Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Manažér oddelenia zákazníckej podpory
Zľavomat.sk
Miesto práce
Mlynské nivy 73, Bratislava
Mlynské nivy 73, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
01.08.2019
01.08.2019
Mzdové podmienky (brutto)
od 1300€ - junior; seniorskí kandidáti podľa vzájomnej dohody
od 1300€ - junior; seniorskí kandidáti podľa vzájomnej dohody
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Na prvom mieste je vždy spokojný zákazník. A týmto sa riadi nielen zákaznícka podpora, ale aj celý Zľavomat, ktorý za každých okolností garantuje 100 % spokojnosť. Hľadáme manažéra pre vedenie tímu zákazníckej podpory, lídra s vysokou prozákazníckou orientáciou a prirodzeným profesionálnym vystupovaním. Človeka, ktorý zachová pokoj a dokáže vyriešiť aj požiadavky toho najnáročnejšieho zákazníka, stane sa oporou pre svoj tím, zároveň bude našich kolegov každodenne motivovať a prirodzene viesť.
Náplň práce:
- Zodpovednosť za vedenie tímu zákazníckej podpory, ktorý má 7 členov
- Podpora, koučing tímu, riešenie náročných zákazníkov
- Riešenie reklamácií a vytváranie reportov
- Zlepšovanie efektivity práce zákazníckej podpory a tvorba metodických pokynov pre kontakt so zákazníkmi
- Práca s interným informačným systémom
- Kontrolné mechanizmy
- Komunikácia s ostatnými oddeleniami spoločnosti
Náplň práce:
- Zodpovednosť za vedenie tímu zákazníckej podpory, ktorý má 7 členov
- Podpora, koučing tímu, riešenie náročných zákazníkov
- Riešenie reklamácií a vytváranie reportov
- Zlepšovanie efektivity práce zákazníckej podpory a tvorba metodických pokynov pre kontakt so zákazníkmi
- Práca s interným informačným systémom
- Kontrolné mechanizmy
- Komunikácia s ostatnými oddeleniami spoločnosti
Zamestnanecké výhody, benefity
- pohodová, priateľská atmosféra
- otvorená firemná kultúra a zamestnanecké benefity (ovocné dni, kredity, masáže na pracovisku, plne hradené stravné lístky :) )
- nástup: júl - august 2019
- home office
- otvorená firemná kultúra a zamestnanecké benefity (ovocné dni, kredity, masáže na pracovisku, plne hradené stravné lístky :) )
- nástup: júl - august 2019
- home office
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Vysoká prozákaznícka orientácia
- Výborné manažérske zručnosti a skúsenosť s vedením tímu zákazníckej podpory/Call centra
- Výborné komunikačné zručnosti a reprezentatívne vystupovanie
- Výborný písomný prejav
- Analytické myslenie
- Výborné manažérske zručnosti a skúsenosť s vedením tímu zákazníckej podpory/Call centra
- Výborné komunikačné zručnosti a reprezentatívne vystupovanie
- Výborný písomný prejav
- Analytické myslenie
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Zľavomat svojich užívateľov dennodenne inšpiruje výnimočnými ponukami z oblasti zábavy, či cestovania a aj vďaka zákazníckym recenziám si vybudoval rolu ambasádora kvality poskytovaných služieb. Pre rok 2016 sa Zľavomat stal 4. najatraktívnejším zamestnávateľom Slovenska v rámci obchodu a služieb. V roku 2017 sa stal členom skupiny Secret Escapes, jedným z popredných svetových predajcov luxusných dovoleniek na internete. Súčasťou Secret Escapes Group sú aj ďalšie značky, medzi ktoré patria Slevomat, Zlavomat, Travelist, SKRZ.
Rok 2018 s celkovými tržbami blížiacimi sa k 30 miliónom € a rok 2019 s obratom 34 miliónov € patria k zatiaľ najúspešnejším rokom v histórii spoločnosti. Práve v roku 2019 sa Zľavomat umiestnil v top 3 najväčších tuzemských predajcov ubytovania na Slovensku. V roku 2020, poznačenom pandémiou, posilnil Zľavomat svoje aktivity v oblasti spoločenského rozvoja a venoval viac priestoru subjektom tretieho sektora, aby získali pomoc pre ľudí, ktorí to aj v dôsledku šírenia koronavírusu potrebovali. Prostredníctvom charitatívnych ponúk venovala spoločnosť v roku 2020 na dobročinné účely takmer 50 tisíc €. Za zodpovedné podnikanie sa stal Zľavomat jedným z troch finalistov súťaže Via Bona Slovakia 2020 v kategórii Malá/stredná firma.
Rok 2018 s celkovými tržbami blížiacimi sa k 30 miliónom € a rok 2019 s obratom 34 miliónov € patria k zatiaľ najúspešnejším rokom v histórii spoločnosti. Práve v roku 2019 sa Zľavomat umiestnil v top 3 najväčších tuzemských predajcov ubytovania na Slovensku. V roku 2020, poznačenom pandémiou, posilnil Zľavomat svoje aktivity v oblasti spoločenského rozvoja a venoval viac priestoru subjektom tretieho sektora, aby získali pomoc pre ľudí, ktorí to aj v dôsledku šírenia koronavírusu potrebovali. Prostredníctvom charitatívnych ponúk venovala spoločnosť v roku 2020 na dobročinné účely takmer 50 tisíc €. Za zodpovedné podnikanie sa stal Zľavomat jedným z troch finalistov súťaže Via Bona Slovakia 2020 v kategórii Malá/stredná firma.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 2253772
Dátum zverejnenia: 23.7.2019
2019-07-23
lokalita: Bratislava Pozícia: Manažér call centra, Team leader Spoločnosť: Zľavomat.sk
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: od 1300€ - junior; seniorskí kandidáti podľa vzájomnej dohody