyzovaní a vysvetľovaní zistených rozdielov
• Evidencia hotovostných platieb v rámci kancelárie
• Komunikácia s klientmi
Požadujeme
- organizačné a plánovacie schopnosti
- znalosť zákonníka práce
- nutná znalosť z oblasti personalistiky
- komunikatívnosť
- zodpovednosť pri plnení stanovených cieľov
- schopnosť zvládať prácu pod tlakom
- anglický jazyk - výhodou
- všeobecný prehľad
- preukázateľné predošlé skúsenosti a referencie
- znalosť zákonníka práce
- nutná znalosť z oblasti personalistiky
- komunikatívnosť
- zodpovednosť pri plnení stanovených cieľov
- schopnosť zvládať prácu pod tlakom
- anglický jazyk - výhodou
- všeobecný prehľad
- preukázateľné predošlé skúsenosti a referencie
Benefity
Ako dynamicky sa rozrastajúca medzinárodná spoločnosť poskytujeme našim zamestnancom výnimočné pracovné prostredie v ktorom môžu:
- denne využívať svoje znalosti cudzích jazykov
- profesionálne rásť
- pracovať v dynamickom kolektíve
A to všetko v našich nových priestoroch iba päť minút od autobusovej/vlakovej stanice v Prešove.
- denne využívať svoje znalosti cudzích jazykov
- profesionálne rásť
- pracovať v dynamickom kolektíve
A to všetko v našich nových priestoroch iba päť minút od autobusovej/vlakovej stanice v Prešove.
Informácie
Ponúkame prácu do INTERNÉHO STAVU spoločnosti GI GROUP Slovakia, s.r.o.
V prípade záujmu Vás prosíme o zaslanie životopisu v slovenskom a anglickom jazyku.
Všetkým uchádzačom vopred ďakujeme za prejavený záujem. Kontaktovať budeme vybraných uchádzačov.
V prípade záujmu Vás prosíme o zaslanie životopisu v slovenskom a anglickom jazyku.
Všetkým uchádzačom vopred ďakujeme za prejavený záujem. Kontaktovať budeme vybraných uchádzačov.
ID: 3175582
Posting date: 1.9.2017
2017-09-01
location: okres Prešov Position: Administratívny pracovník, referent Company: Grafton Slovakia s.r.o.
Basic wage component (gross) and other rewards: dohodou