Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Administratívny referent
ZenithPeople Consulting spol. s r. o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď/dohodou
ihneď/dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
850 brutto
850 brutto
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáme kandidáta, ktorého baví práca s počítačom a dokáže po zaškolení pracovať samostatne a zodpovedne. Pracuje sa v mladom, príjemnom tíme. Pracovná doba je od pondelka do piatku. Spoločnosť sídli v centre Bratislavy. Nevyžadujeme znalosť cudzieho jazyka.
Pracovná náplň:
- Administratívne spracovávanie údajov do informačného systému
- Kontrola a oprava údajov v informačnom systéme
- Administratívne práce s počítačom
- V prípade potreby komunikácia s nadriadeným
- Vykonávanie iných ad hoc úloh
Pracovná náplň:
- Administratívne spracovávanie údajov do informačného systému
- Kontrola a oprava údajov v informačnom systéme
- Administratívne práce s počítačom
- V prípade potreby komunikácia s nadriadeným
- Vykonávanie iných ad hoc úloh
Zamestnanecké výhody, benefity
- zaškolenie
- príjemné pracovné prostredia
- možný odborný aj finančný rast
- motivačný a rozvojový systém
- príjemné pracovné prostredia
- možný odborný aj finančný rast
- motivačný a rozvojový systém
Informácie o výberovom konaní
V prípade záujmu o danú pracovnú pozíciu nám, prosím, zašlite obratom Váš profesný životopis v slovenskom jazyku e-mailom.
Prosíme, Váš životopis zasielajte aj so súhlasom so spracovaním osobných údajov.
Prosíme, Váš životopis zasielajte aj so súhlasom so spracovaním osobných údajov.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Iné neuvedené oblasti
Naším klientom je stabilná zahraničná spoločnosť poskytujúca služby.
Naším klientom je stabilná zahraničná spoločnosť poskytujúca služby.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- nie sú nutné pracovné skúsenosti v administratíve, kandidát dostane zaškolenie
- pozícia je vhodná aj pre absolventa
- samostatnosť, dôslednosť, chuť sa učiť, zodpovedný prístup k práci
- pozícia je vhodná aj pre absolventa
- samostatnosť, dôslednosť, chuť sa učiť, zodpovedný prístup k práci
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
ZenithPeople Consulting spol. s r.o. má dlhodobé skúsenosti v poskytovaní služieb v oblasti ľudských zdrojov. Našim obchodným partnerom ponúkame viaceré modely spolupráce v oblasti HR služieb. Máme dlhoročné skúsenosti s vyhľadávaním a priamym oslovením kandidátov a s nastavovaním personálnych procesov.
V našom záujme je poskytnúť kandidátom len tie informácie, ktoré naozaj potrebujú. Tým im pomáhame sa orientovať na trhu práce a byť na ňom úspešní. S našou službou kariérneho poradenstva sa kandidátom vyjasní ich pridaná hodnota pre budúceho zamestnávateľa a rýchlejšie nájdu správne zamestnanie. V prípade záujmu o bližšie informácie sa na nás s dôverou obráťte.
V našom záujme je poskytnúť kandidátom len tie informácie, ktoré naozaj potrebujú. Tým im pomáhame sa orientovať na trhu práce a byť na ňom úspešní. S našou službou kariérneho poradenstva sa kandidátom vyjasní ich pridaná hodnota pre budúceho zamestnávateľa a rýchlejšie nájdu správne zamestnanie. V prípade záujmu o bližšie informácie sa na nás s dôverou obráťte.
Počet zamestnancov
3-4 zamestnanci
ID: 3640791
Dátum zverejnenia: 3.7.2019
2019-07-03
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Fakturant, Obchodný referent, Sekretárka Spoločnosť: ZenithPeople Consulting spol. s r. o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 850 brutto