Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Zákaznícka podpora na účtovnom oddelení (taliansky jazyk)
Miesto práce
Bratislava, Bratislavský kraj
Bratislava, Bratislavský kraj
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Vidíš sa v práci, kde pracuješ s faktúrami, dátami a zároveň komunikuješ v cudzých jazykoch? Si motivovaný pre účtovníctvo a chceš vedieť ako funguje v medzináronom prostredí? Náš klient, jedna z najžiadanejších spoločností, ti ponúka pracovnú príležitosť vo svojom tíme junior špecialistov na účtovnom oddelení.
Na tejto pozícii budeš mať na starosti:
- profesionálnu zákaznícku podpora v rámci účtovného oddelenia
- telefonickú a mailovú komunikáciu s internými a externými klientmi
- správu, kontrolu a aktualizáciu dát spojených s došlými faktúrami
- riešenie klientskych požiadaviek v oblasti faktúr a platobných nezrovnalostí
- aktívnu spoluprácu s internými tímami spoločnosti
- práca s viacerými internými systémami
- pravidelné tvorenie reportov
Na tejto pozícii budeš mať na starosti:
- profesionálnu zákaznícku podpora v rámci účtovného oddelenia
- telefonickú a mailovú komunikáciu s internými a externými klientmi
- správu, kontrolu a aktualizáciu dát spojených s došlými faktúrami
- riešenie klientskych požiadaviek v oblasti faktúr a platobných nezrovnalostí
- aktívnu spoluprácu s internými tímami spoločnosti
- práca s viacerými internými systémami
- pravidelné tvorenie reportov
Požadujeme
Na túto pozíciu potrebuješ:
- ukončené SŠ/VŠ ekonomického smeru
- plynulá znalosť anglického jazyka a talianskeho jazyka (slovom i písmom)
- prax v oblasti customer care/účtovníctve/administratíve veľkou výhodou
- znalosť MS Office
- zákaznícka orientáciu
- ukončené SŠ/VŠ ekonomického smeru
- plynulá znalosť anglického jazyka a talianskeho jazyka (slovom i písmom)
- prax v oblasti customer care/účtovníctve/administratíve veľkou výhodou
- znalosť MS Office
- zákaznícka orientáciu
Benefity
Spoločnosť ďalej ponúka zaujímavý systém firemných výhod, možnosť odborného a profesionálneho rastu, zázemie silnej a stabilnej medzinárodnej spoločnosti.
plus
13. garantovaný plat
ročné prehodnocovanie platov
jazykové kurzy
školenia a tréningy
vstup do fitness centra
plus
13. garantovaný plat
ročné prehodnocovanie platov
jazykové kurzy
školenia a tréningy
vstup do fitness centra
Informácie
Zaujala Vás táto pozícia? Vyplňte kontaktný formulár, alebo pošlite nám Vašu žiadosť o zamestnanie spolu so životopisom v slovenskom a anglickom jazyku, referenčné číslo pozície uveďte v predmete e-mailovej správy.
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/ponuka-prace/financie-bankovnictvo-a-uctovnictvo/
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/ponuka-prace/financie-bankovnictvo-a-uctovnictvo/
ID: 1713344
Dátum zverejnenia: 10.4.2014
2014-04-10
lokalita: Bratislavský kraj Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Špecialista fakturácie a platieb, Telefonický operátor Spoločnosť: Grafton Slovakia s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.