QA Associate - Administratívny pracovník pre zabezpečenie kvality
Miesto práce
Apollo Business Center II, Prievozská, Bratislava
Apollo Business Center II, Prievozská, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 000 EUR/mesiacNaša konečná ponuka bude zostavená spravodlivo s ohľadom na Vaše zručnosti a skúsenosti.
Od 1 000 EUR/mesiacNaša konečná ponuka bude zostavená spravodlivo s ohľadom na Vaše zručnosti a skúsenosti.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Global Blue je globálna spoločnosť pôsobiaca okrem iného v oblasti vrátenia DPH cestujúcim. Tím zabezpečenia kvality je zodpovedný za zabezpečenie a meranie kvality vydaných, spracovaných a vrátených TFF. Na zabezpečenie tohto cieľa spolupracovník QA s nižšie uvedenými činnosťami aktívne zvyšuje povedomie, prichádza s nápadmi na zlepšenie a zabezpečuje zviditeľnenie problémov. Taktiež prispieva k nápravným opatreniam dohodnutým prostredníctvom tímov v Bratislave alebo v spolupráci s miestnymi pobočkami Global Blue.
Pozícia má 3 hlavné zodpovednosti, pokiaľ ide o monitorovanie, analyzovanie, podávanie správ a následné opatrenia v súvislosti s nižšie uvedeným:
- nesprávne vydané Tax Free Forms v obchode,
- nesprávne spracované Tax Free Forms na oddelení spracovania
- nesprávne vrátené peniaze v miestach vrátenia peňazí
- nahlasovanie nezrovnalostí v rámci procesu a vytváranie akčných plánov
Hlavné úlohy a zodpovednosti
1. Zhromažďovanie spätnej väzby o nesprávne vydaných formulároch. Vyšetrenie príčiny problému a zabezpečenie nápravných opatrení.
2. Hlásenie a analýza chýb vykonaných na oddelení spracovania. Prediskutovať a navrhnúť nápravné opatrenia.
3. Vytvárať hodnotné správy o nesprávne vrátených formulároch a prijímať opatrenia na minimalizáciu strát.
4. Zabezpečenie správneho podávania správ a proaktívnej komunikácie o uvedených skutočnostiach.
5. Podpora tímu a stanovenie priorít
Pozícia má 3 hlavné zodpovednosti, pokiaľ ide o monitorovanie, analyzovanie, podávanie správ a následné opatrenia v súvislosti s nižšie uvedeným:
- nesprávne vydané Tax Free Forms v obchode,
- nesprávne spracované Tax Free Forms na oddelení spracovania
- nesprávne vrátené peniaze v miestach vrátenia peňazí
- nahlasovanie nezrovnalostí v rámci procesu a vytváranie akčných plánov
Hlavné úlohy a zodpovednosti
1. Zhromažďovanie spätnej väzby o nesprávne vydaných formulároch. Vyšetrenie príčiny problému a zabezpečenie nápravných opatrení.
2. Hlásenie a analýza chýb vykonaných na oddelení spracovania. Prediskutovať a navrhnúť nápravné opatrenia.
3. Vytvárať hodnotné správy o nesprávne vrátených formulároch a prijímať opatrenia na minimalizáciu strát.
4. Zabezpečenie správneho podávania správ a proaktívnej komunikácie o uvedených skutočnostiach.
5. Podpora tímu a stanovenie priorít
Zamestnanecké výhody, benefity
• Práca v stabilnej medzinárodnej spoločnosti
• Príspevok na multisport kartu (fitness, wellness, masáže)
• Pravidelný príspevok do Cafeteria Benefit systému (50€ mesačne)
• 3 dni dovolenky navyše
• Príspevok na stravovanie (5,85€/deň)
• Príspevok na tretí pilier
• Zamestnávateľ hradí 100% prvých 5 dní práce neschopnosti
• Odmeny za referral program od 300eur
• Každodenné občerstvenie vo firme (ovocie, raňajky a iné občerstvenie)
• 2 Sick days ročne
• Priateľská a neformálna atmosféra
• Možnosť osobnostného a kariérneho rastu
• Príspevok na multisport kartu (fitness, wellness, masáže)
• Pravidelný príspevok do Cafeteria Benefit systému (50€ mesačne)
• 3 dni dovolenky navyše
• Príspevok na stravovanie (5,85€/deň)
• Príspevok na tretí pilier
• Zamestnávateľ hradí 100% prvých 5 dní práce neschopnosti
• Odmeny za referral program od 300eur
• Každodenné občerstvenie vo firme (ovocie, raňajky a iné občerstvenie)
• 2 Sick days ročne
• Priateľská a neformálna atmosféra
• Možnosť osobnostného a kariérneho rastu
Informácie o výberovom konaní
- Pozícia je vhodná aj pre absolventov
- Vzhľadom na kapacitné obmedzenia budeme kontaktovať iba uchádzačov, ktorí sú považovaní za vhodných na danú pozíciu.
- Vzhľadom na kapacitné obmedzenia budeme kontaktovať iba uchádzačov, ktorí sú považovaní za vhodných na danú pozíciu.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Microsoft Outlook - Mierne pokročilý
Microsoft Outlook - Mierne pokročilý
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Analytické myslenie
Dobrá znalosť MS office
Komunikačné zručnosti
Skúsenosti s prácou v tíme sú výhodou
Pozornosť k detailom
Dobrá znalosť MS office
Komunikačné zručnosti
Skúsenosti s prácou v tíme sú výhodou
Pozornosť k detailom
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Global Blue Slovakia s.r.o. je spoločnosť, ktorá sa zaoberá sprostredkovaním návratu časti DPH zahraničným turistom, pri vývoze nimi zakúpeného tovaru mimo EU. Ide o známu a uznávanú medzinárodnú spoločnosť pôsobiacu na celom svete. Viac na www.globalblue.com
Počet zamestnancov
100-149 zamestnancov
Kontakt
ID: 4808143
Dátum zverejnenia: 15.4.2024
2024-04-15
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Kontrolór kvality Spoločnosť: Global Blue Slovakia s. r. o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 000 EUR/mesiac