Klientsky poradca pobočka Pezinok

Informácie o pracovnom mieste

Miesto práce
Pezinok, okres Pezinok
Druh pracovného pomeru
plný úväzok

Náplň práce

Náplň práce:

  • poskytovať profesionálny servis a aktívny predaj poistných produktov retailovým klientom
  • komunikácia a podávanie informácií klientom o produktoch spoločnosti
  • preberanie žiadostí a hlásení poistných udalostí od klientov
  • ponuka, dojednávanie poistných produktov v súlade s podmienkami spoločnosti
  • kontaktovanie databázy existujúcich klientov za účelom ponuky ďalších produktov

Požiadavky na kandidáta:

  • min. SŠ vzdelanie s maturitou
  • pozícia je vhodná aj pre absolventov
  • skúsenosti v oblasti priameho predaja sú výhodou
  • dobrá znalosť práce s PC (MS Office, Word, Excel), Lotus Notes, Internet
  • výborné komunikačné a vyjadrovacie schopnosti
  • vysoké pracovné nasadenie, odolnosť voči stresu
  • predpoklady pre tímovú spoluprácu, pozitívne myslenie
  • príjemný vzhľad a reprezentatívne vystupovanie
  • flexibilita, samostatnosť, spoľahlivosť, zodpovednosť, lojalita
  • schopnosť rýchlo sa učiť

Termín nástupu:

1.8.2017, resp. dohodou

Iné výhody:

  • odmeňovanie so zaujímavou motivačnou zložkou
  • výkonnostné bonusy vyplácané 2x ročne (každý až do výšky mesačného platu)
  • podiel na hospodárskych výsledkoch spoločnosti (až do výšky mesačného platu)
  • životné poistenie s príspevkom zamestnávateľa a domáce tarify na vybrané poistné produkty do výšky 50%
  • príspevok na zdravotnú starostlivosť
  • relaxačno-rehabilitačné pobyty hradené zamestnávateľom spojené s čerpaním 3 dní plateného voľna navyše
  • firemné víkendové akcie (Letné športové hry, Stretnutie turistov, Antistress víkend, Deň detí, Mikuláš)

Upresnenie miesta výkonu práce:

Moyzesova 2
Pezinok

Informácie pre uchádzača:

Ak Vás naša ponuka zaujala, prihláste sa prosím do uvedeného výberového konania kliknutím na "Odpovedať" a pripojením Vášho profesijného životopisu a motivačného listu najneskôr do 31.7.2017


Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Allianz – Slovenská poisťovňa, a. s., vznikla v roku 2003 zlúčením dvoch samostatných subjektov - Allianz poisťovne, a. s. a Slovenskej poisťovne, a. s.. Ako univerzálna komerčná poisťovňa je dlhodobo jednoznačným lídrom na slovenskom poistnom trhu. Viac ako 850 zamestnancov a 2500 obchodných zástupcov na Slovensku sa stará o vývoj, zlepšovanie a predaj kvalitných poistných produktov a služieb v oblastiach životného a úrazového poistenia, poistenia privátneho majetku a motorových vozidiel, poistenia zodpovednosti a tiež v oblasti poistenia priemyslu a podnikateľov. Od marca 2006 je súčasťou siete prvej európskej spoločnosti Allianz Sociates Europea (SE), ktorá má v regióne strednej Európy viac ako dva milióny klientov. Od roku 2021 je hrdým celosvetovým olympijským a paralympijským partnerom ako oficiálny poisťovací partner.

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Poisťovníctvo

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Barbora Avci
E-mail: poslať životopis
ID: 3133908  Dátum zverejnenia: 17.7.2017  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.