We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Cash management specialist s nemeckým jazykom
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
900 - 1100 EUR/mesiac
900 - 1100 EUR/mesiac
Zaujímaš sa o financie? Rád komunikuješ a vieš po Nemecky? Nehľadaj prácu, nechaj Grafton nájsť ju za teba. Pošli nám svoje CV a poď pracovať ako Cash Management Specialist pre jednu z najstabilnejších firiem v Bratislave.
Denne sa budete stretávať s:
- Externou komunikáciou s klientmi a dodávateľmi a internou komunikáciou v rámci spoločnosti
- Investigáciou dát ohľadom faktúr, nesplatených pohľadávok, otázkami zo strany spolupracujúcich firiem a vašou úlohou bude riešiť ich dotazy, splatnosť pohľadávok – tvorba splátkových kalendárov, hľadanie ďalších možností ohľadom splácania
- Informovaním klientov ohľadom vypršanej doby splatnosti faktúr
- Tiež bude potrebná pravidelná a spätná komunikácia s klientmi
- Jedná sa o kumuláciu back office a front office – práca v administratíve a zároveň komunikácia s klientmi
Denne sa budete stretávať s:
- Externou komunikáciou s klientmi a dodávateľmi a internou komunikáciou v rámci spoločnosti
- Investigáciou dát ohľadom faktúr, nesplatených pohľadávok, otázkami zo strany spolupracujúcich firiem a vašou úlohou bude riešiť ich dotazy, splatnosť pohľadávok – tvorba splátkových kalendárov, hľadanie ďalších možností ohľadom splácania
- Informovaním klientov ohľadom vypršanej doby splatnosti faktúr
- Tiež bude potrebná pravidelná a spätná komunikácia s klientmi
- Jedná sa o kumuláciu back office a front office – práca v administratíve a zároveň komunikácia s klientmi
Požadujeme
Požiadavky na úspešných kandidátov:
- Skúsenosť v rámci ekonomického sektoru výhodou
- Schopnosť komunikovať v Nemeckom jazyku
- Práca s MS Office
- Asertivita, proaktivita pri hľadaní riešení, kreativita, schopnosť pozerať sa na veci s nadhľadom, komunikatívnosť, celková rozhľadenosť v ekonomickom sektore
- Skúsenosť v rámci ekonomického sektoru výhodou
- Schopnosť komunikovať v Nemeckom jazyku
- Práca s MS Office
- Asertivita, proaktivita pri hľadaní riešení, kreativita, schopnosť pozerať sa na veci s nadhľadom, komunikatívnosť, celková rozhľadenosť v ekonomickom sektore
Benefity
Benefity:
- Zaujímavá a odlišná práca, ktorá spája administratívu a komunikáciu s klientmi
- Možnosť navýšenia platového ohodnotenia
- Možnosť kariérneho rastu
- Práca v tíme mladých ľudí
- Zaujímavá a odlišná práca, ktorá spája administratívu a komunikáciu s klientmi
- Možnosť navýšenia platového ohodnotenia
- Možnosť kariérneho rastu
- Práca v tíme mladých ľudí
Informácie
Zaujala Vás táto pozícia? Vyplňte kontaktný formulár, alebo pošlite nám Vašu žiadosť o zamestnanie spolu so životopisom v slovenskom a anglickom jazyku, referenčné číslo pozície uveďte v predmete e-mailovej správy.
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/ponuka-prace/absolventi/
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/ponuka-prace/absolventi/
ID: 2201732
Posting date: 29.7.2015
2015-07-29
location: Bratislava Position: Administratívny pracovník, referent, Finančný agent, Špecialista fakturácie a platieb Company: Grafton Slovakia s.r.o.
The job comes from another website or source.
Basic wage component (gross) and other rewards: 900 - 1100 EUR/mesiac