Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Administratívna podpora zákazníckeho servisu (francúzsky jazyk)
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
900 - 1100 EUR/mesiac
900 - 1100 EUR/mesiac
Inklinuješ viac k písomnej ako hovorenej forme využitia francúzskeho jazyka? Poď robiť admin podporu zákazníckeho centra.
Náplň práce:
- Preberanie a spracovanie objednávok od obchodných zástupcov francúzskeho regiónu
- Evidencia objednávok od klientov v internom systéme SAP
- Administratívna podpora zákazníckeho centra
- Riešenie reklamácií a nezrovnalostí v objednávkovom procese
- Kontrola, zaznamenanie a ukladanie elektronickej fakturácie do databázy
- Interná komunikácia medzi jednotlivými oddeleniami a zahraničnými pobočkami
- Tvorba ad-hoc reportov
- Navrhovanie projektov týkajúcich sa zlepšenia efektivity fungovania
- Správa dát v systéme
Náplň práce:
- Preberanie a spracovanie objednávok od obchodných zástupcov francúzskeho regiónu
- Evidencia objednávok od klientov v internom systéme SAP
- Administratívna podpora zákazníckeho centra
- Riešenie reklamácií a nezrovnalostí v objednávkovom procese
- Kontrola, zaznamenanie a ukladanie elektronickej fakturácie do databázy
- Interná komunikácia medzi jednotlivými oddeleniami a zahraničnými pobočkami
- Tvorba ad-hoc reportov
- Navrhovanie projektov týkajúcich sa zlepšenia efektivity fungovania
- Správa dát v systéme
Požadujeme
Požiadavky na úspešných uchádzačov:
- Angličtina a francúzština na komunikatívnej úrovni
- Ekonomické vzdelanie a prax v administratíve/s fakturáciou (min.6 mesiacov)
- Motivácia pre prácu v administratíve
- Orientovaný na detail
- Angličtina a francúzština na komunikatívnej úrovni
- Ekonomické vzdelanie a prax v administratíve/s fakturáciou (min.6 mesiacov)
- Motivácia pre prácu v administratíve
- Orientovaný na detail
Benefity
Firemné benefity:
- 13. garantovaný plat
- Nadštandardne dotované stravné lístky
- Jazykové kurzy
- Nákup firemných produktov za zvýhodnené ceny
- Sick days
- 13. garantovaný plat
- Nadštandardne dotované stravné lístky
- Jazykové kurzy
- Nákup firemných produktov za zvýhodnené ceny
- Sick days
Informácie
Zaujala Vás táto pozícia? Vyplňte kontaktný formulár, alebo pošlite nám Vašu žiadosť o zamestnanie spolu so životopisom v slovenskom a anglickom jazyku, referenčné číslo pozície uveďte v predmete e-mailovej správy.
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/ponuka-prace/absolventi/
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/ponuka-prace/absolventi/
ID: 2244138
Megjelentetés dátuma: 7.9.2015
2015-09-07
Régió: Bratislava Pozíció: Administratívny pracovník, referent, Back office špecialista Cég: Grafton Slovakia s.r.o.
Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át.
A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: 900 - 1100 EUR/mesiac