We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Administratívna podpora zákazníckeho servisu (francúzsky jazyk)
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
900 - 1100 EUR/mesiac
900 - 1100 EUR/mesiac
Inklinuješ viac k písomnej ako hovorenej forme využitia francúzskeho jazyka? Poď robiť admin podporu zákazníckeho centra.
Náplň práce:
- Preberanie a spracovanie objednávok od obchodných zástupcov francúzskeho regiónu
- Evidencia objednávok od klientov v internom systéme SAP
- Administratívna podpora zákazníckeho centra
- Riešenie reklamácií a nezrovnalostí v objednávkovom procese
- Kontrola, zaznamenanie a ukladanie elektronickej fakturácie do databázy
- Interná komunikácia medzi jednotlivými oddeleniami a zahraničnými pobočkami
- Tvorba ad-hoc reportov
- Navrhovanie projektov týkajúcich sa zlepšenia efektivity fungovania
- Správa dát v systéme
Náplň práce:
- Preberanie a spracovanie objednávok od obchodných zástupcov francúzskeho regiónu
- Evidencia objednávok od klientov v internom systéme SAP
- Administratívna podpora zákazníckeho centra
- Riešenie reklamácií a nezrovnalostí v objednávkovom procese
- Kontrola, zaznamenanie a ukladanie elektronickej fakturácie do databázy
- Interná komunikácia medzi jednotlivými oddeleniami a zahraničnými pobočkami
- Tvorba ad-hoc reportov
- Navrhovanie projektov týkajúcich sa zlepšenia efektivity fungovania
- Správa dát v systéme
Požadujeme
Požiadavky na úspešných uchádzačov:
- Angličtina a francúzština na komunikatívnej úrovni
- Ekonomické vzdelanie a prax v administratíve/s fakturáciou (min.6 mesiacov)
- Motivácia pre prácu v administratíve
- Orientovaný na detail
- Angličtina a francúzština na komunikatívnej úrovni
- Ekonomické vzdelanie a prax v administratíve/s fakturáciou (min.6 mesiacov)
- Motivácia pre prácu v administratíve
- Orientovaný na detail
Benefity
Firemné benefity:
- 13. garantovaný plat
- Nadštandardne dotované stravné lístky
- Jazykové kurzy
- Nákup firemných produktov za zvýhodnené ceny
- Sick days
- 13. garantovaný plat
- Nadštandardne dotované stravné lístky
- Jazykové kurzy
- Nákup firemných produktov za zvýhodnené ceny
- Sick days
Informácie
Zaujala Vás táto pozícia? Vyplňte kontaktný formulár, alebo pošlite nám Vašu žiadosť o zamestnanie spolu so životopisom v slovenskom a anglickom jazyku, referenčné číslo pozície uveďte v predmete e-mailovej správy.
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/ponuka-prace/absolventi/
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/ponuka-prace/absolventi/
ID: 2244138
Posting date: 7.9.2015
2015-09-07
location: Bratislava Position: Administratívny pracovník, referent, Back office špecialista Company: Grafton Slovakia s.r.o.
The job comes from another website or source.
Basic wage component (gross) and other rewards: 900 - 1100 EUR/mesiac