We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Začíname nový projekt - zavádzanie nového systému
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1000 - 1300 EUR/mesiac
1000 - 1300 EUR/mesiac
Ak hľadáš balans medzi back office a front office prácou, pošli nám svoj životopis v angličtine a pomôž rozbehnúť nový projekt na medzinárodnej úrovni.
Bankové prostredie mení podmienky spolupráce so svojimi klientmi a do nového tímu hľadajú členov, ktorý majú „team spirit“ ale zároveň chcú a vedia mať aj svoju individuálnu zodpovednosť.
- Jedná sa o komunikáciu s klientmi v rámci Európy - podpora klientov kedže sa jedná o nový projekt
- Zároveň budeš poskytovať technickú podporu pri implementácii nových systémov
- Práca je spojená s preklápaním dát zo starého systému do novej modernej web-platformy, čiže vytváranie účtov, prístupov pre klientov, prenášanie dát a produktov do nového systému
- Dynamická práca, pri ktorej sa určite nudiť nebudeš
Bankové prostredie mení podmienky spolupráce so svojimi klientmi a do nového tímu hľadajú členov, ktorý majú „team spirit“ ale zároveň chcú a vedia mať aj svoju individuálnu zodpovednosť.
- Jedná sa o komunikáciu s klientmi v rámci Európy - podpora klientov kedže sa jedná o nový projekt
- Zároveň budeš poskytovať technickú podporu pri implementácii nových systémov
- Práca je spojená s preklápaním dát zo starého systému do novej modernej web-platformy, čiže vytváranie účtov, prístupov pre klientov, prenášanie dát a produktov do nového systému
- Dynamická práca, pri ktorej sa určite nudiť nebudeš
Požadujeme
Požiadavky:
- Dobré komunikačné zručnosti
- Reprezentatívne vyjadrovanie
- Pracovná skúsenosť v oblasti administratívnej podpory, zákazníckeho servisu – min. 6 mesiacov podmienkou
- Znalosť anglického jazyka na komunikatívnej úrovni (C1) a českého jazyka na plynulej úrovni slovom aj písmom (C2)
- Znalosť bulharčiny, maďarčiny, rumunčiny, poľštiny, ruštiny alebo ukrajinčiny veľkou výhodou
- Dobré komunikačné zručnosti
- Reprezentatívne vyjadrovanie
- Pracovná skúsenosť v oblasti administratívnej podpory, zákazníckeho servisu – min. 6 mesiacov podmienkou
- Znalosť anglického jazyka na komunikatívnej úrovni (C1) a českého jazyka na plynulej úrovni slovom aj písmom (C2)
- Znalosť bulharčiny, maďarčiny, rumunčiny, poľštiny, ruštiny alebo ukrajinčiny veľkou výhodou
Informácie
Zaujala Vás táto pozícia? Vyplňte kontaktný formulár, alebo pošlite nám Vašu žiadosť o zamestnanie spolu so životopisom v slovenskom a anglickom jazyku, referenčné číslo pozície uveďte v predmete e-mailovej správy.
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/sk/job-search?disciplines=absolventi
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/sk/job-search?disciplines=absolventi
ID: 2743854
Posting date: 31.10.2016
2016-10-31
location: Bratislava Position: Administratívny pracovník, referent, Back office špecialista, Interný audítor Company: Grafton Slovakia s.r.o.
The job comes from another website or source.
Basic wage component (gross) and other rewards: 1000 - 1300 EUR/mesiac