Administratívny referent spracovania údajov (možná práca z domu polovica týždňa)

ZenithPeople Consulting spol. s r. o.

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď / dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
900 EUR/mesiacod 900 EUR brutto nástupná mzda, po skúšobnej dobe navýšenie + ďalšie benefity na pozícii radi osobne odprezentujeme

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Ak ťa baví práca s počítačom a dokážeš po zaškolení pracovať samostatne a zodpovedne, tak hľadáme práve teba. Firma sídli v centre Bratislavy. Práca nevyžaduje znalosť cudzieho jazyka. Ak máš chuť sa učiť a hľadáš novú výzvu, tak sa nám ozvi!

Pracovná náplň:
- Administratívne spracovávanie údajov do informačného systému
- Zabezpečovanie administratívnej podpory pre oddelenie
- Kontrola a oprava údajov v informačnom systéme
- Denná samostatná práca v interných systémoch
- V prípade potreby komunikácia s nadriadeným
- Vykonávanie iných ad hoc úloh

Zamestnanecké výhody, benefity

- zaškolenie
- po zaškolení možná práca polovica týždňa z domu, technické vybavenie zabezpečí firma
- príjemné a pekné pracovné prostredie
- možný odborný aj finančný rast
- možnosť pracovať v zahraničnej stabilnej firme
- motivačný systém, systém benefitov
- ročný bonus 
- Multisport karta

Informácie o výberovom konaní

V prípade záujmu o danú pracovnú pozíciu nám, prosím, zašlite obratom Váš profesný životopis v slovenskom jazyku e-mailom.

Prosíme, Váš životopis zasielajte aj so súhlasom so spracovaním osobných údajov.

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

3.5.2024 (ostávajú ešte 2 dni)

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Iné neuvedené oblasti

Naším klientom je stabilná zahraničná spoločnosť poskytujúca služby pre svojich zákazníkov v oblasti sprostredkovania predaja vozidiel.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské II. stupňa

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • Predchádzajúce pracovné skúsenosti v administratíve sú výhodou
  • Záujem a znalosť práce s počítačom sú podmienkou  
  • Samostatnosť, spoľahlivosť, dôslednosť, zodpovedný prístup k práci


Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

ZenithPeople Consulting spol. s r.o. má dlhodobé skúsenosti v poskytovaní služieb v oblasti ľudských zdrojov. Našim obchodným partnerom ponúkame viaceré modely spolupráce v oblasti HR služieb. Máme dlhoročné skúsenosti s vyhľadávaním a priamym oslovením kandidátov a s nastavovaním personálnych procesov.

V našom záujme je poskytnúť kandidátom len tie informácie, ktoré naozaj potrebujú. Tým im pomáhame sa orientovať na trhu práce a byť na ňom úspešní. S našou službou kariérneho poradenstva sa kandidátom vyjasní ich pridaná hodnota pre budúceho zamestnávateľa a rýchlejšie nájdu správne zamestnanie. V prípade záujmu o bližšie informácie sa na nás s dôverou obráťte.

Počet zamestnancov

3-4 zamestnanci

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Martina Čizmadiová
E-mail: poslať životopis
ID: 4566361  Dátum zverejnenia: 9.4.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 900 EUR/mesiac