We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Hľadáme skúsenú asistentku
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Robila si už niekedy asistentku? Bavila ťa táto práca? Hľadáš zmenu a chceš sa posunúť na vyšší level? Ak áno, tak pre nášho klienta hľadáme práve TEBA!
Tvojou náplňou práce bude:
- Telefonická, emailová a poštová komunikácia so zákazníkmi
- Manažovanie programu
- Koordinácia termínov stretnutí a miestností
- Organizácia meetingov a porád s obchodnými partnermi
- Objednávanie hotelov a leteniek
- Administratívna podpora podľa pokynov nadriadeného
- Prijímanie návštev a príprava občerstvenia
- Objednávanie kancelárskych potrieb
- Starostlivosť o priestory recepcie
Tvojou náplňou práce bude:
- Telefonická, emailová a poštová komunikácia so zákazníkmi
- Manažovanie programu
- Koordinácia termínov stretnutí a miestností
- Organizácia meetingov a porád s obchodnými partnermi
- Objednávanie hotelov a leteniek
- Administratívna podpora podľa pokynov nadriadeného
- Prijímanie návštev a príprava občerstvenia
- Objednávanie kancelárskych potrieb
- Starostlivosť o priestory recepcie
Požadujeme
Ak spĺňaš nasledujúce požiadavky, zašli nám svoj životopis v slovenskom a anglickom jazyku:
- Komunikatívna úroveň anglického jazyka PODMIENKOU
- Skúsenosť v administratíve aspoň 1 rok
- Prax z oblasti TRAVEL manažmentu (Objednávanie hotelov a letenie pre nadriadených)
- Počítačové znalosti na užívateľskej úrovni
- Dobré organizačné schopnosti a komunikatívnosť
- Príjemné vystupovanie
- Samostatnosť a dobrý time-management
- Orientácia na detail
- Komunikatívna úroveň anglického jazyka PODMIENKOU
- Skúsenosť v administratíve aspoň 1 rok
- Prax z oblasti TRAVEL manažmentu (Objednávanie hotelov a letenie pre nadriadených)
- Počítačové znalosti na užívateľskej úrovni
- Dobré organizačné schopnosti a komunikatívnosť
- Príjemné vystupovanie
- Samostatnosť a dobrý time-management
- Orientácia na detail
Benefity
Spoločnosť ponúka zaujímavú príležitosť, nadštandardné ohodnotenie, zamestnanecké výhody, možnosť kariérneho rastu v rámci medzinárodného prostredia. Možnosť práce v úspešnom dynamickom tíme.
Informácie
Zaujala Vás táto pozícia? Vyplňte kontaktný formulár, alebo pošlite nám Vašu žiadosť o zamestnanie spolu so životopisom v slovenskom a anglickom jazyku, referenčné číslo pozície uveďte v predmete e-mailovej správy.
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/sk/job-search?disciplines=absolventi
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/sk/job-search?disciplines=absolventi
ID: 2840316
Posting date: 5.12.2016
2016-12-05
location: Bratislava Position: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Recepčná Company: Grafton Slovakia s.r.o.
The job comes from another website or source.