Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
IT - Technická podpora
Miesto práce
Záhradnícka 74, Bratislava
Druh pracovného pomeru
na dohodu (brigády), živnosť
Termín nástupu
11.08.2014
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Riešenie technických problémov súvisiacich s dodanou technológiou mobilných CRM riešení. Zahŕňa servis, poskytovanie konzultácií a pred- a po-predajnú podporu zákazníkov.
Typické činnosti:
Typické činnosti:
- komunikácia so zákazníkmi a technické konzultácie
- riešenie technických problémov
- školenie zákazníkov/partnerov o produktoch/technológiách
- dokumentovanie problémov a ich riešení
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
IT
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
.NET - Pokročilý
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
V roku 1999 sme založili spoločnosť na vývoj mobilných riešení, v ktorej je každý zamestnanec právoplatným, rešpektovaným a najmä šťastným členom. Dali sme jej názov Resco.
Naším cieľom je prinášať zákazníkom a partnerom to najlepšie zo sveta mobilných technológií. Sme preto nesmierne hrdí, že naša snaha prináša výsledky aj v podobe ocenení ako napríklad “Diamant slovenského biznisu” za rok 2020 udeľovanú spoločnosťou Forbes Slovensko.
V súčasnosti naše mobilné technológie aktívne využíva viac ako 200 000 licencovaných používateľov po celom svete. Naše cross-platformové softvérové riešenia pre optimalizáciu mobilných procesov si získali popularitu u vyše 2 000 firiem a korporácií, ktoré vďaka nim úspešne napredujú.
K našim spokojným zákazníkom patria spoločnosti ako Dräger, Kemp & Lauritzen, Southern States Toyotalift , Hitachi Solutions a mnoho iných.
Naším cieľom je prinášať zákazníkom a partnerom to najlepšie zo sveta mobilných technológií. Sme preto nesmierne hrdí, že naša snaha prináša výsledky aj v podobe ocenení ako napríklad “Diamant slovenského biznisu” za rok 2020 udeľovanú spoločnosťou Forbes Slovensko.
V súčasnosti naše mobilné technológie aktívne využíva viac ako 200 000 licencovaných používateľov po celom svete. Naše cross-platformové softvérové riešenia pre optimalizáciu mobilných procesov si získali popularitu u vyše 2 000 firiem a korporácií, ktoré vďaka nim úspešne napredujú.
K našim spokojným zákazníkom patria spoločnosti ako Dräger, Kemp & Lauritzen, Southern States Toyotalift , Hitachi Solutions a mnoho iných.
Počet zamestnancov
100-149 zamestnancov
Kontakt
Interested? Send your CV and become a part of the tech family.
ID: 1815387
Dátum zverejnenia: 28.7.2014
2014-07-28
lokalita: Bratislava Pozícia: IT/Technical Support Specialist Spoločnosť: RESCO spol. s r.o.