Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
HR Administrator s nemeckým jazykom
ZenithPeople Consulting spol. s r. o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď/dohodou
ihneď/dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1.500 brutto ( závisí od dĺžky pracovných skúseností)
1.500 brutto ( závisí od dĺžky pracovných skúseností)
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
HR Administrator zodpovedá za poskytovanie komplexnej administratívnej podpory pre Personálne oddelenie.
• Zabezpečovanie administratívnej podpory pre odd. ľudských zdrojov ( pracovné zmluvy, dodatky k zmluvám, ukončenia PP, dohody, potvrdenia a pod. ),
• Denná komunikácia so mzdovou agentúrou ohľadom spracovania mzdovej agendy
• Príprava podkladov pre mzdovú agentúru ( dovolenky, PN, priepustky a pod. )
• Riešenie Ad hoc požiadaviek v súvislosti s internou agendou týkajúcou sa dochádzky zamestnancov
• Participácia na riešení požiadaviek v súvislosti so Zákonníkom práce
• Zodpovednosť za adaptačný proces nových zamestnancov
• Príprava a distribúcia HR reportov, štatistík a pod.
• Tvorba interných smerníc a nariadení
• Vedenie a archivácia personálnych zložiek zamestnancov
• Tvorba HR Newslettera a jeho preklad do NJ
• Vybavovanie agendy expatov v spolupráci s externou agentúrou
• Zodpovednosť za koordináciu jazykových kurzov v spoločnosti a iných benefitov
• Participácia na nových HR projektoch
• Zabezpečovanie administratívnej podpory pre odd. ľudských zdrojov ( pracovné zmluvy, dodatky k zmluvám, ukončenia PP, dohody, potvrdenia a pod. ),
• Denná komunikácia so mzdovou agentúrou ohľadom spracovania mzdovej agendy
• Príprava podkladov pre mzdovú agentúru ( dovolenky, PN, priepustky a pod. )
• Riešenie Ad hoc požiadaviek v súvislosti s internou agendou týkajúcou sa dochádzky zamestnancov
• Participácia na riešení požiadaviek v súvislosti so Zákonníkom práce
• Zodpovednosť za adaptačný proces nových zamestnancov
• Príprava a distribúcia HR reportov, štatistík a pod.
• Tvorba interných smerníc a nariadení
• Vedenie a archivácia personálnych zložiek zamestnancov
• Tvorba HR Newslettera a jeho preklad do NJ
• Vybavovanie agendy expatov v spolupráci s externou agentúrou
• Zodpovednosť za koordináciu jazykových kurzov v spoločnosti a iných benefitov
• Participácia na nových HR projektoch
Zamestnanecké výhody, benefity
- Možnosť ovplyvňovať procesy, zavádzať nové metódy
- Vzdelávacie a rozvojové programy pre zamestnancov
- Teambuilding a sociálny program pre zamestnancov
- Motivačné finančné hodnotenie
- Ročný bonus za odpracované roky
- Kariérny rast
- Príjemné pracovné prostredie
- Vzdelávacie a rozvojové programy pre zamestnancov
- Teambuilding a sociálny program pre zamestnancov
- Motivačné finančné hodnotenie
- Ročný bonus za odpracované roky
- Kariérny rast
- Príjemné pracovné prostredie
Informácie o výberovom konaní
V prípade záujmu o danú pracovnú pozíciu nám, prosím, zašlite obratom Váš profesný životopis v slovenskom aj v nemeckom jazyku e-mailom.
Ďakujeme všetkým uchádzačom za záujem, kontaktovať budeme iba uchádzačov, ktorí spĺňajú požiadavky nášho klienta.
Prosíme, s nadobudnutím účinnosti zákona č.18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov (GDPR) Vás chceme požiadať Váš životopis zasielajte aj so súhlasom so spracovaním osobných údajov.
Ďakujeme všetkým uchádzačom za záujem, kontaktovať budeme iba uchádzačov, ktorí spĺňajú požiadavky nášho klienta.
Prosíme, s nadobudnutím účinnosti zákona č.18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov (GDPR) Vás chceme požiadať Váš životopis zasielajte aj so súhlasom so spracovaním osobných údajov.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Iné neuvedené oblasti
Naším klientom je stabilná zahraničná spoločnosť, ktorá pôsobí v oblasti služieb.
Naším klientom je stabilná zahraničná spoločnosť, ktorá pôsobí v oblasti služieb.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- minimálne 2 a viac rokov skúseností na podobnej pozícii
- skúsenosti s vedením personálnej administratívy a podporou HR oddelenia podmienkou
- nemecký jazyk aktívne (slovom aj písmom) podmienkou
- výborné písomné i verbálne komunikačné zručnosti v slovenskom aj nemeckom jazyku
- výborné komunikačné zručnosti pri príprave obchodnej korešpondencie
- výborné organizačné zručnosti, schopnosť efektívne plánovať a koordinovať rôzne činnosti - time management, plnenie termínov, zodpovednosť, spoľahlivosť, dôveryhodnosť
- pokročilá znalosť MS Excel, Word, Power Point
- skúsenosti s vedením personálnej administratívy a podporou HR oddelenia podmienkou
- nemecký jazyk aktívne (slovom aj písmom) podmienkou
- výborné písomné i verbálne komunikačné zručnosti v slovenskom aj nemeckom jazyku
- výborné komunikačné zručnosti pri príprave obchodnej korešpondencie
- výborné organizačné zručnosti, schopnosť efektívne plánovať a koordinovať rôzne činnosti - time management, plnenie termínov, zodpovednosť, spoľahlivosť, dôveryhodnosť
- pokročilá znalosť MS Excel, Word, Power Point
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
ZenithPeople Consulting spol. s r.o. má dlhodobé skúsenosti v poskytovaní služieb v oblasti ľudských zdrojov. Našim obchodným partnerom ponúkame viaceré modely spolupráce v oblasti HR služieb. Máme dlhoročné skúsenosti s vyhľadávaním a priamym oslovením kandidátov a s nastavovaním personálnych procesov.
V našom záujme je poskytnúť kandidátom len tie informácie, ktoré naozaj potrebujú. Tým im pomáhame sa orientovať na trhu práce a byť na ňom úspešní. S našou službou kariérneho poradenstva sa kandidátom vyjasní ich pridaná hodnota pre budúceho zamestnávateľa a rýchlejšie nájdu správne zamestnanie. V prípade záujmu o bližšie informácie sa na nás s dôverou obráťte.
V našom záujme je poskytnúť kandidátom len tie informácie, ktoré naozaj potrebujú. Tým im pomáhame sa orientovať na trhu práce a byť na ňom úspešní. S našou službou kariérneho poradenstva sa kandidátom vyjasní ich pridaná hodnota pre budúceho zamestnávateľa a rýchlejšie nájdu správne zamestnanie. V prípade záujmu o bližšie informácie sa na nás s dôverou obráťte.
Počet zamestnancov
3-4 zamestnanci
ID: 1906937
Dátum zverejnenia: 14.8.2018
2018-08-14
lokalita: Bratislava Pozícia: HR asistent, HR Business Partner, HR generalist, HR Koordinátor, Personalista Spoločnosť: ZenithPeople Consulting spol. s r. o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1.500 brutto ( závisí od dĺžky pracovných skúseností)