Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Referent/Referentka technickej podpory
Miesto práce
Košice
Košice
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Náplň práce
Náplň práce:
- podpora užívateľov v oblasti prevádzky informačných systémov (HW/SW), hlasových a komunikačných zariadení a riešenie ich požiadaviek k informačným systémom
- vyraďovanie, zaraďovanie IT zariadení a IT aplikácii z/do prevádzky
- operatívna evidencia a inventarizácia HW, SW, hlasových a komunikačných zariadení
- inštalácia, distribúcia a aktualizácia SW
- spolupráca s odbornými útvarmi a s dodávateľmi
Požiadavky na kandidáta:
- VŠ/SŠ s maturitou (pozícia je vhodná aj pre absolventov)
- základné HW znalosti ohľadom PC/tlačiarne/notebooky/tablety
- všeobecný prehľad v oblasti IT produktov a služieb
- znalosti v oblasti správy koncových pracovných staníc (desktop services)
- znalosti operačných systémov Microsoft Windows 7 a vyššie
- znalosti kancelárskeho balíka MS Office
- znalosti podporných aplikácií ako napr. DameWare, TeamViewer
- administrácia LAN/WAN
- klient/server administrácia - základy
- anglický jazyk – technická angličtina
- vodičský preukaz skupiny B - aktívny vodič
- komunikatívnosť, samostatnosť, zodpovednosť
- flexibilita, ochota učiť sa nové veci
- tímová spolupráca
Termín nástupu:
1.8.2016
Iné výhody:
- výkonnostné bonusy vyplácané 2x ročne (každý až do výšky mesačného platu)
- podiel na hospodárskych výsledkoch spoločnosti (až do výšky mesačného platu)
- podnikové životné poistenie a domáce tarify na vybrané poistné produkty do výšky 50%
- príspevok na zdravotnú starostlivosť
- relaxačno-rehabilitačné pobyty hradené zamestnávateľom spojené s čerpaním 3 dní voľna navyše
- firemné víkendové akcie (Letné športové hry, Stretnutie turistov, Antistress víkend, Deň detí, Mikuláš)
Upresnenie miesta výkonu práce:
Štúrova 7
Košice
Informácie pre uchádzača:
Ak Vás naša ponuka zaujala, prihláste sa prosím do uvedeného výberového konania kliknutím na "Odpovedať" a pripojením Vášho profesijného životopisu a motivačného listu najneskôr do 13.07.2016
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Allianz – Slovenská poisťovňa, a. s., vznikla v roku 2003 zlúčením dvoch samostatných subjektov - Allianz poisťovne, a. s. a Slovenskej poisťovne, a. s.. Ako univerzálna komerčná poisťovňa je dlhodobo jednoznačným lídrom na slovenskom poistnom trhu. Viac ako 850 zamestnancov a 2500 obchodných zástupcov na Slovensku sa stará o vývoj, zlepšovanie a predaj kvalitných poistných produktov a služieb v oblastiach životného a úrazového poistenia, poistenia privátneho majetku a motorových vozidiel, poistenia zodpovednosti a tiež v oblasti poistenia priemyslu a podnikateľov. Od marca 2006 je súčasťou siete prvej európskej spoločnosti Allianz Sociates Europea (SE), ktorá má v regióne strednej Európy viac ako dva milióny klientov. Od roku 2021 je hrdým celosvetovým olympijským a paralympijským partnerom ako oficiálny poisťovací partner.
Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti
Poisťovníctvo
Kontakt
ID: 2628679
Dátum zverejnenia: 1.7.2016
2016-07-01
lokalita: Košice Pozícia: Helpdesk operátor, Servisný technik, Správca informačného systému, Správca počítačovej siete, Systémový administrátor Spoločnosť: Allianz - Slovenská poisťovňa, a.s., Bratislava
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.