Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Bez teba to nebude fungovať! hľadáme assistentku, ktorá má všetko pod palcom
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Organizácia stretnutí, starostlivosť o obchodných partnerov a zabezpečenie hladkého chodu kancelárie.
- Zúčastňovanie sa na pravidelných interných meetingoch a príprava prezentácií pre lokálne a medzinárodné stretnutia
- Plánovanie letov a pracovných ciest
- Tvorenie výdavkových reportov a príprava prezentácií pre meetingy
- Koordinácia termínov stretnutí a miestností
- Office management
- Účasť na týždennej telefonickej konferencii
- Administratívna podpora podľa pokynov nadriadeného
- Prijímanie návštev a telefonická podpora
- Kontakt s TOP manažmentom spoločnosti
- Zúčastňovanie sa na pravidelných interných meetingoch a príprava prezentácií pre lokálne a medzinárodné stretnutia
- Plánovanie letov a pracovných ciest
- Tvorenie výdavkových reportov a príprava prezentácií pre meetingy
- Koordinácia termínov stretnutí a miestností
- Office management
- Účasť na týždennej telefonickej konferencii
- Administratívna podpora podľa pokynov nadriadeného
- Prijímanie návštev a telefonická podpora
- Kontakt s TOP manažmentom spoločnosti
Požadujeme
- Znalosť anglického jazyka na komunikatívnej úrovni (B2)
- Ukončené VŠ alebo SŠ vzdelanie
- Minimálne 2 ročná skúsenosť s prácou executive asistentky je MUST
- Komunikatívnosť, veľmi dobré organizačné schopnosti, time-management, odolnosť voči stresu
- Užívateľská znalosť MS Word, Excel, Outlook
Nie ste vhodným kandidátom na túto pozíciu? Odporučte nám svojho známeho, ktorého umiestnime k nášmu klientovi a získajte 100 EUR poukážku! Pre viac informácií ma môžete kontaktovať na [email protected]
- Ukončené VŠ alebo SŠ vzdelanie
- Minimálne 2 ročná skúsenosť s prácou executive asistentky je MUST
- Komunikatívnosť, veľmi dobré organizačné schopnosti, time-management, odolnosť voči stresu
- Užívateľská znalosť MS Word, Excel, Outlook
Nie ste vhodným kandidátom na túto pozíciu? Odporučte nám svojho známeho, ktorého umiestnime k nášmu klientovi a získajte 100 EUR poukážku! Pre viac informácií ma môžete kontaktovať na [email protected]
Benefity
- Práca pre medzinárodnú spoločnosť
- Nadštandardné ohodnotenie
- Zamestnanecké výhody
- Možnosť kariérneho rastu
- Možnosť práce v úspešnom dynamickom tíme
- Nadštandardné ohodnotenie
- Zamestnanecké výhody
- Možnosť kariérneho rastu
- Možnosť práce v úspešnom dynamickom tíme
Informácie
Zaujala Vás táto pozícia? Vyplňte kontaktný formulár, alebo pošlite nám Vašu žiadosť o zamestnanie spolu so životopisom v slovenskom a anglickom jazyku, referenčné číslo pozície uveďte v predmete e-mailovej správy.
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/sk/job-search?disciplines=absolventi
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/sk/job-search?disciplines=absolventi
ID: 3145348
Dátum zverejnenia: 28.7.2017
2017-07-28
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Sekretárka Spoločnosť: Grafton Slovakia s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.