Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Analytik účtovníctva (iptiQ)
Miesto práce
Karadžičova 12, Bratislava
Karadžičova 12, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Toto je ojedinelá príležitosť pripojiť sa k rýchlo rastúcej spoločnosti. Hľadáme talentované osobnosti ktoré nám pomôžu vybudovať nový, kompletný finančný tím v Bratislave. Budeš jeden z troch podriadených vedúceho oddelenia účtovníctva a kontrolingu. Spolu so svojimi kolegami budeš vykonávať účtovné úlohy ako účtovanie poistného, opravných položiek, poistných plnení, pohľadávok a záväzkov a vypomáhať v oblasti reportingu. Pomôžeš vybudovať úzke vzťahy s našimi externými administrátormi.
Tvojimi hlavnými internými klientmi budú:
• Finančné oddelenie holdingu a oddelenie finančného reportingu v Luxemburgu
• Riaditeľ finančného oddelenia iptiQ EMEA
• Vedúci oddelenia účtovníctva a kontrolingu
Pracovná náplň:
1. Ako súčasť oddelenia účtovníctva a kontrolingu - kontrolovať správnosť údajov a ich včasné predkladanie zo strany externých administrátorov. Predpokladom plnenia tejto úlohy bude úzka spolupráca s nimi.
2. Spolupracovať s našimi internými a externými partnermi.
3. Účtovať a inventarizovať účtovné záznamy.
4. Kontrolovať kvalitu a konzistentnosť finančných a poistných dát.
5. Analyzovať finančné a poistné dáta v rozsahu, aby si bol schopný podať vysvetlenie k zmenám v údajoch.
7. Prípravovať údaje potrebných k príprave výkazov.
8. Aktívne sa podieľať na nových projektoch a zlepšovaní procesov.
9. Vykonávať rôzne ad hoc úlohy podľa požiadaviek.
Informácie o tíme:
iptiQ EMEA bola založená spoločnosťou Swiss Re v januári 2016 a je neoddeliteľnou súčasťou skupiny Life Capital. Vďaka tomu, že sme súčasťou veľkej skupiny a mali sme možnosť oprieť sa o jej skúsenosti a zdroje, sme s podporou našich finančných špecialistov v celej Európe rástli rýchlo. Naša veľkosť a tempo rastu dosiahli takú úroveň, že potrebujeme vybudovať špecializované finančné centrum pre našu spoločnosť ktorá spolupracuje z jedného miesta. Posúdili sme európske krajiny v ktorých pôsobíme a Bratislavu sme vyhodnotili ako správne miesto na vybudovanie nášho finančného centra. Ako podnikateľský subjekt sa vo viacerých aspektoch posúvame rýchlo vpred. Ak máš o túto príležitosť záujem, ozvi sa nám.
Novovznikajúci tím bude zodpovedný za mnohé úlohy, ako napríklad denná finančná agenda, jej účtovanie, reporting, analýzy a príprava poznámok v súlade s účtovnými predpismi skupiny, lokálnych pobočiek a medzinárodnými štandardmi.
Tvojimi hlavnými internými klientmi budú:
• Finančné oddelenie holdingu a oddelenie finančného reportingu v Luxemburgu
• Riaditeľ finančného oddelenia iptiQ EMEA
• Vedúci oddelenia účtovníctva a kontrolingu
Pracovná náplň:
1. Ako súčasť oddelenia účtovníctva a kontrolingu - kontrolovať správnosť údajov a ich včasné predkladanie zo strany externých administrátorov. Predpokladom plnenia tejto úlohy bude úzka spolupráca s nimi.
2. Spolupracovať s našimi internými a externými partnermi.
3. Účtovať a inventarizovať účtovné záznamy.
4. Kontrolovať kvalitu a konzistentnosť finančných a poistných dát.
5. Analyzovať finančné a poistné dáta v rozsahu, aby si bol schopný podať vysvetlenie k zmenám v údajoch.
7. Prípravovať údaje potrebných k príprave výkazov.
8. Aktívne sa podieľať na nových projektoch a zlepšovaní procesov.
9. Vykonávať rôzne ad hoc úlohy podľa požiadaviek.
Informácie o tíme:
iptiQ EMEA bola založená spoločnosťou Swiss Re v januári 2016 a je neoddeliteľnou súčasťou skupiny Life Capital. Vďaka tomu, že sme súčasťou veľkej skupiny a mali sme možnosť oprieť sa o jej skúsenosti a zdroje, sme s podporou našich finančných špecialistov v celej Európe rástli rýchlo. Naša veľkosť a tempo rastu dosiahli takú úroveň, že potrebujeme vybudovať špecializované finančné centrum pre našu spoločnosť ktorá spolupracuje z jedného miesta. Posúdili sme európske krajiny v ktorých pôsobíme a Bratislavu sme vyhodnotili ako správne miesto na vybudovanie nášho finančného centra. Ako podnikateľský subjekt sa vo viacerých aspektoch posúvame rýchlo vpred. Ak máš o túto príležitosť záujem, ozvi sa nám.
Novovznikajúci tím bude zodpovedný za mnohé úlohy, ako napríklad denná finančná agenda, jej účtovanie, reporting, analýzy a príprava poznámok v súlade s účtovnými predpismi skupiny, lokálnych pobočiek a medzinárodnými štandardmi.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
1.Máš ukončené vysokoškolské ekonomické vzdelanie v odbore ekonomika, účtovníctvo alebo manažment.
2. Máš zmysel pre detail a schopnosť identifikovať a riešiť nezrovnalosti v reportoch a iných dátových zostavách.
3. Si osobnosť so silnými komunikačnými a interpersonálnymi schopnosťami so schopnosťou budovať dobré pracovné vzťahy, diskutovať a riešiť problémy jasným a konštruktívnym spôsobom.
4. Mál organizačné predpoklady a schopnosť pracovať na viacerých úlohách súčasne.
5. Si vysoko motivovaná osobnosť ochotná sa učiť a iniciovať zmeny.
6. Máš počítačové zručnosti MS Word, Excel and PowerPoint.
7. Hovoríš po anglicky.
2. Máš zmysel pre detail a schopnosť identifikovať a riešiť nezrovnalosti v reportoch a iných dátových zostavách.
3. Si osobnosť so silnými komunikačnými a interpersonálnymi schopnosťami so schopnosťou budovať dobré pracovné vzťahy, diskutovať a riešiť problémy jasným a konštruktívnym spôsobom.
4. Mál organizačné predpoklady a schopnosť pracovať na viacerých úlohách súčasne.
5. Si vysoko motivovaná osobnosť ochotná sa učiť a iniciovať zmeny.
6. Máš počítačové zručnosti MS Word, Excel and PowerPoint.
7. Hovoríš po anglicky.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
As the world's leading and most diversified global reinsurer, we offer as our core business financial services products that enable risk taking essential to enterprise and progress. Our company was founded in Zurich, Switzerland in 1863, and operates in more than 25 countries and provides its expertise and services to clients throughout the world. We combine financial strengths with experience, knowledge and creative thought to explore new opportunities in the interests of our clients, staff and shareholders.
Počet zamestnancov
1700 and more employees
Adresa spoločnosti
Kontakt
Kontaktná osoba: Lucia Vargova
ID: 3111599
Dátum zverejnenia: 23.6.2017
2017-06-23
lokalita: Bratislava Pozícia: Finančný analytik, Referent zúčtovania, Účtovník Spoločnosť: Swiss Re