Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
IT Support – Technická podpora mobilných aplikácií
Miesto práce
Záhradnícka 74, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
02.11.2015
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáme nových členov do nášho support tímu.
Tvojou pracovnou náplňou bude riešiť technické problémy súvisiace s produktom filmy - mobilným CRM riešením. To zahŕňa poskytovanie konzultácií a pred- a po-predajnú podporu zákazníkov a partnerov. Ďalej bude tvojou úlohou tvorba technickej dokumentácie k produktom v anglickom, prípadne aj slovenskom jazyku.
Typické činnosti:
Ideálny kandidát nemusí byť špecialista na CRM riešenia a mobilné business aplikácie, mal by byť ale schopný a ochotný naučiť sa pracovať s nimi a rýchlo sa zorientovať v tejto oblasti.
Znalosti .Net a JavaScript výhodou.
Tvojou pracovnou náplňou bude riešiť technické problémy súvisiace s produktom filmy - mobilným CRM riešením. To zahŕňa poskytovanie konzultácií a pred- a po-predajnú podporu zákazníkov a partnerov. Ďalej bude tvojou úlohou tvorba technickej dokumentácie k produktom v anglickom, prípadne aj slovenskom jazyku.
Typické činnosti:
- komunikácia so zákazníkmi (email a webmeetingy)
- riešenie technických problémov
- školenie zákazníkov a partnerov o produktoch
- dokumentovanie problémov pre vývojárov
- príprava a aktualizácia manuálov k produktu
Ideálny kandidát nemusí byť špecialista na CRM riešenia a mobilné business aplikácie, mal by byť ale schopný a ochotný naučiť sa pracovať s nimi a rýchlo sa zorientovať v tejto oblasti.
Znalosti .Net a JavaScript výhodou.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
IT
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
V roku 1999 sme založili spoločnosť na vývoj mobilných riešení, v ktorej je každý zamestnanec právoplatným, rešpektovaným a najmä šťastným členom. Dali sme jej názov Resco.
Naším cieľom je prinášať zákazníkom a partnerom to najlepšie zo sveta mobilných technológií. Sme preto nesmierne hrdí, že naša snaha prináša výsledky aj v podobe ocenení ako napríklad “Diamant slovenského biznisu” za rok 2020 udeľovanú spoločnosťou Forbes Slovensko.
V súčasnosti naše mobilné technológie aktívne využíva viac ako 200 000 licencovaných používateľov po celom svete. Naše cross-platformové softvérové riešenia pre optimalizáciu mobilných procesov si získali popularitu u vyše 2 000 firiem a korporácií, ktoré vďaka nim úspešne napredujú.
K našim spokojným zákazníkom patria spoločnosti ako Dräger, Kemp & Lauritzen, Southern States Toyotalift , Hitachi Solutions a mnoho iných.
Naším cieľom je prinášať zákazníkom a partnerom to najlepšie zo sveta mobilných technológií. Sme preto nesmierne hrdí, že naša snaha prináša výsledky aj v podobe ocenení ako napríklad “Diamant slovenského biznisu” za rok 2020 udeľovanú spoločnosťou Forbes Slovensko.
V súčasnosti naše mobilné technológie aktívne využíva viac ako 200 000 licencovaných používateľov po celom svete. Naše cross-platformové softvérové riešenia pre optimalizáciu mobilných procesov si získali popularitu u vyše 2 000 firiem a korporácií, ktoré vďaka nim úspešne napredujú.
K našim spokojným zákazníkom patria spoločnosti ako Dräger, Kemp & Lauritzen, Southern States Toyotalift , Hitachi Solutions a mnoho iných.
Počet zamestnancov
100-149 zamestnancov
Kontakt
Interested? Send your CV and become a part of the tech family.
ID: 2287817
Dátum zverejnenia: 13.10.2015
2015-10-13
lokalita: Bratislava Pozícia: IT/Technical Support Specialist Spoločnosť: RESCO spol. s r.o.