We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Komunikatívna rola v oblasti účtovníctva – taliansky a anglický jazyk
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
950 - 1050 EUR/mesiac
950 - 1050 EUR/mesiac
Ste komunikatívny, ovládate taliančinu a angličtinu na aktívnej úrovni a nebojíte sa tieto jazyky využívať v profesionálnom prostredí úspešnej firmy? V tom prípade je tu pre Vás skvelá príležitosť uplatniť svoje schopnosti a rozbehnúť svoju kariéru naplno.
Náš klient, etablovaná spoločnosť pôsobiaca na celom svete, hľadá zhovorčivých a asertívnych ľudí, ktorí chcú získať nové skúsenosti na poli účtovníctva. Na tejto pozícii Vás bude čakať:
- sledovanie a správa zverených účtov
- komunikácia v talianskom a anglickom jazyku na dennej báze
- podpora externým dodávateľom
- kontrola finančnej dokumentácie
- participácia na uzávierkových aktivitách
- riešenie nezrovnalostí podľa interných smerníc
- práca s internými systémami a balíkom MS Office
Náš klient, etablovaná spoločnosť pôsobiaca na celom svete, hľadá zhovorčivých a asertívnych ľudí, ktorí chcú získať nové skúsenosti na poli účtovníctva. Na tejto pozícii Vás bude čakať:
- sledovanie a správa zverených účtov
- komunikácia v talianskom a anglickom jazyku na dennej báze
- podpora externým dodávateľom
- kontrola finančnej dokumentácie
- participácia na uzávierkových aktivitách
- riešenie nezrovnalostí podľa interných smerníc
- práca s internými systémami a balíkom MS Office
Požadujeme
Úspešní kandidáti by mali spĺňať nasledovné:
- výborná znalosť TALIANSKEHO A ANGLICKÉHO JAZYKA
- ukončené SŠ/VŠ vzdelanie (ekonomického zamerania)
- výhodou je prax na obdobnej pozícii alebo v administratíve
- dobré komunikačné zručnosti
- proaktívny a prozákaznícky prístup
- motivácia pre oblasť účtovníctva
- výborná znalosť TALIANSKEHO A ANGLICKÉHO JAZYKA
- ukončené SŠ/VŠ vzdelanie (ekonomického zamerania)
- výhodou je prax na obdobnej pozícii alebo v administratíve
- dobré komunikačné zručnosti
- proaktívny a prozákaznícky prístup
- motivácia pre oblasť účtovníctva
Benefity
Spoločnosť ďalej ponúka zaujímavý systém firemných výhod, možnosť odborného a profesionálneho rastu, zázemie silnej a stabilnej medzinárodnej spoločnosti.
Informácie
Zaujala Vás táto pozícia? Vyplňte kontaktný formulár, alebo pošlite nám Vašu žiadosť o zamestnanie spolu so životopisom v slovenskom a anglickom jazyku, referenčné číslo pozície uveďte v predmete e-mailovej správy.
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/ponuka-prace/financie-bankovnictvo-a-uctovnictvo/
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/ponuka-prace/financie-bankovnictvo-a-uctovnictvo/
ID: 1930718
Posting date: 18.11.2014
2014-11-18
location: Bratislava Position: Administratívny pracovník, referent, Fakturant, Helpdesk operátor Company: Grafton Slovakia s.r.o.
The job comes from another website or source.
Basic wage component (gross) and other rewards: 950 - 1050 EUR/mesiac