Office Assistant

Zurich Insurance Company Ltd, organizačná zložka

Miesto práce
Bratislava I, Bratislava-Staré Mesto
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
Minimálny ponúkaný plat je 800€ a odvíja sa od skúseností kandidáta.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Ak zvládaš rôznorodosť úloh, vieš si zorganizovať čas, rád/rada pomáhaš ľuďom okolo seba, ak spokojnosť tvojich kolegov je pre teba jednou z priorít a medzinárodné prostredie je pre teba to pravé, pošli nám životopis a staň sa členom nášho „operations“ tímu.  

Ako Office Assistant budeš pracovať spolu s ďalšími dvoma kolegami/kolegyňami a budeš mať rôznorodú prácu pokrývajúcu napríklad aj:

- Prácu na recepcii  – privítanie návštev a informovanie kolegov, vybavovanie telefonátov, komunikácia s centrálnou recepciou budovy
- Zabezpečovanie príjemného pracovného prostredia a to tým, že pravidelne skontroluješ spoločné priestory – hlavne zasadacie miestnosti (meeting rooms) a kuchynky a nahlásiš prípadné závady zodpovednému tímu.
- Budeš tiež prvý kontakt pre kolegov pre nahlásenie rôznych porúch a budeš komunikovať so správou budovy aby si zabezpečil ich nápravu.
- Cez teba prejde všetka prichádzajúca a odchádzajúca pošta ako aj všetky objednávky na kancelárske potreby, tonery, vybavenie kuchyniek a podobne.
- Budeš jedným z kľúčových používateľov nákupného systému.
- S novými kolegami/ kolegyňami sa stretneš ako jeden z prvých ľudí a pomôžeš im zorientovať sa v organizácii služobných ciest, rezervačnom systéme a systéme na vyúčtovanie cestovných náhrad.
- Tvoja podpora onboardingu nových zamestnancov bude výrazne ovplyvňovať prvotnú skúsenosť nových kolegov a kolegýň.
- Preto bude tvojou úlohou koordinovať nástup s manažérmi, personálnym a IT oddelením, zabezpečiť, že v deň nástupu bude pripravené pracovné miesto, pracovné pomôcky a zamestnanec je pridaný do všetkých relevantných distribučných zoznamov.
- Budeš tiež spolupracovať s finančným oddelením a zabezpečovať skenovanie došlých faktúr.
- Spolu s ostatnými kolegami/kolegyňami sa budeš podieľať na organizovaní tímových a celofiremných podujatú ako workshopy, školenia, Vianočný večierok a iné.  

Čo od nás môžeš očakávať?
- Príjemnú, neformálnu atmosféru
- Pracovné prostredie podporujúce rôzne formy práce
- Zaujímavé benefity Silnú podporu vzdelávania a rozvoja
- Firemnú kultúru so silne zakotveným CSR (Croporate social responsibility – Spoločenskú zodpovednosť)  

Ako si ťa predstavujeme?
- Rýchlo a rád/rada sa učíš
- Máš plynulú Angličtinu
- Zvládaš rôznorodé aktivity a nemáš problém flexibilne reagovať na meniace sa potreby
- Vieš efektívne pracovať so svojim časom
- S ľahkosťou pracuješ v tíme a si pripravená/ý podporiť ostatných členov tímu
- Orientácia na zákazníka je tvoje druhé meno a uľahčovať život iným ti robí radosť  

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Zurich Insurance Company Ltd is a leading multi-line insurer that serves its customers in global and local markets. With about 53,000 employees, it provides a wide range of property and casualty, and life insurance products and services in more than 210 countries and territories. Zurich’s customers include individuals, small businesses, and mid-sized and large companies, as well as multinational corporations.

Zurich Bratislava is a Slovakia-based competence center for highly specialized services in the areas of Life Actuarial, Non-life Pricing & Analytics, Claims, Risk Management, Business Intelligence, IT Application Development and Service Management - as well as Insurance Network Management.

An international workforce of close to 300 colleagues are supporting Zurich’s Corporate Center and Business Units around the globe.

Počet zamestnancov

250-499 zamestnancov
ID: 3645835  Dátum zverejnenia: 16.4.2019  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Minimálny ponúkaný plat je 800€ a odvíja sa od skúseností kandidáta.