Koordinátor/ka projektov za účtovníctvo a výkazníctvo

Informácie o pracovnom mieste

Miesto práce
Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
2024-07-01
Mzdové podmienky (brutto)
Od 3 000 EUR/mesiacv závislosti od skúseností a stupňa odbornosti kandidáta

Náplň práce

  • koordinácia účtovnej a reportingovej časti projektu skupiny Allianz – (projekt SimpliFi- implementácia SAP S/4 HANA vrátane prepojených systémov) so začiatkom v roku 2024 na základe požiadaviek skupiny s cieľom ich prepojenia na nový skupinový reportingový systém
  • zjednodušovanie a zefektívňovanie účtovných a reportingových procesov
  • sledovanie dodržiavania projektového plánu, sledovanie a koordinácia jednotlivých tímov a členov tímu vykazovania s cieľom zvýšiť efektívnosť change management
  • sledovanie, interpretácia a implementácia skupinových a lokálnych požiadaviek na účtovníctvo a výkazníctvo (najmä IFRS, SII, CSRD) v nových účtovných systémoch
  • implementácia skupinového účtovného rozvrhu a do lokálneho účtovného rozvrhu, analýza lokálnych požiadaviek
  • pozícia priamo reportuje riaditeľovi účtovníctva
  • možnosť pracovať na skupinovom projekte priamo v Allianz SE, Mníchov

Požiadavky na kandidáta

  • vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa (ekonomický smer)
  • certifikácia ACCA výhodou
  • certifikácie projektového manažmentu výhodou
  • minimálne 3 ročná prax
  • skúsenosti s implementáciou účtovných systémov, projektovým managementom a change management výhodou
  • prax v vo finančnom sektore alebo Big4 výhodou
  • znalosť anglického jazyka na pokročilej úrovni 
  • znalosť MS Office (Word, Excel - pokročilý, PowerPoint - základy)
  • SAP (skúsenosti so SAP S/4 HANA príp. Fiori výhodou), Power Bi výhodou
  • skúsenosti so SAP FI a modulmi, so znalosťou procesov hlavnej knihy výhodou
  • znalosť účtovných princípov vrátane finančného výkazníctva a aplikácie medzinárodných štandardov finančného výkazníctva (IFRS) a požiadaviek Solventnosti II
  • skúsenosti s projektovým manažmentom (najmä metóda Agile- Scrum) a change managementom, prípadne certifikácie výhodou
  • skúsenosti s vedením tímu výhodou
  • skúsenosti s dátovými požiadavkami a prípravou dát výhodou
  • analytické schopnosti a zručnosti pri riešení problémov
  • otvorenosť pre inovácie a snaha o sústavné zlepšovanie a zjednodušovanie postupov
  • dobré komunikačné schopnosti
  • schopnosť samostatne rozhodovať a riešiť problémy, flexibilita

Čo ponúkame

  • výkonnostné bonusy vyplácané 2x ročne (každý až do výšky mesačnej základnej mzdy)
  • príspevok na firemné životné poistenie až do výšky 5 % hrubej mzdy a zvýhodnené tarify na vybrané poistné produkty
  • príspevok vo výške 250 € na diagnosticko-preventívnu prehliadku alebo celoročnú zdravotnú starostlivosť v zazmluvnenom zariadení, prípadne 150 € ročne ako kompenzačný príspevok
  • zákonný príspevok na rekreačný pobyt po 2 rokoch a k tomu 3 dni pracovného voľna navyše
  • príspevok na stravovanie 8 € na každý pracovný deň (aj počas čerpania dovolenky, lekára, PN...) v plnej výške hradené zamestnávateľom
  • príspevok na podporu hybridnej práce a raz za 4 roky ďalší príspevok na technické vybavenie
  • príspevok na Multisport kartu, resp. príspevok na letné tábory pre deti
  • jednorazové finančné príspevky – napr. pri narodení dieťaťa, v prípade sociálne núdze
  • náhrada mzdy pri práceneschopnosti nad zákonný rozsah
  • Program nákupu zamestnaneckých akcií ESPP spoločnosti Allianz SE – príležitosť stať sa akcionármi Allianz
  • Program zdravá firma – prednášky odborníkov zamerané na podporu zdravého životného štýlu
  • Program duševného zdravia – 24/7 odborná psychologická pomoc na podporu duševného zdravia pre zamestnancov a aj ich rodinných príslušníkov
  • atraktívne možnosti vzdelávania a osobného rastu – napr. bezplatné vzdelávanie na LinkedIn Learning a iných rozvojových platformách
  • firemné akcie (Stretnutie turistov, Antistres víkend, vianočný večierok, Deň detí, Mikuláš...)
  • flexibilný pracovný čas, home office
  • možnosť telepráce počas skúšobnej doby 2 dni, po skúšobnej dobe 3 dni v týždni

Informácie pre uchádzača

Ak Vás naša ponuka zaujala, prihláste sa, prosím, do uvedeného výberového konania kliknutím na "Odpovedať" a pripojením Vášho profesijného životopisu. Allianz je jednou z najdôveryhodnejších poisťovacích a správcovských spoločností na svete. Starostlivosť o našich zamestnancov, ich ambície, sny a výzvy, je to, čo nás robí jedinečným zamestnávateľom. Spoločne dokážeme vytvoriť prostredie, v ktorom sa každý cíti byť kompetentný a má dôveru na budovanie, rast a formovanie lepšej budúcnosti pre našich klientov a svet okolo nás. V spoločnosti Allianz veríme v rozmanitú a inkluzívnu pracovnú silu a sme hrdí na to, že sme zamestnávateľom, ktorý poskytuje rovnaké príležitosti pre každého. Podporujeme Vás, aby ste do práce priniesli celé svoje ja, bez ohľadu na to, odkiaľ ste, ako vyzeráte, koho milujete alebo v čo veríte. Preto privítame všetky žiadosti o zamestnanie bez ohľadu na etnický alebo kultúrny pôvod, vek, rod, národnosť, náboženstvo, zdravotné znevýhodnenie alebo sexuálnu orientáciu. Pridajte sa k nám. Let´s care for tomorrow. Pracovisko: Pribinova 19, Bratislava

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Allianz – Slovenská poisťovňa, a. s., vznikla v roku 2003 zlúčením dvoch samostatných subjektov - Allianz poisťovne, a. s. a Slovenskej poisťovne, a. s.. Ako univerzálna komerčná poisťovňa je dlhodobo jednoznačným lídrom na slovenskom poistnom trhu. Viac ako 850 zamestnancov a 2500 obchodných zástupcov na Slovensku sa stará o vývoj, zlepšovanie a predaj kvalitných poistných produktov a služieb v oblastiach životného a úrazového poistenia, poistenia privátneho majetku a motorových vozidiel, poistenia zodpovednosti a tiež v oblasti poistenia priemyslu a podnikateľov. Od marca 2006 je súčasťou siete prvej európskej spoločnosti Allianz Sociates Europea (SE), ktorá má v regióne strednej Európy viac ako dva milióny klientov. Od roku 2021 je hrdým celosvetovým olympijským a paralympijským partnerom ako oficiálny poisťovací partner.

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Poisťovníctvo

Kontakt

Kontaktná osoba: Barbora Avci
Tel.: +421915734438
E-mail: poslať životopis
ID: 4828856  Dátum zverejnenia: 13.5.2024  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto): 3 000 EUR/mesiac