Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Referent/Referentka pre obchodno-marketingové činnosti
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Náplň práce
Náplň práce:
- zabezpečenie agendy reklamných a propagačných predmetov v spolupráci s externými dodávateľmi
- komunikácia s obchodnými partnermi pri zabezpečení rôznych druhov reklamy
- administrácia celého procesu poskytovania reklamy v súlade s lokálnymi a globálnymi predpismi firmy
- administratíva a organizačná podpora rôznych podporných aktivít obchodu
Požiadavky na kandidáta:
- VŠ vzdelanie je výhodou
- min. 3 roky prax (office manager, admin. podpora a pod.)
- základá znalosť účtovníctva
- práca s MS Excel, MS Word na úrovni pokročilý, SAP výhodou
- anglický jazyk na úrovni pokročilý (najmä pochopenie písaného textu)
- vodičský preukaz skupiny B - aktívny šofér
- schopnosť pracovať samostatne, systematicky so zmyslom pre detail v administratívnej agende
- výborné komunikačné zručnosti, komunikatívnosť a ústretovosť voči klientom
- kreatívnosť v poskytovaní riešení
- dobré organizačné schopnosti, flexibilita pri realizácii podporných aktivít
Termín nástupu:
01.07.2016
Iné výhody:
- výkonnostné bonusy vyplácané 2x ročne (každý až do výšky mesačného platu)
- podiel na hospodárskych výsledkoch spoločnosti (až do výšky mesačného platu)
- podnikové životné poistenie a domáce tarify na vybrané poistné produkty do výšky 50%
- príspevok na zdravotnú starostlivosť
- relaxačno-rehabilitačné pobyty hradené zamestnávateľom spojené s čerpaním 3 dní voľna navyše
- firemné víkendové akcie (Letné športové hry, Stretnutie turistov, Antistress víkend, Deň detí, Mikuláš)
Upresnenie miesta výkonu práce:
Dostojevského rad 4
Bratislava
Informácie pre uchádzača:
Ak Vás naša ponuka zaujala, prihláste sa prosím do uvedeného výberového konania kliknutím na "Odpovedať" a pripojením Vášho profesijného životopisu a motivačného listu najneskôr do 13.05.2016.
Pozícia je na zastupovanie počas materskej a rodičovskej dovolenky.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Allianz – Slovenská poisťovňa, a. s., vznikla v roku 2003 zlúčením dvoch samostatných subjektov - Allianz poisťovne, a. s. a Slovenskej poisťovne, a. s.. Ako univerzálna komerčná poisťovňa je dlhodobo jednoznačným lídrom na slovenskom poistnom trhu. Viac ako 850 zamestnancov a 2500 obchodných zástupcov na Slovensku sa stará o vývoj, zlepšovanie a predaj kvalitných poistných produktov a služieb v oblastiach životného a úrazového poistenia, poistenia privátneho majetku a motorových vozidiel, poistenia zodpovednosti a tiež v oblasti poistenia priemyslu a podnikateľov. Od marca 2006 je súčasťou siete prvej európskej spoločnosti Allianz Sociates Europea (SE), ktorá má v regióne strednej Európy viac ako dva milióny klientov. Od roku 2021 je hrdým celosvetovým olympijským a paralympijským partnerom ako oficiálny poisťovací partner.
Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti
Poisťovníctvo
Kontakt
ID: 2538087
Dátum zverejnenia: 28.4.2016
2016-04-28
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Back office špecialista, Marketingový pracovník, Marketingový špecialista, Office manager Spoločnosť: Allianz - Slovenská poisťovňa, a.s., Bratislava
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.