We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Rád si preveruješ s kým robíš business? špecialista hodnotenia klientov
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1000 - 1200 EUR/mesiac
1000 - 1200 EUR/mesiac
Náš klient, expert v oblasti financií, hľadá nové posily do svojho medzinárodného tímu a práve Vám sa otvára možnosť uplatniť svoje jazykové znalosti pri zaujímavej investigatívnej pozícii v oblasti administratívy s využitím ANGLICKÉHO, prípadne iného cudzieho jazyka (Španielčina/Francúzština/Portugalčina/Nemčina/Maďarčina/Holandčina).
Vašou náplňou práce bude:
- Zisťovanie klientskych informácií
- Predkvalifikácia klientov pred nadviazaním obchodných vzťahov
- Zber dát a ich vyhodnocovanie v interných nástrojoch spoločnosti
- Komunikácia so zahraničnými pobočkami spoločnosti
- Správa a procesovanie dokumentácie
- Analýza rizikovosti spolupráce s potenciálnym klientom
- Reportingové a administratívne aktivity
- Denné využitie cudzích jazykov (mailovo a telefonicky)
- Participácia na projektoch
Vašou náplňou práce bude:
- Zisťovanie klientskych informácií
- Predkvalifikácia klientov pred nadviazaním obchodných vzťahov
- Zber dát a ich vyhodnocovanie v interných nástrojoch spoločnosti
- Komunikácia so zahraničnými pobočkami spoločnosti
- Správa a procesovanie dokumentácie
- Analýza rizikovosti spolupráce s potenciálnym klientom
- Reportingové a administratívne aktivity
- Denné využitie cudzích jazykov (mailovo a telefonicky)
- Participácia na projektoch
Požadujeme
Požadujeme:
- Ukončené SŠ/VŠ vzdelanie ekonomického charakteru
- Aktívna znalosť ANGLICKÉHO, VEĽKOU výhodou je druhý cudzí jazyk na pokročilej úrovni
- Predošlá prax v rámci vyhľadávania a spracúvania informácii
- Orientáciu na detail
- Tímového ducha
- Aktívnu úroveň MS Office (Word, Excel)
- Ukončené SŠ/VŠ vzdelanie ekonomického charakteru
- Aktívna znalosť ANGLICKÉHO, VEĽKOU výhodou je druhý cudzí jazyk na pokročilej úrovni
- Predošlá prax v rámci vyhľadávania a spracúvania informácii
- Orientáciu na detail
- Tímového ducha
- Aktívnu úroveň MS Office (Word, Excel)
Benefity
Spoločnosť ďalej ponúka zaujímavý systém firemných výhod, možnosť odborného a profesionálneho rastu, zázemie silnej a stabilnej medzinárodnej spoločnosti.
Informácie
Zaujala Vás táto pozícia? Vyplňte kontaktný formulár, alebo pošlite nám Vašu žiadosť o zamestnanie spolu so životopisom v slovenskom a anglickom jazyku, referenčné číslo pozície uveďte v predmete e-mailovej správy.
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/ponuka-prace/absolventi/
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/ponuka-prace/absolventi/
ID: 2831259
Posting date: 29.11.2016
2016-11-29
location: Bratislava Position: Administratívny pracovník, referent, Back office špecialista, Špecialista reportingu Company: Grafton Slovakia s.r.o.
The job comes from another website or source.
Basic wage component (gross) and other rewards: 1000 - 1200 EUR/mesiac