Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
DEUTSCHE TELEKOM
SERVICES EUROPE SLOVAKIA
SERVICES EUROPE SLOVAKIA
Junior agent nákupu s maďarským jazykom
Miesto práce
Karadžičova 8, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Informácie
O pracovnom mieste
Sme úspešná a rastúca spoločnosť, ktorá hľadá nového kolegu / kolegyňu, ktorý bude mať na starosti spracovávanie určených úloh v oblasti nákupu.Popis práce:
• Junior agent plní jednoduché úlohy v oblasti globálneho nákupu
• Nákupné požiadavky spracováva v čase stanovenom zákazníkom
• Vykonáva nezávislé a autonómne čiastkové úlohy
• Monitoruje a administruje procesy súvisiace s nákupom
• Komunikuje ohľadom termínov plnenia s dodávateľmi
• Pripravuje reporty ohľadom dodávateľov externých služieb
• Zabezpečuje súladu procesov so stanovenými pravidlami
Čo od kandidáta
očakávame
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomika, obchod, IT
Jazykové znalosti
Maďarský jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Excel - Základy
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• Skúsenosti v oblasti administratívy alebo zákazníckej podpory výhodou
• Maďarský jazyk aktívne, anglický jazyk výhodou
• Analytické schopnosti
• Zodpovednosť a flexibilita
• Komunikačné zručnosti
• Ochota prispôsobiť sa neustálym zmenám
• Proaktívny prístup
• Maďarský jazyk aktívne, anglický jazyk výhodou
• Analytické schopnosti
• Zodpovednosť a flexibilita
• Komunikačné zručnosti
• Ochota prispôsobiť sa neustálym zmenám
• Proaktívny prístup
Benefity
ktoré rozmaznajú
• Kvalitný vzdelávací program, vďaka ktorému profesijne rastiete• Flexibilný pracovný čas
• Práca v tíme so sympatickými kolegami, čím získate aj nových priateľov
• Príjemné pracovné prostredie v moderných kanceláriách v bezprostrednej blízkosti centra
• Start up podpora vo forme úvodných školení vám poskytne všetky dôležité informácie, ako to u nás funguje, a tak sa môžete bez zbytočnej nervozity tešiť z novej práce
• Plne hradené stravné lístky
• Doplnkové dôchodkové sporenie s príspevkom spoločnosti
• Online systém benefitov prostredníctvom aplikácie Cafeteria – môžete si vybrať benefity podľa svojich preferencií a záujmu
Informácie
o výberovom konaní
V prípade záujmu nám prosím pošlite Vašu žiadosť a CV v slovenskom jazyku. Kandidátov, ktorí vyhovujú požadovaným kritériám, budeme telefonicky kontaktovať vo vopred dohodnutom termíne.
ID: 2675227
Dátum zverejnenia: 3.10.2016
2016-10-03
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Fakturant, Špecialista podpory zákazníkov Spoločnosť: Deutsche Telekom Services Europe Slovakia s.r.o.