Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
HR manager pre business center v Bratislave
Miesto práce
Bratislavský kraj
Bratislavský kraj
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Využite príležitosť byť pri niečom úplne novom! Ak máte skúsenosti z oblasti SSC, zákazníckeho centra alebo call centra, viedli ste vačší tím ľudí a dokážete nastavovať procesy, toto je výborná príležitosť práve pre Vás.
Jeden z našich najvýznamnejších medzinárodných klientov hľadá manažéra pre novovznikajúce HR SSC v Bratislave!
Vašou úlohou bude:
- vybudovanie a riadenie novovznikajúceho 8 - 15 členného tímu (HR Analyst od juniorov až po seniorov) zameraného na špecifické procesy SSC-čiek
- podporovanie a koučovanie tímu pri zavádzaní SLA a meradiel kvality
- podpora HR manažérov a poskytnutie nového pohľadu na HR aktivity z hľadiska SSC činností (KPIs, SLA, ...)
- spolupráca s tímami EMEA regiónu na riešení zložitých situácií a zdieľaní skúseností
- Udržiavanie, zlepšovanie a monitorovanie úrovne zákazníckeho centra
- Sledovanie výkonu tímu zákazníckeho servisu, identifikovanie a riešenie problémov súvisiacich s ich výkonom
- zodpovednosť za nastavovanie cieľov a ich dodržiavanie
Jeden z našich najvýznamnejších medzinárodných klientov hľadá manažéra pre novovznikajúce HR SSC v Bratislave!
Vašou úlohou bude:
- vybudovanie a riadenie novovznikajúceho 8 - 15 členného tímu (HR Analyst od juniorov až po seniorov) zameraného na špecifické procesy SSC-čiek
- podporovanie a koučovanie tímu pri zavádzaní SLA a meradiel kvality
- podpora HR manažérov a poskytnutie nového pohľadu na HR aktivity z hľadiska SSC činností (KPIs, SLA, ...)
- spolupráca s tímami EMEA regiónu na riešení zložitých situácií a zdieľaní skúseností
- Udržiavanie, zlepšovanie a monitorovanie úrovne zákazníckeho centra
- Sledovanie výkonu tímu zákazníckeho servisu, identifikovanie a riešenie problémov súvisiacich s ich výkonom
- zodpovednosť za nastavovanie cieľov a ich dodržiavanie
Požadujeme
Radi Vás kontaktujeme, pokiaľ spĺňate nasledujúce požiadavky:
- 5 rokov pracovných skúseností na manažérskej pozícii v oblasti SSC / Customer Care / Call Center
- výborné organizačné, komunikačné a prezentačné shcopnosti
- silná orientácia na motiváciu zamestnancov
- profesionálna znalosť anglického jazyka
- veľmi dobrá znasloť SSC procesov a skúsenosti so zavádzaním nových procesov
- 5 rokov pracovných skúseností na manažérskej pozícii v oblasti SSC / Customer Care / Call Center
- výborné organizačné, komunikačné a prezentačné shcopnosti
- silná orientácia na motiváciu zamestnancov
- profesionálna znalosť anglického jazyka
- veľmi dobrá znasloť SSC procesov a skúsenosti so zavádzaním nových procesov
Benefity
Spoločnosť ponúka zaujímavú príležitosť, nadštandardné ohodnotenie, zamestnanecké výhody, možnosť kariérneho rastu v rámci medzinárodného prostredia. Možnosť práce v úspešnom dynamickom tíme.
Informácie
V prípade záujmu o túto pozíciu pošlite prosím na uvedený email Váš životopis v slovenskom alebo anglickom jazyku. Referenčné číslo pozície uveďte do predmetu správy.
V prípade, že už máte svojho konzultanta, kontaktujte ho priamo (najlepšie mailom).
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
V prípade, že už máte svojho konzultanta, kontaktujte ho priamo (najlepšie mailom).
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
ID: 2701004
Dátum zverejnenia: 23.8.2016
2016-08-23
lokalita: Bratislavský kraj Pozícia: Manažér call centra, Supervízor call centra Spoločnosť: Grafton Slovakia s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.