Office Assistant

Start your career at Zurich Insurance Company Ltd
Miesto práce
Bratislava I, Bratislava-Staré Mesto
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny
Minimálny ponúkaný plat je 800€ a odvíja sa od skúseností kandidáta.
Field of work
Center Management

The way we are

We want to tell you one thing: We care for our employees.
As a part of our team - you become the essence of our business, because you add value to everything that we do.

Caring for well-being

Unique career
 

Caring for communities

Caring for development

Cooperating and sharing

Why you will like us

  • we have that kind of environment that welcomes any ideas that are pushing the envelope
  • we work hard, but we value your work-life balance
  • we make the difference – the unique bottom-to-top program that motivates employees to make Zurich Insurance a better place to work
  • our Development weeks will help you improve your skills

Interested already?

Poslať spoločnosti životopis

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Ak zvládaš rôznorodosť úloh, vieš si zorganizovať čas, rád/rada pomáhaš ľuďom okolo seba, ak spokojnosť tvojich kolegov je pre teba jednou z priorít a medzinárodné prostredie je pre teba to pravé, pošli nám životopis a staň sa členom nášho „operations“ tímu.  

Ako Office Assistant budeš pracovať spolu s ďalšími dvoma kolegami/kolegyňami a budeš mať rôznorodú prácu pokrývajúcu napríklad aj:

  • Prácu na recepcii  – privítanie návštev a informovanie kolegov, vybavovanie telefonátov, komunikácia s centrálnou recepciou budovy
  • Zabezpečovanie príjemného pracovného prostredia a to tým, že pravidelne skontroluješ spoločné priestory – hlavne zasadacie miestnosti (meeting rooms) a kuchynky a nahlásiš prípadné závady zodpovednému tímu.
  • Budeš tiež prvý kontakt pre kolegov pre nahlásenie rôznych porúch a budeš komunikovať so správou budovy aby si zabezpečil ich nápravu.
  • Cez teba prejde všetka prichádzajúca a odchádzajúca pošta ako aj všetky objednávky na kancelárske potreby, tonery, vybavenie kuchyniek a podobne.
  • Budeš jedným z kľúčových používateľov nákupného systému.
  • S novými kolegami/ kolegyňami sa stretneš ako jeden z prvých ľudí a pomôžeš im zorientovať sa v organizácii služobných ciest, rezervačnom systéme a systéme na vyúčtovanie cestovných náhrad.
  • Tvoja podpora onboardingu nových zamestnancov bude výrazne ovplyvňovať prvotnú skúsenosť nových kolegov a kolegýň.
  • Preto bude tvojou úlohou koordinovať nástup s manažérmi, personálnym a IT oddelením, zabezpečiť, že v deň nástupu bude pripravené pracovné miesto, pracovné pomôcky a zamestnanec je pridaný do všetkých relevantných distribučných zoznamov.
  • Budeš tiež spolupracovať s finančným oddelením a zabezpečovať skenovanie došlých faktúr.
  • Spolu s ostatnými kolegami/kolegyňami sa budeš podieľať na organizovaní tímových a celofiremných podujatú ako workshopy, školenia, Vianočný večierok a iné.  

Čo od nás môžeš očakávať?
  • Príjemnú, neformálnu atmosféru
  • Pracovné prostredie podporujúce rôzne formy práce
  • Zaujímavé benefity Silnú podporu vzdelávania a rozvoja
  • Firemnú kultúru so silne zakotveným CSR (Croporate social responsibility – Spoločenskú zodpovednosť)  

Ako si ťa predstavujeme?
  • Rýchlo a rád/rada sa učíš
  • Máš plynulú Angličtinu
  • Zvládaš rôznorodé aktivity a nemáš problém flexibilne reagovať na meniace sa potreby
  • Vieš efektívne pracovať so svojim časom
  • S ľahkosťou pracuješ v tíme a si pripravená/ý podporiť ostatných členov tímu
  • Orientácia na zákazníka je tvoje druhé meno a uľahčovať život iným ti robí radosť  

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Zurich Insurance Company Ltd is a leading multi-line insurer that serves its customers in global and local markets. With about 53,000 employees, it provides a wide range of property and casualty, and life insurance products and services in more than 210 countries and territories. Zurich’s customers include individuals, small businesses, and mid-sized and large companies, as well as multinational corporations.

Zurich Bratislava is a Slovakia-based competence center for highly specialized services in the areas of Life Actuarial, Non-life Pricing & Analytics, Claims, Risk Management, Business Intelligence, IT Application Development and Service Management - as well as Insurance Network Management.

An international workforce of more than 200 talented professionals are supporting Zurich business units around the globe with value added services.

Počet zamestnancov

200-249 zamestnancov

Adresa spoločnosti

Zurich Insurance Company Ltd, organizačná zložka
Mýtna 48
811 07 Bratislava
http://www.zurich.com/slovakia

Kontakt

Kontaktná osoba: Ing. Zuzana Pachingerova
E-mail: poslať životopis
ID: 3645835   Dátum zverejnenia: 16.4.2019  
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny:   Minimálny ponúkaný plat je 800€ a odvíja sa od skúseností kandidáta.