Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Helpdesk pre účtovné oddelenie
Miesto práce
Bratislava, Bratislavský kraj
Bratislava, Bratislavský kraj
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1100 - 1300 EUR/mesiac
1100 - 1300 EUR/mesiac
Hľadáme dynamických mladých ľudí, ktorí majú chuť komunikovať (predovšetkým v anglickom a nemeckom alebo španielskom jazyku) s klientmi a business partnermi medzinárodnej spoločnosti.
Vašou náplňou práce bude:
- Riadenie portfólia záväzkov klientov
- Vytváranie a udržiavanie stálych formálnych a neformálnych vzťahov so zahraničnými klientmi
- Monitoring splatnosti fakturácie
- Riešenie problémov súvisiacich s nezrovnalosťami vo fakturáciách
- Identifikácia kľúčových problémov týkajúcich sa nesplácania
- Spolupráca s internými oddeleniami spoločnosti pri riešení nezrovnalostí
- Príprava reportov a administrácia dát v internom systéme
Vašou náplňou práce bude:
- Riadenie portfólia záväzkov klientov
- Vytváranie a udržiavanie stálych formálnych a neformálnych vzťahov so zahraničnými klientmi
- Monitoring splatnosti fakturácie
- Riešenie problémov súvisiacich s nezrovnalosťami vo fakturáciách
- Identifikácia kľúčových problémov týkajúcich sa nesplácania
- Spolupráca s internými oddeleniami spoločnosti pri riešení nezrovnalostí
- Príprava reportov a administrácia dát v internom systéme
Požadujeme
Ideálny kandidát by mal spĺňať:
- Aktívne ovládanie anglického a nemeckého alebo španielskeho jazyka
- Vzdelanie v oblasti ekonómie a financií
- Výborné komunikačné schopnosti
- Proklientský prístup
- prax v oblasti kontaktných centier a zákazníckeho servisu je veľkou výhodou
- Aktívne ovládanie anglického a nemeckého alebo španielskeho jazyka
- Vzdelanie v oblasti ekonómie a financií
- Výborné komunikačné schopnosti
- Proklientský prístup
- prax v oblasti kontaktných centier a zákazníckeho servisu je veľkou výhodou
Benefity
Spoločnosť ponúka možnosť rozvíjať svoje jazykové schopnosti, kariérny rast, tréningové aktivity, príspevky rôzneho charakteru (napr. svadba, narodenie dieťaťa a pod.), garantovaný 13. plat, multikultúrne prostredie, teambuildingy a iné benefity.
Informácie
Zaujala Vás táto pozícia? Vyplňte kontaktný formulár, alebo pošlite nám Vašu žiadosť o zamestnanie spolu so životopisom v slovenskom a anglickom jazyku, referenčné číslo pozície uveďte v predmete e-mailovej správy.
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/ponuka-prace/absolventi/
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/ponuka-prace/absolventi/
ID: 2548536
Dátum zverejnenia: 5.5.2016
2016-05-05
lokalita: Bratislavský kraj Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Špecialista podpory zákazníkov, Špecialista pohľadávok Spoločnosť: Grafton Slovakia s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1100 - 1300 EUR/mesiac