We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Komunikácia so zahraničnými dodávateľmi a práca s objednávkami v systéme
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
900 - 1100 EUR/mesiac
900 - 1100 EUR/mesiac
Medzinárodná spoločnosť sídliaca v centre Bratislavy hľadá kolegov, ktorí budú aktívne komunikovať v nemeckom jazyku so zahraničnými dodávateľmi a v rámci administratívnej podpory budú pracovať v internom systéme s objednávkami.
Spoločnosť má veľmi príjemnú firmemnú kultúru, priateľské prostredie, zaujímavé benefity a dobré meno.
Vašou náplňou práce bude:
- Spracovanie a kontrola objednávok v internom systéme
- Komunikácia s nemeckými kolegami a overenie údajov v objednávkach
- Práca v systéme SAP
- Monitorovanie objednávok a dodania tovaru
- Aktívna komunikácia s dodávateľmi v cudzom jazyku
- Prípadne riešenie reklamácií
- Kontrola faktúr a platieb
- Reporting
Spoločnosť má veľmi príjemnú firmemnú kultúru, priateľské prostredie, zaujímavé benefity a dobré meno.
Vašou náplňou práce bude:
- Spracovanie a kontrola objednávok v internom systéme
- Komunikácia s nemeckými kolegami a overenie údajov v objednávkach
- Práca v systéme SAP
- Monitorovanie objednávok a dodania tovaru
- Aktívna komunikácia s dodávateľmi v cudzom jazyku
- Prípadne riešenie reklamácií
- Kontrola faktúr a platieb
- Reporting
Požadujeme
Úspešný kandidát by mal mať:
- SŠ / VŠ vzdelanie
- Nemecký jazyk na aktívnej komunikatívnej úrovni (level B2)
- Predchádzajúca administratívna pracovná skúsenosť
- Dobré komunikačné schopnosti
- Samostatnosť, aktívny a pozitívny prístup k práci
- SŠ / VŠ vzdelanie
- Nemecký jazyk na aktívnej komunikatívnej úrovni (level B2)
- Predchádzajúca administratívna pracovná skúsenosť
- Dobré komunikačné schopnosti
- Samostatnosť, aktívny a pozitívny prístup k práci
Benefity
Spoločnosť ponúka prácu v príjemnom prostredí, priateľskom kolektíve a zároveň zaujímavý balíček benefitov :
- flexibilný pracovný čas
- garantovaný 13. plat
- príspevok do III. dôchodkového piliera
- príspevok na športové a kultúrne podujatia
- flexibilný pracovný čas
- garantovaný 13. plat
- príspevok do III. dôchodkového piliera
- príspevok na športové a kultúrne podujatia
Informácie
Zaujala Vás táto pozícia? Vyplňte kontaktný formulár, alebo pošlite nám Vašu žiadosť o zamestnanie spolu so životopisom v slovenskom a anglickom jazyku, referenčné číslo pozície uveďte v predmete e-mailovej správy.
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/ponuka-prace/absolventi/
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/ponuka-prace/absolventi/
ID: 2622916
Posting date: 27.6.2016
2016-06-27
location: Bratislava Position: Administratívny pracovník, referent, Asistent Company: Grafton Slovakia s.r.o.
The job comes from another website or source.
Basic wage component (gross) and other rewards: 900 - 1100 EUR/mesiac