SK | EN

Väčšina ľudí vidí výrobky IKEA.
My vidíme inšpiratívne osobnosti, ktoré stoja za ich vznikom.

MYŠLIENKA ĽUDSKÝCH ZDROJOV

Dať poctivým a priamym ľuďom možnosť rozvoja, osobného i profesionálneho, aby sme spoločným úsilím vytvárali lepší každodenný život pre nás i našich zákazníkov.

Customer Services Manager

O POZÍCII

Monitoring and improving the shopping experience for the customer all around the store
•Determining and implementing a Customer Service Policy throughout the store
•Securing that the How to shop information process is implemented according to the IKEA manuals
•Being responsible for the Store customer guidance system and communication of the generous exchange & returns policy throughout the store
•Managing and leading the co-workers in the department according to the IKEA Corporate culture, local legislation
•Training and developing the co-workers to be able to deliver excellent customer service
•Ensuring a safe environment for co-workers, assets and visitors
•Planning the financial frame, keeping the agreed goals and follow up
•Securing that the buying process is easy and family friendly for all customers
•Being responsible for the offer of the relevant services for customers

O VÝHODÁCH

• staff discount
• staff clothes
• canteen - extra benefit
• extra surcharges for weekends, public holidays and night shifts work
• flexible benefit package - cafeteria (for public transport, leisure time vouchers,...)
• christmas gift, summer and winter party
• work anniversary and life events gifts
• trainings and development
• positive working environment
• modern and stable company with unique culture

O TEBE

•To be able to speak and understand English
•Minimum 3 years retail/customer services management experience
•Strategic, analytical and tactical abilities
•Strong enthusiasm and knowledge of home furnishings
•Excellent communication skills
•Proven leadership abilities and lead by example
•To be able to build working relationships
•Ability to bring out the best in co-workers and to motivate and develop the organisation

Miesto práce

830 00 Bratislava 3, Bratislavský kraj

Druh pracovného pomeru

plný úväzok

Informácie o výberovom konaní

Thank you for your interest. We will contact only selected candidates. More information on www.IKEA.sk

Stručná charakteristika spoločnosti

IKEA je spoločnosť so švédskymi koreňmi ponúkajúca bytové zariadenie. V roku 1943 ju založil Ingvar Kamprad. Našou víziou je „vytvárať lepší každodenný život pre čo najviac ľudí‟.

Obchodnou myšlienkou je ponúkať široký sortiment funkčného bytového zariadenia s dobrým dizajnom za také nízke ceny, aby si ho mohlo dovoliť čo najviac ľudí. IKEA má celkovo 400 obchodných domov v 49 štátoch/oblastiach, z ktorých 44 obchodných domov vlastnia a prevádzkujú držitelia licencie mimo IKEA Group. Obchodné domy IKEA Group ročne privítajú 776 miliónov návštevníkov.

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Silvia Bodnárová
E-mail: poslať životopis
ID: 2277224  Dátum zverejnenia: 13.1.2016