Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Team leader pre customer care oddelenie s francúzštinou
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Vaše skúsenosti na pozícii Team Leadera využijete efektívne práve na tejto pozícii. Čaká na Vás pracovná výzva v dynamickom prostredí Shared Service Centra, kde sa môžete profesionálne len rozvíjať a posúvať sa vpred.
Pozíciu obsadzujeme pre nášho klienta - spoločnosť, ktorá má dlhodobú tradíciu v oblasti IT. Určite sa môžete tešiť na medzinárodné a profesionálne pracovné prostredie.
Hlavné oblasti zodpovednosti na pozícii:
- Zodpovednosť za priame vedenie prideleného tímu v oblasti zákazníckej starostlivosti
- Zastrešenie end-to-end procesu
- Plánovanie, motivovanie a rozvoj tímu
- Koordinácia aktivít vedúcich k dosiahnutiu požadovaných cieľov
- Monitorovanie KPI, snaha o neustále zlepšovanie výsledkov tímu
- Identifikácia vzniknutých problémov, hľadanie riešení, implementácia nových procesov
- Aktívna spolupráca s ostatnými oddeleniami spoločnosti
- Účasť na projektoch spoločnosti
- Komunikácia s biznis partnermi
- Reporting manažmentu
Pozíciu obsadzujeme pre nášho klienta - spoločnosť, ktorá má dlhodobú tradíciu v oblasti IT. Určite sa môžete tešiť na medzinárodné a profesionálne pracovné prostredie.
Hlavné oblasti zodpovednosti na pozícii:
- Zodpovednosť za priame vedenie prideleného tímu v oblasti zákazníckej starostlivosti
- Zastrešenie end-to-end procesu
- Plánovanie, motivovanie a rozvoj tímu
- Koordinácia aktivít vedúcich k dosiahnutiu požadovaných cieľov
- Monitorovanie KPI, snaha o neustále zlepšovanie výsledkov tímu
- Identifikácia vzniknutých problémov, hľadanie riešení, implementácia nových procesov
- Aktívna spolupráca s ostatnými oddeleniami spoločnosti
- Účasť na projektoch spoločnosti
- Komunikácia s biznis partnermi
- Reporting manažmentu
Požadujeme
Hľadáme kandidáta, ktorý spĺňa nasledujúce požiadavky:
- Aspoň 3 roky skúseností v oblasti CUSTOMER CARE v rámci shared service centra - PODMIENKA
- Preukázateľná skúsenosť s vedením tímu zamestnancov
- Plynulá úroveň FRANCÚZSKEHO jazyka (denná ústna a písomná komunikácia)
- Prozákaznícka orientácia
- Schopnosť efektívne riadiť a motivovať zamestnancov
- Schopnosť robiť rozhodnutia
- Samostatnosť
- Dynamická osobnosť
- Výhodou je znalosť SAP
- Aspoň 3 roky skúseností v oblasti CUSTOMER CARE v rámci shared service centra - PODMIENKA
- Preukázateľná skúsenosť s vedením tímu zamestnancov
- Plynulá úroveň FRANCÚZSKEHO jazyka (denná ústna a písomná komunikácia)
- Prozákaznícka orientácia
- Schopnosť efektívne riadiť a motivovať zamestnancov
- Schopnosť robiť rozhodnutia
- Samostatnosť
- Dynamická osobnosť
- Výhodou je znalosť SAP
Informácie
Zaujala Vás táto pozícia? Vyplňte kontaktný formulár, alebo pošlite nám Vašu žiadosť o zamestnanie spolu so životopisom v slovenskom a anglickom jazyku, referenčné číslo pozície uveďte v predmete e-mailovej správy.
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky, žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/ponuka-prace/obchod-a-marketing/
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky, žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/ponuka-prace/obchod-a-marketing/
ID: 2495004
Dátum zverejnenia: 31.3.2016
2016-03-31
lokalita: Bratislava Pozícia: Projektový manažér, Vedúci oddelenia Spoločnosť: Grafton Slovakia s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.