We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Komunikatívny špecialista pohľadávok (taliansky a anglický jazyk)
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1100 - 1300 EUR/mesiac
1100 - 1300 EUR/mesiac
Chceš pracovať v medzinárodnom prostredí a denno denne využívať svoju znalosť anglického a talianskeho jazyka? Máš vynikajúce komunikačné zručnosti a zároveň máš prehľad v oblasti faktúr, objednávok a práce s počítačom? Ak chceš mať naozajstnú zodpovednosť a vidieť výsledky svojej práce, máš jedinečnú príležitosť.
Na tejto pozícii budeš mať na starosti:
- manažment pohľadávok prideleného portfólia klientov
- monitorovanie platobných transakcií a ich splatností
- telefonickú a mailovú komunikáciu s klientmi v zahraničí v prípade platobných nezrovnalostí
- spracovávanie a uzatváranie pohľadávok vo viacerých interných systémoch
- komunikácia v rámci interných oddelení doma i v zahraničí
- participácia na krátkodobých a dlhodobých projektoch v rámci tímu
Na tejto pozícii budeš mať na starosti:
- manažment pohľadávok prideleného portfólia klientov
- monitorovanie platobných transakcií a ich splatností
- telefonickú a mailovú komunikáciu s klientmi v zahraničí v prípade platobných nezrovnalostí
- spracovávanie a uzatváranie pohľadávok vo viacerých interných systémoch
- komunikácia v rámci interných oddelení doma i v zahraničí
- participácia na krátkodobých a dlhodobých projektoch v rámci tímu
Požadujeme
Kritériá na túto pozíciu:
- ukončené SŠ/VŠ ekonomického smeru
- plynulá znalosť anglického a talianskeho jazyka (slovom a písmom)
- sprax v oblasti administratívy min. polroka
- znalosť balíčka MS Office
- vynikajúce komunikačné a organizačné zručnosti
- vysoké pracovné nasadenie a zvládanie náročných situácií
- zodpovedný prístup k práci
- ukončené SŠ/VŠ ekonomického smeru
- plynulá znalosť anglického a talianskeho jazyka (slovom a písmom)
- sprax v oblasti administratívy min. polroka
- znalosť balíčka MS Office
- vynikajúce komunikačné a organizačné zručnosti
- vysoké pracovné nasadenie a zvládanie náročných situácií
- zodpovedný prístup k práci
Benefity
Spoločnosť ďalej ponúka zaujímavý systém firemných výhod, možnosť odborného a profesionálneho rastu, zázemie silnej a stabilnej medzinárodnej spoločnosti.
+
13. garantovaný plat
školenia
jazykové kurzy
+
13. garantovaný plat
školenia
jazykové kurzy
Informácie
Zaujala Vás táto pozícia? Vyplňte kontaktný formulár, alebo pošlite nám Vašu žiadosť o zamestnanie spolu so životopisom v slovenskom a anglickom jazyku, referenčné číslo pozície uveďte v predmete e-mailovej správy.
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/ponuka-prace/financie-bankovnictvo-a-uctovnictvo/
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/ponuka-prace/financie-bankovnictvo-a-uctovnictvo/
ID: 1874786
Posting date: 21.9.2014
2014-09-21
location: Bratislava Position: Helpdesk operátor, Referent správy pohľadávok, Špecialista pohľadávok Company: Grafton Slovakia s.r.o.
The job comes from another website or source.
Basic wage component (gross) and other rewards: 1100 - 1300 EUR/mesiac