HR Administrator s nemeckým jazykom

ZenithPeople Consulting spol. s r. o.

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď/dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1.500 brutto ( závisí od dĺžky pracovných skúseností)

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

HR Administrator zodpovedá za poskytovanie komplexnej administratívnej podpory pre Personálne oddelenie.

• Zabezpečovanie administratívnej podpory pre odd. ľudských zdrojov ( pracovné zmluvy, dodatky k zmluvám, ukončenia PP, dohody, potvrdenia a pod. ),
• Denná komunikácia so mzdovou agentúrou ohľadom spracovania mzdovej agendy
• Príprava podkladov pre mzdovú agentúru ( dovolenky, PN, priepustky a pod. )
• Riešenie Ad hoc požiadaviek v súvislosti s internou agendou týkajúcou sa dochádzky zamestnancov
• Participácia na riešení požiadaviek v súvislosti so Zákonníkom práce
• Zodpovednosť za adaptačný proces nových zamestnancov
• Príprava a distribúcia HR reportov, štatistík a pod.
• Tvorba interných smerníc a nariadení
• Vedenie a archivácia personálnych zložiek zamestnancov
• Tvorba HR Newslettera a jeho preklad do NJ
• Vybavovanie agendy expatov v spolupráci s externou agentúrou
• Zodpovednosť za koordináciu jazykových kurzov v spoločnosti a iných benefitov
• Participácia na nových HR projektoch

Zamestnanecké výhody, benefity

- Možnosť ovplyvňovať procesy, zavádzať nové metódy
- Vzdelávacie a rozvojové programy pre zamestnancov
- Teambuilding a sociálny program pre zamestnancov
- Motivačné finančné hodnotenie
- Ročný bonus za odpracované roky
- Kariérny rast
- Príjemné pracovné prostredie

Informácie o výberovom konaní

V prípade záujmu o danú pracovnú pozíciu nám, prosím, zašlite obratom Váš profesný životopis v slovenskom aj v nemeckom jazyku e-mailom.
Ďakujeme všetkým uchádzačom za záujem, kontaktovať budeme iba uchádzačov, ktorí spĺňajú požiadavky nášho klienta.

Prosíme, s nadobudnutím účinnosti zákona č.18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov (GDPR) Vás chceme požiadať Váš životopis zasielajte aj so súhlasom so spracovaním osobných údajov.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Iné neuvedené oblasti

Naším klientom je stabilná zahraničná spoločnosť, ktorá pôsobí v oblasti služieb.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- minimálne 2 a viac rokov skúseností na podobnej pozícii
- skúsenosti s vedením personálnej administratívy a podporou HR oddelenia podmienkou
- nemecký jazyk aktívne (slovom aj písmom) podmienkou
- výborné písomné i verbálne komunikačné zručnosti v slovenskom aj nemeckom jazyku
- výborné komunikačné zručnosti pri príprave obchodnej korešpondencie
- výborné organizačné zručnosti, schopnosť efektívne plánovať a koordinovať rôzne činnosti - time management, plnenie termínov, zodpovednosť, spoľahlivosť, dôveryhodnosť
- pokročilá znalosť MS Excel, Word, Power Point

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

ZenithPeople Consulting spol. s r.o. má dlhodobé skúsenosti v poskytovaní služieb v oblasti ľudských zdrojov. Našim obchodným partnerom ponúkame viaceré modely spolupráce v oblasti HR služieb. Máme dlhoročné skúsenosti s vyhľadávaním a priamym oslovením kandidátov a s nastavovaním personálnych procesov.

V našom záujme je poskytnúť kandidátom len tie informácie, ktoré naozaj potrebujú. Tým im pomáhame sa orientovať na trhu práce a byť na ňom úspešní. S našou službou kariérneho poradenstva sa kandidátom vyjasní ich pridaná hodnota pre budúceho zamestnávateľa a rýchlejšie nájdu správne zamestnanie. V prípade záujmu o bližšie informácie sa na nás s dôverou obráťte.

Počet zamestnancov

3-4 zamestnanci
ID: 1906937  Dátum zverejnenia: 14.8.2018  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1.500 brutto ( závisí od dĺžky pracovných skúseností)