Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Vedúci oddelenia s nemeckým jazykom
ZenithPeople Consulting spol. s r. o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
od 2.500 brutto (na základe skúseností) + zaujímavé bonusy, radi upresníme pri osobnom pohovore
od 2.500 brutto (na základe skúseností) + zaujímavé bonusy, radi upresníme pri osobnom pohovore
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Do priateľského tímu hľadáme skúseného People Manažéra, ktorý bude zabezpečovať bezproblémový chod oddelenia a podporu zákazníkom. Podmienkou je výborná znalosť nemeckého jazyka a skúsenosti s riadením menšieho tímu.
Pracovná náplň:
- Zabezpečenie chodu oddelenia
- Riadenie a vedenie menšieho tímu zamestnancov na oddelení
- Zabezpečenie zadeľovania pracovných zmien zamestnancom, kontrola dochádzky, riadenie personálnych potrieb na oddelení
- Komunikácia so zákazníkmi v nemeckom jazyku
- Koordinácia a zabezpečenie spracovania informácií zákazníkov
- Kontrola a zaznamenávanie údajov a požiadaviek zákazníkov v internom systéme
- Profesionálne reprezentovanie spoločnosti s cieľom maximalizovať spokojnosť zákazníkov
- Aktívna spolupráca s ostatnými oddeleniami a s pobočkami
- Vyhodnocovanie dennej operatívy
- Reporting
Pracovná náplň:
- Zabezpečenie chodu oddelenia
- Riadenie a vedenie menšieho tímu zamestnancov na oddelení
- Zabezpečenie zadeľovania pracovných zmien zamestnancom, kontrola dochádzky, riadenie personálnych potrieb na oddelení
- Komunikácia so zákazníkmi v nemeckom jazyku
- Koordinácia a zabezpečenie spracovania informácií zákazníkov
- Kontrola a zaznamenávanie údajov a požiadaviek zákazníkov v internom systéme
- Profesionálne reprezentovanie spoločnosti s cieľom maximalizovať spokojnosť zákazníkov
- Aktívna spolupráca s ostatnými oddeleniami a s pobočkami
- Vyhodnocovanie dennej operatívy
- Reporting
Zamestnanecké výhody, benefity
- motivačné finančné ohodnotenie, zamestnanecké benefity
- príjemné pracovné prostredie
- možný kariérny rast
- práca v medzinárodnom prostredí, možnosť využívať aj iné cudzie jazyky
- príjemné pracovné prostredie
- možný kariérny rast
- práca v medzinárodnom prostredí, možnosť využívať aj iné cudzie jazyky
Informácie o výberovom konaní
V prípade záujmu o danú pracovnú pozíciu nám, prosím, zašlite obratom Váš profesný životopis v slovenskom jazyku a nemeckom jazyku e-mailom.
Ďakujeme všetkým uchádzačom za záujem, kontaktovať budeme iba uchádzačov, ktorí spĺňajú požiadavky nášho klienta.
Prosíme, Váš životopis zasielajte aj so súhlasom so spracovaním osobných údajov.
Ďakujeme všetkým uchádzačom za záujem, kontaktovať budeme iba uchádzačov, ktorí spĺňajú požiadavky nášho klienta.
Prosíme, Váš životopis zasielajte aj so súhlasom so spracovaním osobných údajov.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Iné administratívne a podporné služby
Našim klientom je zahraničná, stabilná spoločnosť, ktorá poskytuje zákaznícke služby.
Našim klientom je zahraničná, stabilná spoločnosť, ktorá poskytuje zákaznícke služby.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Nemecký jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- minimálne 3 roky skúseností s vedením a koordináciou tímu
- skúsenosti s vedením oddelenia Zákazníckeho servisu výhodou
- nemecký jazyk slovom aj písmom na výbornej úrovni podmienkou
- dobré manažérske zručnosti
- komunikatívnosť, tímový hráč, prozákaznícke myslenie, samostatnosť, precíznosť
- skúsenosti s vedením oddelenia Zákazníckeho servisu výhodou
- nemecký jazyk slovom aj písmom na výbornej úrovni podmienkou
- dobré manažérske zručnosti
- komunikatívnosť, tímový hráč, prozákaznícke myslenie, samostatnosť, precíznosť
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
ZenithPeople Consulting spol. s r.o. má dlhodobé skúsenosti v poskytovaní služieb v oblasti ľudských zdrojov. Našim obchodným partnerom ponúkame viaceré modely spolupráce v oblasti HR služieb. Máme dlhoročné skúsenosti s vyhľadávaním a priamym oslovením kandidátov a s nastavovaním personálnych procesov.
V našom záujme je poskytnúť kandidátom len tie informácie, ktoré naozaj potrebujú. Tým im pomáhame sa orientovať na trhu práce a byť na ňom úspešní. S našou službou kariérneho poradenstva sa kandidátom vyjasní ich pridaná hodnota pre budúceho zamestnávateľa a rýchlejšie nájdu správne zamestnanie. V prípade záujmu o bližšie informácie sa na nás s dôverou obráťte.
V našom záujme je poskytnúť kandidátom len tie informácie, ktoré naozaj potrebujú. Tým im pomáhame sa orientovať na trhu práce a byť na ňom úspešní. S našou službou kariérneho poradenstva sa kandidátom vyjasní ich pridaná hodnota pre budúceho zamestnávateľa a rýchlejšie nájdu správne zamestnanie. V prípade záujmu o bližšie informácie sa na nás s dôverou obráťte.
Počet zamestnancov
3-4 zamestnanci
ID: 2274917
Dátum zverejnenia: 29.7.2019
2019-07-29
lokalita: Bratislava Pozícia: Supervízor call centra, Team leader, Vedúci leasingového oddelenia, Vedúci oddelenia, Vedúci prevádzky Spoločnosť: ZenithPeople Consulting spol. s r. o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: od 2.500 brutto (na základe skúseností) + zaujímavé bonusy, radi upresníme pri osobnom pohovore