We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Španielčina pre oblasť kontrolingu v back office
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
900 - 1200 EUR/mesiac
900 - 1200 EUR/mesiac
Náš klient, expert v oblasti financií, hľadá nové posily do svojho medzinárodného tímu a práve vám sa otvára možnosť uplatniť svoje jazykové znalosti pri zaujímavej investigatívnej pozícii v oblasti administratívy s využitím španielskeho a anglického jazyka.
Vašou náplňou práce bude:
- zisťovanie klientskych informácií
- predkvalifikácia klientov pred nadviazaním obchodných vzťahov
- zber dát a ich vyhodnocovanie v interných nástrojoch spoločnosti
- komunikácia so zahraničnými pobočkami spoločnosti
- správa a procesovanie dokumentácie
- analýza rizikovosti spolupráce s potenciálnym klientom (nefinančný smer)
- reportingové a administratívne aktivity
- denné využitie cudzích jazykov (mailovo a telefonicky)
- participácia na projektoch tímu
Vašou náplňou práce bude:
- zisťovanie klientskych informácií
- predkvalifikácia klientov pred nadviazaním obchodných vzťahov
- zber dát a ich vyhodnocovanie v interných nástrojoch spoločnosti
- komunikácia so zahraničnými pobočkami spoločnosti
- správa a procesovanie dokumentácie
- analýza rizikovosti spolupráce s potenciálnym klientom (nefinančný smer)
- reportingové a administratívne aktivity
- denné využitie cudzích jazykov (mailovo a telefonicky)
- participácia na projektoch tímu
Požadujeme
Radi sa stretneme s kandidátmi, ktorí majú:
- ukončené SŠ/VŠ vzdelanie
- aktívny ANGLICKÝ a ŠPANIELSKY jazyk
- skúsenosť v administratíve, zbere dát, prácou s interným systémom
- orientáciu na detail
- tímového ducha
- flexibilný charakter
- aktívnu úroveň MS Office (Word, Excel)
- ukončené SŠ/VŠ vzdelanie
- aktívny ANGLICKÝ a ŠPANIELSKY jazyk
- skúsenosť v administratíve, zbere dát, prácou s interným systémom
- orientáciu na detail
- tímového ducha
- flexibilný charakter
- aktívnu úroveň MS Office (Word, Excel)
Benefity
Spoločnosť ponúka zaujímavú príležitosť, nadštandardné ohodnotenie, zamestnanecké výhody, možnosť kariérneho rastu v rámci medzinárodného prostredia. Možnosť práce v úspešnom dynamickom tíme.
Informácie
Zaujala Vás táto pozícia? Vyplňte kontaktný formulár, alebo pošlite nám Vašu žiadosť o zamestnanie spolu so životopisom v slovenskom a anglickom jazyku, referenčné číslo pozície uveďte v predmete e-mailovej správy.
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/ponuka-prace/absolventi/
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/ponuka-prace/absolventi/
ID: 1827407
Posting date: 7.8.2014
2014-08-07
location: Bratislava Position: Administratívny pracovník, referent, Back office špecialista, Špecialista reportingu Company: Grafton Slovakia s.r.o.
The job comes from another website or source.
Basic wage component (gross) and other rewards: 900 - 1200 EUR/mesiac